معرفی و دانلود کتاب صوتی همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان

عکس جلد کتاب صوتی همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان
قیمت:
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز داشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز داشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان

در هر نقطه‌ای از زندگی خود که ایستاده باشید، با شنیدن کتاب صوتی همه چیز داشتن، نوشته‌ی جان آساراف به هر آنچه که می‌خواهید برسید. این کتاب برای کمک به موفقیت شخصی شما و براساس تجربیات واقعی نویسنده نوشته شده است. اگر خود را شایسته‌ی بیشترین ثروت، شادی و خوشبختی می‌دانید، وقت آن رسیده که شنیدن این کتاب را به خود هدیه بدهید.

درباره‌ی کتاب صوتی همه چیز داشتن

فرقی ندارد که از شخصیت و زندگی ایده‌آلتان چقدر فاصله دارید. جان آساراف (John Assaraf) هم مانند بسیاری از ما، هنگامی حرکت به سوی موفقیت را آغاز کرد که گرفتار مشکلات ریزودرشت زندگی شده بود. این نویسنده‌ی کارآفرین که خود را در آثارش با لقب «کودک خیابانی» معرفی می‌کند، در کتاب صوتی همه چیز داشتن (Having it all) تجربیاتش را در زمینه‌ی موفقیت شخصی با شما به اشتراک گذاشته است. نکته‌هایی که جان آساراف در این کتاب به شما می‌آموزد، همان رازهایی هستند که او را از فقر به ثروت چندین میلیون دلاری رساند!

شادی حقیقی، موفقیت همیشگی، پیشرفت همه‌جانبه در زندگی و... موضوع و هدف اصلی کتاب صوتی همه چیز داشتن را تشکیل می‌دهند. البته که هیچ‌یک از ما ثروت را بدون احساس خوشبختی نمی‌خواهیم یا پیشرفت تک‌بعدی در زندگی را نمی‌پسندیم. همان‌طور که از نام کتاب هم پیداست، جان آساراف قصد دارد تا با ارائه‌ی نکات کلیدی و تمرینات عملی شما را به هرآنچه که رویایش را دارید، برساند.

در کتاب صوتی همه چیز داشتن قرار است با روش‌ها و تکنیک‌هایی آشنا شوید که پیش از شما، بسیاری از افراد موفق با به کار بردن آن‌ها به اهداف خود رسیده‌اند. همچنین با هفت عامل نیرومندی آشنا می‌شوید که ورزشکاران و کارآفرینان موفق در سراسر جهان از طریق آن‌ها توانسته‌اند از سد موانع ذهنی خود عبور کنند. جان آساراف نیز در نخستین گام به شما می‌آموزد که ابتدا افکار مثبت را جایگزین افکار منفی ذهنتان کنید و سپس به سوی موفقیت گام بردارید. اگر به تمامی آرزوهای بزرگ خود برسید اما ذهنیت شما مثبت نباشد، مطمئن باشید که هیچ‌کدام از موفقیت‌های شما پایدار نخواهد بود.

با شنیدن کتاب صوتی همه چیز داشتن، زندگی رویایی خود را به‌طور دقیق طراحی می‌کنید و همین‌طور می‌آموزید که به کمک ضمیر ناخودآگاه، عادت‌های مثبت را خود پرورش دهید. به کمک جان آساراف به قدرت شگفت‌انگیز عادت‌های روزمره پی می‌برید و یاد می‌گیرید که از طریق همین عادت‌ها موفقیت دائمی خود را تضمین کنید.

ناگفته نماند که کتاب حاضر با کمی چاشنی فلسفه نیز آمیخته شده و دیدگاه شما را در مورد زندگی و آفرینش دگرگون خواهد کرد. جان آساراف در کتاب صوتی همه چیز داشتن به شما ثابت می‌کند که خود حقیقی شما کسی نیست که دارد که این سطور را می‌خواند. خود واقعی شما همان کسی است که دوست دارید باشید و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید. پس تردیدها را کنار گذاشته و برای تبدیل شدن به یک خود آرمانی، شنیدن این کتاب را آغاز کنید.

انتشارات نسل نواندیش کتاب حاضر را با برگردان فرشاد نجفی‌پور به چاپ رسانده است. کتاب صوتی همه چیز داشتن را با صدای میثاق ابطحی از سوی نشر صوتی ماه آوا می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های تعالیم آموزگاران راز

پس از آنکه راندا برن در سال 2006، فیلم مستند «راز» را منتشر کرد، این اثر به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین مستندهای روانشناسی تبدیل شد. آموزگارانی که در این فیلم حضور داشتند، هر یک از اساتید برجسته‌ی خودسازی و خودیاری به شمار می‌روند. مجموعه کتاب‌های تعالیم راز شامل آثاری است که این متخصصان در حوزه‌ی موفقیت شخصی و کاری به نگارش درآورده‌اند. کتاب حاضر جلد ششم این مجموعه است و از دیگر کتاب‌های آن می‌توان به کتاب «ثروتمند زاده شده‌ای»، نوشته‌ی باب پراکتور، اشاره کرد. انتشارات نسل نواندیش مجموعه‌ کتاب‌های تعالیم آموزگاران راز را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی همه چیز داشتن

