معرفی و دانلود کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت

کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت به شما کمک می‌کند تا روابط خود با همکاران، همسر و فرزندانتان را بهبود ببخشید و از این طریق بهره‌وری خود در محل کار و زندگی شخصی‌تان را بالا ببرید و موفقیت‌های بسیاری کسب کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت:

کارمندانتان در محیط کار، همسر و فرزندانتان در خانه چه اشتراکاتی با یک نهنگ قاتل 5 تنی دارند؟ به عقیدۀ نویسندگان این اثر به احتمال زیاد این دو بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید دارای نقاط اشتراک هستند.

کن بلانچارد در کتاب نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند! قدرت روابط مثبت (Whale Done) شرح می‌دهد که هم انسان‌ها و هم نهنگ‌ها، هنگامی که بر خصوصیات مثبت‌شان تأکید می‌شود، بهتر عمل می‌کنند. او مطرح می‌کند که چگونه استفاده از تکنیک‌های مربی‌های حیوانات به‌خصوص مسئولان نهنگ‌های پارک آبی می‌تواند میزان اثربخشی شما در محیط خانه و محل کارتان را افزایش دهد.

تسلط یافتن بر این شیوه‌ها به شکل عجیبی بسیار آسان است، چرا که هم در محیط کار و هم در محیط منزل می‌توانند به خوبی به کار گرفته شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا در زندگی شخصی، به فردی موفق و شاد تبدیل شوید و والدین و همسر بهتر و متعهدتری باشید.

کتاب نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام مدیران، صاحبان کسب‌وکارها و مربیان پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت بیشتر آشنا شویم:

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) نویسنده و سخنران حرفه‌ای حوزۀ موفقیت، در سال 1961 مدرک کارشناسی خود را در رشتۀ فلسفه دریافت کرد، در سال 1963 مدرک کارشناسی ارشدش را در رشتۀ جامعه‌شناسی از دانشگاه کولگیت و در سال 1967 از دانشگاه کورنل مدرک دکترا در رشتۀ آموزش و رهبری گرفت.

او از مهم‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان در زمینۀ مدیریت به شمار می‌آید و آثار بسیاری در این حوزه به چاپ رسانده است. بلانچارد مدیریت ارشد معنوی شرکت‌های بلانچارد که مجموعه‌ای بین‌المللی در حوزۀ مدیریت و مشاوره محسوب می‌شود را بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری در سال 1979 در سن دیگو تأسیس کرد.

از دیگر آثار او می‌توان به عذرخواهی یک دقیقه‌ای، کمک به مردم برای برنده شدن در کار، گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای، چه کسی تغییر را کشت، شیوه نهنگ، رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای و... اشاره کرد.

تاد لاچیناک (Thad Lacinak) مؤسس و مالک شرکت مشاورۀ رفتاری «رفتار دقیق» است و مدتی به عنوان همکار و معاون برنامه‌های رفتاری با گروه «اُوشِن اِمباسی» کار کرده است. لاچیناک در طول همکاری با این گروه در حوزۀ مشاوره و رشد پروژه‌های بین‌المللی حضور داشته و برای پیشرفت فنون تغییر رفتار حیوانات بسیار تلاش کرده است. او همچنین در بخش آموزشی شرکتش هم فعالیت می‌کند و کارگاه‌های رفتاری تقویت‌مدار مثبت را نیز برگزار می‌نماید.

تاد قبل از پیوستن به گروه اوشن امباسی از شغل 35 ساله‌اش در شرکت تفریحی بوش در سِمت معاون و مسئول آموزش حیوانات بازنشسته شد. او در این شرکت به کار 450 مربی و متصدی نگهداری حیوانات نظارت می‌کرد.

لاچیناک در ایجاد و توسعۀ فنون آموزشی و رفتاری در صنعت دنیای دریا و پارک‌های بوش، شیوه‌های تربیت و نمایش‌های خارق‌العادۀ نهنگ‌های قاتل بسیار تأثیرگذار بوده است. او سبب شد این تیم در سال 2007 برای نمایش نهنگ باور برندۀ جایزۀ تی اوارد از سوی انجمن تیمد انترتینمنت شود.

چاک تامپکینز (Chuck Tompkins) هم‌اکنون به عنوان سرپرست مشترک عملیات‌های جانورشناسی شرکت تفریحاتی بوش مشغول فعالیت است. او تجربۀ آموزش بیشتر از 100 گونه حیوان همچون دلفین، نهنگ قاتل، باله پایان، نخستیان، سم‌داران و سگ‌سانان را در کارنامۀ خود دارد. چاک در حوزه‌های آموزش تغییر رفتار چندین مقاله نگاشته و یا در نوشتن آن‌ها همکاری داشته و چندین بار از سوی انجمن مربیان حیوانات دریایی مورد تمجید و تحسین قرار گرفته است.

