معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه

عکس جلد کتاب صوتی هدیه
قیمت:
۶۸۰۰۰ 34000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدیه

کتاب صوتی هدیه نوشته‌ی اسپنسر جانسون، راهی برای موفقیت و سعادتمندی در زندگی و کسب‌وکار به شما ارائه می‌دهد که تغییرات شگرفی را در زندگی شخصی و کاری‌تان ایجاد می‌کند.

این کتاب صوتی داستانی زیبا همراه با چالش‌های بسیار دارد که تغییرات چشمگیر و مهم زندگی را برای شما به نمایش می‌گذارد. کتاب هدیه (The Present: The Gift) روایتگر زندگی مرد جوان و تازه‌کاری است که به تدریج سفر پرفراز و نشیبش به سمت بزرگسالی شروع شده و در پی هدیه‌ای مرموز که یکی از دوستانش وعده‌اش را داده می‌گردد. براساس گفته آن فرد این بهترین هدیه‌ای است که هر شخصی می‌تواند دریافت کند. او در جواب مرد جوان که می‌پرسد علت مهم و ارزشمند بودن این هدیه چیست، می‌گوید: تنها چیزی که در زمان تغییرات، هیچ تغییری نمی‌کند همین هدیه است.

زمان سپری می‌شود و پسر آرام‌آرام بزرگ می‌شود و دیدی واقع‌بینانه‌تر به زندگی پیدا می‌کند. مدتی که می‌گذرد به سراغ دوستش می‌رود و از او می‌خواهد برای پیدا کردن هدیه کمکش کند اما دوستش به او پاسخ می‌دهد که خودش باید آن را به دست آورد. از این رو و با توجه به نصیحت دوستش، جست‌و‌جوهای زیادی برای پیدا کردن این هدیه اعجاب‌انگیز انجام می‌دهد. هدیه‌ای که تغییر در آن راه ندارد و راه‌حل‌های زندگی شاد، خوشبختی و موفقیت را همراه خود دارد. این کتاب صوتی هدیه‌ای بسیار باارزش برای خودتان و برای همه کسانی است که دوستشان دارید.

اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) در این کتاب در قالب روایت یک داستان به شما راهکارهایی برای دستیابی به آرامش، شادی، خوشبختی، خلاقیت و موفقیت ارائه می‌دهد. او کشف این راز را هدیه‌ای برای همه انسان‌ها می‌داند. هدیه‌ای که موجب می‌شود از هر لحظه زندگی‌تان نهایت لذت را ببرید.

شنیدن کتاب صوتی هدیه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به افرادی که می‌خواهند در زندگی شخصی و شغلی خود تغییر و تحول ایجاد کنند پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌تواند برای تمامی کسانی که به موضوعات روانشناسی علاقه دارند جذاب و مفید باشد.

با اسپنسر جانسون بیشتر آشنا شویم:

اسپنسر جانسون یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حوزه مدیریت و فروش در جهان است. میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندان آثار او موفق شده‌اند به آسانی با اعتماد به خود در شغل، کار و زندگی به موفقیت دست یابند. از دیگر آثار او می‌توان به چه کسی پنیر مرا برداشت، قله‌ها و دره‌ها، نقش مادر در تربیت کودک و نقش پدر در تربیت کودک اشاره کرد. او همچنین کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را به همراه کنت بلانچارد نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی هدیه می‌شنویم:

جوان گفت: «دوست دارم که این طور باشه.» سپس پرسید «آیا اشکالی داره اگه کمی موضوع صحبت رو عوض کنم و بپرسم که این همه چیز رو از کجا می‌دونی؟»

پیرمرد خندید و گفت: «خب من سال‌های زیادی در یک سازمان جالب کار کردم. من به آنچه مردم درباره کار و زندگی‌شون می‌گفتند گوش می‌کردم. برخی زندگی رو به سختی می‌گذروندند، در حالی که عده دیگه‌ای زندگی راحت و خوبی داشتند. اما یک باره توجه کردم که در همه موارد الگوی مشترکی وجود داره.»

جوان پرسید «آیا منظورت الگوی افرادیه که زندگی‌شون سخته؟»

پیرمرد می‌فهمید که هدف جوان از این پرسش چیست. «برام جالبه که اول درباره افرادی که زندگی خوبی دارند نپرسیدی.»

جوان گفت «آخ درسته.»

«باید ببینی چرا این طور سوال کردی؟» سپس پیرمرد ادامه داد «می‌دونم که مشکلاتی داری. بنابراین اگه مایل باشی می‌تونم از مشکلات خودت شروع کنم.»

پیرمرد گفت «بسیاری از افرادی که مشکلات زیادی دارند غصه اشتباهات گذشته خودشون رو می‌خورن یا نگران اشتباهاتی هستند که ممکنه از آن‌ها سر بزنه. بعضی‌ها از اتفاقاتی که در گذشته هنگام کار براشون رخ داده عصبانی هستند.»

جوان پاسخ داد «این احساس رو می‌شناسم. اونایی که زندگی خوبی دارند در لحظه روی کارشون تمرکز می‌کنند. اونا هم مانند افراد دیگه اشتباه می‌کنند. اما می‌تونن از اشتباهات خودشون درس بگیرند. گذشته رو از ذهنشون خارج کنند و به راه خودشون ادامه بدند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
11 دقیقه
پیش از داستان - قسمت اول
12 دقیقه
پیش از داستان - قسمت دوم
12 دقیقه
پیش از داستان - قسمت سوم
11 دقیقه
بودن - قسمت اول
7 دقیقه
بودن - قسمت دوم
14 دقیقه
بودن - قسمت سوم
11 دقیقه
بودن - قسمت چهارم
10 دقیقه
بودن - قسمت پنجم
13 دقیقه
بودن - قسمت ششم
10 دقیقه
بودن - قسمت هفتم
7 دقیقه
بودن - قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدیه
نویسنده
مترجمشهروز فرهنگ
راویمیلاد تمدن، آزاده اکبری، مجید عسگری
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 34000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدیه

پژمان اخیاری
۱۴۰۲/۸/۹
با توجه به اینکه پیغامهای کتاب رو بصورت داستان‌های مختلف عنوان کرده همین مسله باعث درک بهتر کتاب و مطالبش شده است.
Majid Taghizadeh
۱۴۰۰/۶/۳
هر کتابی چیزی برای گفتن داره و میتونه حقیقت را از جهت متفاوت نشان دهد. این کتاب هم از این دسته است.
Mona abad
۱۴۰۲/۸/۸
در اکنون زیستن و هر روز کاری در سوی آینده انجام دادن. سپاس از کتابراه گرامی
Artemis✨
۱۳۹۹/۶/۲۷
اسپنسر جانسون نوسینده خوبی هستش
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدیه

برای دریافت کتاب صوتی هدیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.