  • اگر داشتن فراوانی در زندگی همان چیزی است که می‌خواهید، کتاب همه چیز داشتن در این راه به شما کمک می‌کند! (رابرت جی. آلن، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • اگر حاضرید تا اجازه دهید یک بچه‌ی کوچک خیابانی (جان آساراف) به شما کمک کند که در زندگی شاد، ثروتمند و راضی باشید، همین حالا کتاب همه چیز داشتن را بخوانید. (مارک ویکتور هانسن، نویسنده)

کتاب همه چیز داشتن مناسب چه کسانی است؟

طرفداران کتاب‌ها‌ی روانشناسی، به‌ویژه حوزه‌ی موفقیت و خودسازی، با شنیدن کتاب صوتی همه چیز داشتن، نکته‌های بسیاری را خواهند آموخت. اگر برای بزرگترین تغییر در زندگی خود آماده هستید، لازم است همین حالا شنیدن این کتاب شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

با جان آساراف بیشتر آشنا شویم

جان آساراف از جمله نویسندگان پرفروش سایت آمازون و صاحب یک شرکت بزرگ با ارزش چندمیلیون دلار است. این شرکت در زمینه‌‌ی توسعه و ارائه برنامه‌های پیشرفته‌ی آموزشی، منطبق بر علوم اعصاب فعالیت می‌کند. آساراف در برنامه‌های گفت‌و‌گوی تلویزیونی آمریکایی هم شرکت کرده است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به بازی در دو فیلم موفق «راز» و «در جست‌و‌جوی موفقیت» هم اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی همه چیز داشتن می‌شنویم

شما که هستید؟ به احتمال زیاد در پاسخ به این سوال، انگشت شست یا اشاره‌‌ی خود را به سینه می‌گذارید. اگر بگویم نه، این که فقط جسم شماست، آن‌وقت به احتمال زیاد نامتان را می‌گویید. پاسخ بازهم نادرست است. نام از هنگام تولد به میان می‌آید، گرچه قبل از آن هم شما وجود داشته‌اید. حتی قبل از آنکه پدر و مادرتان از وجود شما خبر داشته باشند. لحظه‌ای درباره‌ی خلقت خود فکر کنید. تکامل راهی چند میلیارد ساله را رفت تا به انسان رسید. نسل‌به‌نسل هوش مخلوقات بیشتر شده است. سپس دو سلول به هم چسبیده‌اند و به شکلی معجزه‌آسا تقسیم شدند و جسم و مغزی ساختند که آرزوی تمام مخلوقات این سیاره است.

این موجود جدید با تبدیل شدن به توده‌ای از نیروی هوشمند بالغ شد که البته به چشم ما جامد به نظر می‌رسد؛ اما انسان فقط جسم و مغز نیست. جسم و مغز بخشی از شما هستند. این‌ها لازمه‌ی بودن است. بدون هوش و خلاقیت نمی‌توان انسان بود. احتمال اینکه این جهان پیچیده و منظم اتفاقی به وجود آمده باشد به این اندازه است که انفجاری در یک چاپ‌خانه به خلق لغت‌نامه‌ی وبستر منجر شده باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: موفقیت چیست؟
45 دقیقه
فصل دوم: شما همانی نیستید که می‌پندارید
19 دقیقه
فصل سوم: مغز توانمند شما
36 دقیقه
فصل چهارم: قانون کبیر و هفت قانون طبیعت که زندگی‌تان را عوض می‌کنند
21 دقیقه
فصل پنجم: اهمیت اعتقادات و عزت‌نفس
18 دقیقه
فصل ششم: شمال واقعی خود را پیدا کنید
21 دقیقه
فصل هفتم: طراحی زندگی مطلوب
19 دقیقه
فصل هشتم: از جادوی انتخاب هدف فیض ببرید
21 دقیقه
فصل نهم: عوامل هفت‌گانه‌ی قدرت را تقویت کنید
16 دقیقه
فصل دهم: تجسم و مراقبه، راه‌های موفقیت
11 دقیقه
فصل یازدهم: اصول پول درآوردن
10 دقیقه
فصل دوازدهم: توکل کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان
نویسنده
مترجمفرشاد نجفی پور
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه چیز داشتن

null null
۱۴۰۲/۱/۹
این کتابو آقای عرشیانفر معرفی کردن، میگه از خدا کم نخوایم، برعکس اون ضرب المثلی که با تعجب میگه، هم خر میخواد هم خرما. اینجا میگه از خدا کم نخواه، همه چی و زیاد بخواه
saeedtajmir
۱۴۰۲/۲/۶
من خیلی احساس خوبی دارم با گوش دادن به این کتاب خیلی عالی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همه چیز داشتن

برای دریافت کتاب صوتی همه چیز داشتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.