تامپکینز بارها سخنرانی‌های اثرگذاری در زمینۀ ترویج قدرت روابط مثبت در خانه و محل کار، ارائه داده است. او به عنوان مشاور آموزشی سازمان آموزش سگ‌های همراه، عضو هیئت مدیرۀ بانک خون مرکزی فلوریدا، عضو هیئت مدیرۀ کلوپ پسران و دختران و عضو هیئت مدیرۀ جامعۀ سرطان آمریکا نیز فعالیت می‌کند.

جیم بالارد (Jim Ballard) به مدت 10 سال در مدارس به عنوان معلم، مشاور و ناظم مشغول کار بوده است و بعد از آن به برگزاری سمینارهای آموزش معلمان در مدیریت کلاس درس، تیم‌سازی و برنامۀ درسی مؤثر طی 10 سال پرداخت. جیم پس از آشنایی با کن بلانچارد در سال 1973 به عنوان مشاور در شرکت‌های او کارگاه‌های مختلفی را برگزار کرد و در نوشتن 6 کتاب با وی همکاری نمود.

جیم مربی زندگی و مدیر سایت نجات‌دهندگان نیز محسوب می‌شود، سازمانی که به افراد می‌آموزد چگونه مسیر زندگی‌شان را بیابند. او کتاب‌های از بهر چه می‌تازی؟، تفکر روان همانند آب، موج کوچک و تلاطم کهنه را نیز به تنهایی به رشتۀ تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت می‌شنویم:

یک روز وست در دفترش داشت نمایندۀ بخش غیرانتفاعی را در مورد مسئله‌ای راهنمایی می‌کرد که رئیسش جیم بارنز به او نزدیک شد و پرسید «می‌تونم یه دقیقه وقتتو بگیریم؟» او و وست یه سمت دفتر بارنز قدم زدند و آنجا بارنز در را بست و به وست گفت «بفرمایید». بعد از اینکه هر دوی آن‌ها نشستند. بارنز گفت «حتماً می‌دونی که اخیراً فروش‌ات افت کرده. می‌تونم دلیلش رو بدونم؟»

وست غافلگیر شده بود ولی از وجود مسئله هم آگاه بود.

- «حساب مینه‌سوتا قبلاً مرتب و در حجم بالایی سفارش می‌داد ولی الان سه ماهه که سفارشاتشو کم کرده. ولی به نظر من این روند بهبود پیدا می‌کنه. علاوه بر این من این مدت تغییراتی در پرسنل‌ام داشتم. دارم نیروهای جدیدی رو آموزش می‌دم و یه کم زمان می‌بره که راه بیفتن.»

بارنز با اعتراض گفت «همه اینا رو می‌دونم. واقعیت اینه که افرادت فروش قبل رو ندارن. اونا طرفدارای پروپاقرص تو نبودن ولی همیشه می‌تونستی بهره‌وری اونا رو بالا ببری. فکر کنم مسئله اینه که دل به کار نمی‌دی و شل برخورد می‌کنی.»

- «شل؟»

بارنز دست کرد داخل جیبش و یک مجسمه نهنگ را درآورد و با تمسخر گفت «مثلاً این! به کارمندات می‌گی با اسباب‌بازی بازی کنن!»

- «اونا یه جور نماد تشویقی هستند. بخشی از ...»

بارنز وسط حرفش پرید. «در مورد حرفای جدیدی که تازگیا می‌زنی شنیدم. عیب‌جویی! نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند! اینا چی‌ان؟»

وای از همین می‌ترسیدم. «جای نگرانی نیست جیم. این یه روش مدیریتی جدیده که کاملاً روش تحقیق شده و مؤثر هم بوده.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
فصل اول
40 دقیقه
فصل دوم
23 دقیقه
فصل سوم
34 دقیقه
فصل چهارم
17 دقیقه
فصل پنجم
28 دقیقه
فصل ششم
2 دقیقه
سخن آخر
3 دقیقه
دربارۀ نویسندگان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت
نویسنده، ، ،
مترجمثریا رضایی
راویحامد بیطرفان، معصومه عزیز محمدی، فرزانه فائزی، محسن زرآبادی پور، مهیار ستاری، ندا پوریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت

مهناز عباسی
۱۴۰۲/۲/۳
واقعا کتاب خوبی بود وترسیم زیبایی از بهبود روابط در محیط کار مشخص کرده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت

برای دریافت کتاب صوتی نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند: قدرت روابط مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.