معرفی و دانلود کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی

عکس جلد کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی
قیمت:
۳۱۰۰۰ 15500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی

در کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی شما هم‌پای تیم دیوید قدم برمی‌دارید تا با مراحل تأثیرگذاری بر دیگران در جهت موفقیت در زندگی شغلی و شخصی‌تان آشنا شوید و بیاموزید چگونه با قدرت کلامتان بر جان و ذهن اطرافیانتان نفوذ کنید.

دربارۀ کتاب صوتی نفوذ واقعی:

تیم دیوید (Tim David) در کتاب صوتی نفوذ واقعی (True Influence) دربارۀ چهار مرحلۀ نفوذ در دیگران صحبت می‌کند. این چهار مرحله با نام‌های تکنیک، روابط، درک و اخلاقیات در یک سلسله‌مراتب و در سطوح گوناگون پیش می‌روند.

ممکن است شما در حال شروع یک کسب‌وکار باشید و با خود فکر کنید که اگر کیفیت محصول در حد خوبی باشد کافی است یا ممکن است یک مدیر باشید و موقعیت فعلی شما نتیجۀ بهره‌وری و سوددهی شما باشد و کم‌کم متوجه می‌شوید که طبیعتِ وظیفه‌مدارِ شما به خوبی با کار فردمدارِ مدیریت جور درنمی‌آید یا شاید یک فروشندۀ باوجدان باشید که برای رسیدن به نتیجۀ دلخواه باید فروش داشته باشد، اما نمی‌خواهد در جریان این کار روح خود را هم به حراج بگذارد.

شاید هم فقط از آن دسته افرادی باشید که دوست دارید از مقدمۀ کتاب بگذرید. حتی اگر این کار را کرده باشید، به هیچ عنوان نمی‌توانید عنوان کتاب را نادیده بگیرید و نمی‌توانید از آن بگذرید. شما می‌خواهید این کتاب را گوش بدهید، چون موضوع نفوذ برای شما مهم است. شما اینجایید چون تمایل و یا حتی اشتیاق شدیدی به یادگیری دارید. این اولین بارِ شما نیست. شاید در گذشته تأثیرگذاری بر دیگران را امتحان کرده باشید، اما نتایج بی‌نقص و آن طوری که شما می‌خواستید نبوده است. شما تنها نیستید.

اینکه دیدگاه کسی را به طرز تفکر خود تغییر دهید کار راحتی نیست. مغز انسان پیچیده‌ترین چیز در دنیاست. نفوذ بر دیگران بسیار سخت و پیچیده است، چرا که افراد پیچیده‌اند و تسلط بر آن‌ها امری دشوار به مشار می‌رود. در زندگی واقعی، تکنیک سحرآمیزی وجود ندارد که قدرت کنترل ذهن را یک مرتبه به شما بدهد. نفوذ واقعی مستلزم عملکرد هم‌زمان چندین عامل مختلف در الگوهای پیچیده و گاهی گیج‌کننده است.

نفوذ درست همان کاری است که پزشکان برای کمک به بیماران خود در گرفتن برنامۀ درمانی یا ورزشی به عنوان شیوۀ درمان انجام می‌دهند.

نفوذ همان کاری است که مدیران برای کمک به کارکنانشان انجام می‌دهند تا به شغلشان علاقه‌مند شوند و به جای اینکه احساس تحت نظر بودن داشته باشند، با اشتیاق و رضایت مشغول کارشان شوند.

نفوذ همان کاری است که فروشندگان برای کمک به مشتریانشان به آن‌ها مشورت می‌دهند تا از طریق سرمایه‌گذاری در محصولات و یا خدمات مناسبشان در پول و زمان خود صرفه‌جویی کنند.

نفوذ کاری است که هر رهبری برای انگیزه بخشیدن به تیمش انجام می‌دهد تا به کمک یکدیگر برای دستیابی به اهداف سازمان تلاش کنند.

بنابراین نفوذ چیزی است که افراد برای کمک به دیگران انجام می‌دهند. اگر تأثیرتان به دیگران کمک نمی‌کند، کارتان را درست انجام نداده‌اید. به طور خاص، نفوذ یعنی کمک به دیگران برای غلبه بر ترس‌ها و ناراحتی‌های کوتاه‌مدت‌شان تا بتوانند از مزایای بلندمدتی سود ببرند. نفوذ تنها تغییر ذهن نیست، بلکه به تغییر رفتار، عادات و حتی زندگی افراد مربوط می‌شود، مهم این است افراد را در جهت بهتر شدن تغییر دهیم.

