معرفی و دانلود کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش!: داستان‌های کوتاه و شگفت‌انگیز

عکس جلد کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش!: داستان‌های کوتاه و شگفت‌انگیز
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش!: داستان‌های کوتاه و شگفت‌انگیز

زندگی بدون عشق ارزش زندگی کردن ندارد! کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش! داستان‌ها و جملاتی کوتاه و تأثیرگذار با محور خانواده و عاشقی‌ست. سعید گل محمدی از طریق این کتاب به شما کمک می‌کند رابطه‌ی عاطفی خود را بهبود ببخشید.

درباره کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش!

کسی را از عشق گریزی نیست. آن است که شاعران را وادار به سرودن و نویسندگان را وادار به نوشتن می‌کند. بزرگان عشق را وسیله‌ی رسیدن به امر استعلایی می‌دانند (عاشقی گر زین سر و گر زان سر است / عاقبت ما را بدان سر رهبر است‌‌) و کسی نیست که از افتادن در دام آن از خود اختیاری داشته باشد.

اما عشق که در ابتدا چنین مطلوب و کامیاب‌کننده می‌نماید،‌ چرا چندی بعد اغلب ناکاممان می‌کند؟ راز ساختن یک رابطه‌ی موفق چیست؟ سعید گل محمدی با در میان گذاشتن داستان‌هایی کوتاه و جملاتی شگفت‌انگیز در کتاب نیم کیلو باش ولی عاشق باش! به ما کمک می‌کند تا ارتباط خود با شریک عاطفی‌مان را بهبود ببخشیم، زندگی بهتری را برای خود رقم بزنیم و در نهایت آرامش بیشتری را تجربه کنیم.

نویسنده که یکی از برترین نویسندگان و مترجمان کتاب‌های خودیاری‌ست، در تنظیم، هماهنگی و تدوین این کتاب تمام تلاش خود را به کار گرفته و در پرداختن حکایات و مفاهیم آن دقتی مثال‌زدنی به خرج داده است. با به‌کاربستن توصیه‌های این اثر یک رابطه‌ی زناشویی موفق برای خود رقم بزنید و زندگی‌تان را دگرگون سازید.

نیم کیلو باش ولی عاشق باش به همت نشر ماه‌آوا به صورت کتابی صوتی درآمده که آن را با صدای سید میثاق ابطحی می‌شنوید.

کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی از این اثر بهره و لذت خواهند برد.

با سعید گل محمدی بیشتر آشنا شویم:

سعید گل محمدی سال 1369 و در شهرستان اهر متولد شد. او یک مربی بین‌المللی‌ست که بیش از 110 عنوان کتاب تألیف و ترجمه کرده و دوره‌های تربیت کوچ حرفه‌ای تدریس می‌کند. نیم کیلو باش ولی خودت باش نام یکی دیگر از کتاب‌های اوست.

جملات برگزیده کتاب نیم کیلو باش ولی عاشق باش!

- محبت خرجی ندارد. در حالی که همه چیز را خریداری می‌کند. (شامفور)
- اگر آرامش نداریم از آن رو است که از یاد برده‌ایم که به یکدیگر تعلق داریم. (مادر ترزا)
- زبان انسان همچون ماری است که خود را نیش می‌زند. (گوگول)

در بخشی از کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش می‌شنویم

«جان» همان شب مرد! فرزندانم برای مراسم خاکسپاری آمده بودند، یادم می‌آمد: حدود سی سال پیش که درس من و جان در دانشکده تمام شد، هر یک سراغ زندگی خود رفتیم. اما سال‌ها بعد دوباره یکدیگر را یافتیم. من یک زندگی ناموفق زناشویی را تجربه کرده بودم و جان همسرش فوت کرده بود و به همین سادگی عاشق هم شدیم و ازدواج کردیم و شش سال باشکوه، لطیف و عاشقانه را با هم سپری کردیم.

غروب روز پیش از مراسم خاکسپاری بود و من در ایوان منزل نشسته بودم و احساس می‌کردم زندگی‌ام پایان یافته است و بیش از هر چیز میل داشتم بدانم آیا جای جان راحت است و دیگر درد نمی‌کشد؟ و احساس کردم روح جان در کنار من است. التماس کنان گفتم: «به من نشان بده، خواهش می‌کنم نشانه‌ای از خودت نشانم بده.»

