معرفی و دانلود کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای: زندگی سالم کلید رسیدن به موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای: زندگی سالم کلید رسیدن به موفقیت
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای: زندگی سالم کلید رسیدن به موفقیت

کلید رسیدن به موفقیت و داشتن زندگی سالم چیست؟ کن بلانچارد با همکاری مارجری بلانچارد و دی. دبلیو ادینگتون در کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کنند تا از طریق ارتقای کیفیت زندگی‌تان، سبک زندگی سالم و جدیدی داشته باشید و از کار و زندگی به شکل یکسانی لذت ببرید.

درباره کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای:

داستان این کتاب دربارهٔ مدیری یک دقیقه‌ای است که در هر کاری که پیش می‌گیرد موفق می‌شود، اما یک چیز مهم و اساسی را از یاد برده و آن هم مراقبت از تناسب اندام است. او آن‌قدر مشغول کارکردن بود که وعده‌های غذایی‌اش را هم در زمان کار و حرکت می‌خورد و هیچ‌وقت ورزش نمی‌کرد. مدیر قصه ما کم‌کم اضافه‌وزن پیدا کرد و نفس‌تنگی‌اش هر روز شدت بیشتری پیدا می‌کرد.

مشکلی که در زندگی او وجود داشت این بود که تمرکز زیاد او در موفقیت شغلی باعث به خطر افتادن وضعیت سلامتی‌اش شد و این موضوع هماهنگی کلی زندگی‌اش را نیز به هم ریخت. کن بلانچارد و همکارانش سعی دارند در کتاب هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای (The One Minute Manager Balances Work and Life) به شما یاد بدهند چگونه تنش‌های زندگی را کنترل کنید و علاوه بر کار به تندرستی خود نیز توجه نشان دهید.

با شنیدن این کتاب صوتی با مسیری آشنا خواهید شد که با کمک آن می‌توانید تمام پیچیدگی‌های زندگی‌تان را با هم هماهنگ کنید و با تمرکز بر روی تناسب‌اندام و سلامت روان، به دیدگاهی جدید در زندگی دست پیدا کنید. همچنین متوجه می‌شوید که برای تعهد نسبت به‌سلامتی نباید به هیچ عذر و بهانه‌ای توجه نشان دهید و نگذارید هیچ برنامهٔ کاری جلوی سلامتی شما را بگیرد و مدیریت زمان صحیحی داشته باشید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای:

- هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای توصیه درستی است. این کتاب ساده و سرراست است و به شما می‌گوید که چگونه به دنبال تعالی شخصی خود باشید. من به این کتاب امتیاز کامل می‌دهم. (پیتر ویدمار - ژیمناست آمریکایی)

- کتابی شگفت‌انگیز در مورد تناسب‌اندام واقعی و قابل دستیابی برای همه. (نورمن وینسنت پیل - روحانی پروتستان آمریکایی)

کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید، شنیدن این کتاب می‌تواند برایتان قابل‌توجه و مفید باشد.

نویسندگان کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای را بیشتر بشناسیم:

کن بلانچارد (Kenneth H Blanchard) یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حیطهٔ رهبری و مدیریت است. تحصیلات آکادمیک او در دو رشتهٔ فلسفه و جامعه‌شناسی بوده است. بلانچارد آثار بسیاری در زمینه رهبری و مدیریت نگاشته و به انتشار رسانده است. سبک ساده و بی‌تکلف نوشته‌های وی او را بدل به نویسنده‌ای محبوب در میان دوست‌داران علوم مدیریتی کرده است.

از کتاب‌های مهم این نویسنده پرفروش می‌توان به مواردی همچون «عذرخواهی یک دقیقه‌ای»، «کمک به مردم برای برنده‌شدن در کار»، «گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای»، «چه کسی تغییر را کشت» و «شیوه نهنگ» اشاره کرد.