کتاب صوتی نفوذ واقعی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید به فردی تبدیل شوید که سخن و رفتارش بر روی دیگران تأثیرگذار است و اگر می‌خواهید در زندگی شغلی و شخصی‌تان موفقیت کسب کنید، این کتاب برای شماست.

با تیم دیوید بیشتر آشنا شویم:

تیم دیوید زمانی که تنها 19 سال داشت به یک شعبده‌باز حرفه‌ای تبدیل شده بود که نزدیک به 300 نمایش در سال اجرا می‌کرد. او با تمرین و آموزش شعبده و تردستی کارش را ادامه داد و در سال 2010 لقب «بهترین شعبده‌باز آمریکای شمالی» به وی داده شد. دیوید هر ساله علاوه بر برنامه‌های صوتی، کتاب‌های الکترونیکی و برنامه‌های الکترونیکی‌اش، بیشتر از 100 سخنرانی و جلسه‌های تمرین نیز برگزار کرده است. او اکنون تمرکز خود را بر روی کمک به مردم برای برقراری ارتباطات مفیدتر و مؤثرتر قرار داده است.

در بخشی از کتاب صوتی نفوذ واقعی می‌شنویم:

مصاحبه‌کننده پرسید: «5 سال آینده خودتان را کجا می‌بینید؟» متقاضی پاسخ داد: «سه سال است که شغل شما را دارم!» این یک داستان واقعی است که از یکی از حضار سمینار رهبری خود شنیدم. اعتماد به نفس خوب است اما این اعتماد به نفس نیست، تکبر است.

لازم به ذکر نیست که متقاضی شغلش را به دست نیاورد. مصاحبه‌کننده همان‌جا مصاحبه را پایان داد و گفت: «خیلی ممنون. نیازی نیست شما با ما تماس بگیرید، ما خودمان با شما تماس می‌گیریم.»

چگونه می‌توانید اعتماد به نفس داشته باشید بدون اینکه مغرور و متکبر شوید؟ این تعادلی است که خیلی‌ها با آن درگیرند و چالش دشوای است چون بیشتر افراد دید درستی نسبت به اعتماد به نفس ندارند. آن‌ها معتقدند بدون اعتماد به نفس مثل یک فرد ضعیف و ذلیل به شما نگاه می‌شود اما اگر بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشید مثل شخصی مغرور و متکبر و یا حداقل خودسر دیده می‌شوید. بنابراین نکته اینجاست که اعتماد به نفس داشته باشید اما نه بیش از حد. منطقی است، درست است؟

اعتماد به نفس این گونه عمل نمی‌کند. اول از همه ایدۀ اعتماد به نفس بیش از حد را همین الان از ذهنتان خارج کنید. اعتماد به نفس بیش از حد وجود ندارد. چیزی به اسم اعتماد به نفس زیادی وجود ندارد. این جمله را آن قدر با صدای بلند تکرار کنید که باورتان شود. افسانۀ اعتماد به نفس بیش از حد و ترس از آن بزرگ‌ترین مخرب اعتماد به نفس واقعی است که تا الان دیدم.