جان در تابستان آن سال یک بوته‌ی گل رز برای من کاشته بود که تصور می‌رفت گل‌های رز زرد رنگ بدهد. او همیشه مرا رز زرد رنگ تگزاس خود صدا میزد. اما آن گیاه ما را ناامید کرده بود، زیرا تا آن زمان حتی یک غنچه هم نداده بود. در این هنگام نگاهم به بوته‌ی گل رز افتاد. حیرت زده از جا پریدم، باورم نمی‌شد، نزدیک آن رفتم و در نهایت حیرت دیدم شش غنچه‌ی کامل داده است. هر غنچه برای هر سال! اشک در چشمانم دوید و زیر لب گفتم: «متشکرم جان!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
قسمت یک
41 دقیقه
قسمت دو
40 دقیقه
قسمت سه
42 دقیقه
قسمت چهار
39 دقیقه
قسمت پنج
39 دقیقه
قسمت شش
41 دقیقه
قسمت هفت
46 دقیقه
قسمت هشت
47 دقیقه
قسمت نه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش!: داستان‌های کوتاه و شگفت‌انگیز
نویسنده
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش!

Mahin Alipour
۱۴۰۲/۱/۸
بعد از خوندن این کتاب واقعا متوجه شدم خیلی از ما انسان‌ها به خودمان نگاه می‌کنیم و تنها به دنبال اشتباهاتمان هستیم. با این تفکر که هیچ کار خوبی از ما برنمی‌آید، ناامید می‌شویم. ما خوبی‌های درونمان را نادیده می‌گیریم و سرانجام آن‌ها نیز می‌میرند.
برخی‌ها، گل رز درونشان را نمی‌یابند. شخص دیگری باید
به آن‌ها نشان دهد. یکی از باارزش‌ترین کارهایی که یک شخص می‌تواند در رابطهٔ زناشویی انجام دهد، این است که بتواند خارهای (اشتباهات) همسرش را نادیده بگیرد و گل رز (خوبی) درون او را پیدا کند.
این یکی از ویژگی‌های عشق است که شخصی را نگاه کند، اشتباهات او را بداند و آن شخص را به زندگی‌اش راه دهد. به شریک زندگی‌تان کمک کنید تا درک کند که می‌تواند بر اشتباهاتش فائق آید. اگر ما گل درونشان را به آن‌ها نشان دهیم، آن‌ها خارهایشان را می‌شکنند. تنها پس از آن است که آن‌ها می‌توانند بارها و بارها گل دهند
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۲/۶/۲
دمت گرم اقای گل محمد ب قلم توانا داناتون از شنیدن کتابتون تاخر فهمیدن چقد داناهستین و چقدر اگاهی دارین و چقدر کتاباهای دیگر نویسندکان کل دنیارو خوندن اگاهی داری پیشنهادم بتمام زوجهای جوانه حصوصا کسانی ک مدتیست بحث جدل باهم دارن کتابیست پر ز در گهر واقعا ک بایو بشنوید باسمش توجه نکنید مفهموم و مطلبش باندازه چندین کتاب هست اقای ابطحی دسمریزاد به گویش و خوندنتون ارامش در صداتون حس و لذت میبریم کتابراهم ک خوب عشقمه دوسته همیشه همراهمه
مجید م
۱۴۰۱/۷/۲۴
من تازه وسط کتاب هستم
تا همینجا باید بگم یه کتاب بینظیر یه کتاب عالی و بسیار آموزنده و سطح بالا
سرشرار از مطالب آموزنده و فوق العاده و آگاهی‌های بیشمار و سطح بالا
هر جمله این کتاب برای خودش یه کتاب پر از مفاهیم‌و آگاهی‌های جدید هست گاهی وقتا مشکل از کتاب و آموزه هاش نیست مشکل از طرف ماست که نمیتوانیم آموزه‌های اون رو به درستی درک‌کنیم
ماندانا عطایی
۱۴۰۱/۴/۲
داستانهاش بیشتر برای کودکان به نظرم زیبا بود تا بزرگسالان فقط سخنانی که از بزرگان نقل می‌کرد زیبابود
سیده نجوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
چقدر بعضی داستان هاش با وجود اینکه از زمان مطالعه خیلی وقته که میگذره تو ذهنم ماندگار شده
مسعود پاکدل
۱۴۰۱/۹/۱
خیلی اموزنده هست کسانی که طالب زندگی زیبا هستند این کتاب عالی هست
طاهره بهرامی
۱۴۰۱/۴/۱۸
کتاب دوست داشتنی‌ای بود مخصوصا داستانهای کوتاهی که لابه لای مطالب گفته میشد
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش!

برای دریافت کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.