دکتر مارجری بلانچارد (Marjorie Blanchard) سخنران انگیزشی، مشاور مدیریت و مربی شخصی، نویسنده پرفروش و کارآفرینی است که شهرت جهانی دارد. او در سال 1983 توسط مجله New Woman و American Express به‌عنوان سخنران سال انتخاب شد.

دی دبلیو ادینگتون (D.W. Edington) مسئول اجلاس کلیساهای اسقفی در اروپا است. ادینگتون قبل از تحصیل در کالج آلبیون در مدارس دولتی در ایست لنسینگ تحصیل کرد و در رشته‌های فلسفه و علوم سیاسی فارغ‌التحصیل شد. او مقطع کارشناسی را در دانشگاه آزاد بروکسل و در رشته تاریخ اروپا ادامه داد.

وی پس از آن به مدرسه حقوق و دیپلماسی فلچر رفت و در زمینهٔ امنیت بین‌المللی و تاریخ دیپلماتیک به تحصیلات خود ادامه داد. ادینگتون در نهایت به مدرسه الهی هاروارد رفت و اسقف شد.

در بخشی از کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای می‌شنویم:

بعدازظهر روز بعد استاد به دفتر مدیر یک دقیقه‌ای اومد. مدیر با لبخند ازش استقبال کرد و گفت:

«خبرای خوب واسم آوردین یا بد؟»

- «با یک خبر درمورد آغاز اومدم. امروز اولین روز از باقی عمر شماست.»

به محض این که اون‌ها نشستن استاد شروع به حرف زدن کرد: «قبل از اینکه از جواب ارزیابی خطرات سلامتی بگم، بذارین کمی از نمای کلی سوالات براتون بگم. داده‌های فرم ارزیابی شما میگه این سبک از زندگی که در پیش گرفتین، طی ده سال آینده شمارو میکشه. یعنی در معرض خطر مرگ هستین. درست مثل مردای پنجاه سالهٔ هم نژاد خودتون. از اونجایی که شما فقط چهل و پنج سالتونه، باید حواستون رو جمع کنین.»

- «اگه از توصیه‌های شما پیروی کنم، چقدر میتونه تاثیر داشته باشه؟»

- «آمار ریسک سلامتی شما ممکنه مثل یک فرد چهل و دو ساله باشه. یعنی اختلاف هشت ساله تا پنجاه سالگی وجود داره. این خبر به اندازهٔ کافی بد هست، ولی باید بدونین که اگه هیچ تغییری توی سبک زندگیتون ندین، با افزایش سن این سال‌هایی که از دست دادین بیشتر به چشم میاد و شرایط روز به روز وخیم‌تر میشه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
فرصت‌های بی‌شمار
2 دقیقه
تماسی غیرعادی
5 دقیقه
ترس
20 دقیقه
اضطراب و کار
5 دقیقه
بازدید از دانشگاه
23 دقیقه
راهنمای سبک زندگی سالم
9 دقیقه
دریافت پاسخ
44 دقیقه
ارتقای سلامت شرکت
7 دقیقه
مربی‌گری برای پیروزی
4 دقیقه
شروع تغییر سبک زندگی
4 دقیقه
از بهانه‌هایت بزرگ‌تر شو
12 دقیقه
کمک به دیگران
4 دقیقه
اجرای برنامه‌ٔ شرکت
3 دقیقه
دربارهٔ نویسندگان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای: زندگی سالم کلید رسیدن به موفقیت
نویسنده، ،
مترجمفاطمه چکامیان رحمانی
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای

hamed masoudi
۱۴۰۱/۱/۱۰
سلام
من ۵۲ سالم هست
دقیقا این مشکل برام بوجود اومد و خیلی تحت فشار قرار داشتم
و این کتاب به موقع بهم خط داد
Z.J
۱۴۰۱/۹/۲۴
بنظرم کتاب اصلا جالبی نیست میخواد در قالب داستان اصولی را بفهمونه که در این کار اصلا خوب عمل نمیکنه
مهدی طبقیان
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
واقعا کتاب عالی بود پیشنهاد می‌کنم حتما
مطالعاتش کنید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به روش مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.