اعتماد به نفس و تکبر دو چیز کاملاً متفاوت هستند. آن‌ها به همدیگر ربطی ندارند. شما می‌توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید. آیا هر کسی که اعتماد به نفس دارد متکبر هم هست؟ نه. آیا هر کسی که متکبر است اعتماد به نفس دارد؟ به هیچ‌وجه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه - نفوذ
24 دقیقه
فصل اول - بررسی کلی، چاشنی اسرارآمیز نفوذ
19 دقیقه
فصل دوم - مدرسه‌ای که کلمات آن را ساختند
12 دقیقه
فصل سوم - جنگ گیاهی
13 دقیقه
فصل چهارم - چطور در یک ایمیل چیزی را درخواست کنیم؟
8 دقیقه
فصل پنجم - نوشتن یک سخن مجاب‌کننده
12 دقیقه
فصل ششم - سخنرانی 30 ثانیه‌ای برای ارائۀ اطلاعات مختصر و مفید ایده‌تان
9 دقیقه
فصل هفتم - یک ترفند حیله‌گرانه برای زمانی که به شما توجه نمی‌کنند
4 دقیقه
فصل هشتم - گذشته، اکنون، چگونه - فرمول داستان قدرت
8 دقیقه
فصل نهم - نجواگر کوتی
11 دقیقه
فصل دهم - چیستان نمایشی
14 دقیقه
فصل یازدهم - سه کلمه که می‌تواند کسب‌وکار شما و یا حتی زندگی‌تان را نجات دهد
10 دقیقه
فصل دوازدهم - مرد داخل اتوبوس
5 دقیقه
فصل سیزدهم - تفاوتی کوچک اما عمده بین ارتباط و پیوند انسانی
13 دقیقه
فصل چهاردهم - ماجرای باشگاه بدن‌سازی
9 دقیقه
فصل پانزدهم - مصاحبۀ کاری بد و فروشندۀ احمق
5 دقیقه
فصل شانزدهم - بهترین احساس برای هر گونه تعامل
9 دقیقه
فصل هفدهم - با اعتمادبه‌نفس به نظر می‌رسید یا ازخودراضی؟
11 دقیقه
فصل هجدهم - قلۀ کوه یخ نفوذ
5 دقیقه
فصل نوزدهم - انتقام از کلمات
4 دقیقه
فصل بیستم - کنترل از راه دوری برای مغز
7 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - چرا کسی به شما گوش نمی‌دهد؟
14 دقیقه
فصل بیست‌ودوم - نفوذ در سرویس‌های بهداشتی
9 دقیقه
فصل بیست‌وسوم - مشهورترین جمله در تاریخ نفوذ
10 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم - تکنیک ضد پدرخوانده، پیشنهادی که باید رد کنید
8 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم - به همان اندازه که صادق هستید، سعی کنید سرتان در حساب و کتاب باشد
10 دقیقه
فصل بیست‌وششم - حامی خودهایِ آینده دیگران باشید
8 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - پدر کودک‌آزار یا پدرِ سال؟
24 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم - فصل‌های خوب، آخرِ همه تمام می‌شوند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی
نویسنده
مترجمثریا رضایی
راویبسام قیدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۳۱۰۰۰ 15500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی

مهدی صالحی
۱۴۰۱/۱/۱
تیم دیوید واقعا کارش درسته.
با دقت بالایی گوش کنید و نکته برداری کنید چون به یادگیریتون خیلی کمک می‌کنه.
کتاب کلمات جادویی از همین نویسنده رو هم توصیه می‌کنم گوش کنید، عالیه.
Soheil Alipour
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
این کتاب صوتی از گوینده بی‌نظیر بهره می‌بره ولی متاسفانه محتوای چندانی نداره و لیشتر تصور میشه کرد برای کودکان نگارش شده است.
علی محمد قانع
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
بسیار کتاب عالی بود و از گوش کردن آن لذت بردم و به دیگران کتاب را پیشنهاد میدهم از گوش کردن این کتاب پیشیمان نخواهید شد
مراد
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتابی که بیشتر رازهای ((فریب گفتارانه)) و کاربردی را با مثال‌های واقعی بیان می‌کند
پریسا دهقانی
۱۴۰۱/۱/۲۸
تازه شروع کردم اما حسم میگه از اون کتاباس چون آگاهیت رو بالا میبره پس سطح انرژیتم بالا میبره
Reyhan
۱۴۰۲/۶/۱۵
من ازش نکات زیادی یاد گرفتم و صدای ترجمه هم بسیار دلنشین و عالی بود
عرفان ‌
۱۴۰۱/۹/۲۶
کتاب جالبیه من دوسش دارم ترفند‌هایی یاد میده تا توی زندگی برنده باشید.
توانگر
۱۴۰۲/۱/۸
پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید عالی و آموزنده بود
hossein mehdipour
۱۴۰۰/۳/۲۳
بعد خوندن این کتاب، دیدن مستند بازی‌های ذهن رو از دست ندید.
پشتیوان علیخانی
۱۴۰۰/۲/۳۰
من این کتابرا برای همه توصیه میکنم💐
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی

برای دریافت کتاب صوتی نفوذ واقعی: جادوی ارتباطات انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.