معرفی و دانلود کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی

عکس جلد کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی
قیمت:
9500 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی

دانا جونز در کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی داستان رفاقت اِرنی لاما و سَل قورباغه را تعریف می‌کند که سال‌هاست باهمدیگر رابطه‌ای صمیمانه دارند اما یک روز ارنی توسط افرادی عجیب دزدیده می‌شود و حالا سَل باید کاری برای او بکند. این داستان جذاب به کودکان آموزش می‌دهد که دوستی خیلی باارزش است و گاهی برای نجات دادن دوستانمان باید هر کاری را که لازم است، انجام دهیم.

دربارۀ کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی:

سل و ارنی در کتاب صوتی نور غم‌انگیز، ماجراجویی سَل و اِرنی (The Gloomy Light, Sal and Ernie’s Adventure) بهترین دوستان یکدیگر هستند. آن‌ها از دوران مدرسه تا بزرگسالی‌شان با یکدیگر دوست مانده‌اند و حالا ارنی قرار است که پدر شود! اما یک روز، وقتی این دو دوست در کنار برکۀ موردعلاقه‌شان نشسته‌اند، نور سبز رنگ عجیبی را می‌بینند که به دنبال ارنی آمده است تا او را به سیاره‌ای دیگر ببرد.

دانا جونز (Dana Jones) در این داستان به ما نشان می‌دهد که گاهی باید برای حفظ رابطۀ دوستی‌مان فداکاری‌هایی بکنیم و آن را قدر بدانیم.

نکوداشت کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی:

- این کتابی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است که همۀ بچه‌ها باید در قفسۀ کتاب های خود یکی از آن داشته باشند. خواندن داستان نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی، یک ماجراجویی لذت‌بخش بود. من آن را به هرکسی که به دوستی واقعی باور دارد توصیه می‌کنم. (Dallas)

شنیدن کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب دوست‌داشتنی مناسب کودکانی با ردۀ سنی 4 تا 9 سال است.

در بخشی از کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی می‌شنویم:

اون شب اِرنی و سَل از همون راه همیشگی به برکه می‌رفتن تا روی علف‌های سبز اطرافش دراز بکشن و استراحت کنن. لاما و قورباغه درمورد هر چیزی که به ذهنشون می‌رسید حرف می‌زدن، به‌خصوص درمورد اینکه اِرنی قراره به‌زودی پدر بشه و چقدر پدر شدن هیجان‌انگیز می‌تونه باشه.

اما ناگهان نور سبزرنگی محیط اطراف برکه رو محاصره کرد و همه‌چیز غم‌انگیز شد. اون‌ها نمی‌دونستن چه اتفاقی داره می‌افته پس به آسمون زل زدن. نور سبزرنگ شروع به چرخیدن کرد و تصویری از اِرنی رو نشون داد. بعد تصویر به‌آرومی محو و جاش یکسری حروف ظاهر شد.

کمی گذشت و حروف‌ توی جای خودشون قرار گرفتن. اِرنی جملۀ عجیبی رو توی آسمون خوند: «ما تو رو می‌خوایم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
نور غم‌انگیز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی
نویسنده
مترجمفاطمه زهرا حافظی
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
9500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی

برای دریافت کتاب صوتی نور غم انگیز، ماجراجویی سل و ارنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.