معرفی و دانلود کتاب رازهای یک روانشناس

عکس جلد کتاب رازهای یک روانشناس
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای یک روانشناس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای یک روانشناس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای یک روانشناس

فرشاد نجفی پور در کتاب رازهای یک روانشناس، پس از بیست سال تجربه و کار حرفه‌ای در مقام مشاوره و روان‌شناس، قصد دارد چند راز را با شما در میان بگذارد. او معتقد است که این قصه‌ها، گفتگوها، مشکل‌ها و راه حل‌ها می‌توانند قصه‌ها و گفتگوهای شما نیز باشند.

هر انسانی در زندگی‌اش رازهایی دارد. به طور کلی زندگی سرشار از رمز و راز بوده و خود نیز به تنهایی یک راز است. اتاق مشاوره و در حضور روانشناسی که به او اعتماد دارید جایی است که از رازها را مانند حرف‌های روزمره سخن می‌گویید. به همین دلیل روان‌شناسی علم رازهاست.

رازهایی که فرشاد نجفی‌پور در این کتاب به آن‌ها اشاره می‌کند ممکن است راز شما هم باشد لذا به دقت تا انتهای کتاب را مطالعه کرده و تمامی رازها را مورد بررسی قرار دهید.

در بخشی از کتاب رازهای یک روانشناس می‌خوانیم:

اکثر آدم‌ها عاشق می‌شوند، اما همه یک‌جور نیستند. همه مثل پروانه نیستند. به عاشق‌هایی شبیه به پروانه «آویزان» می‌گویند. آویزان‌ها به تأثیرشان روی دیگران فکر نمی‌کنند؛ خودشیفته‌اند. اگر از آن‌ها بخواهیم به طرف مقابل فکر کنند یا تعجب می‌کنند یا تحویل نمی‌گیرند: «برام مهم نیست چه فکری می‌کنه! من می‌خوامش، هرطور شده». آویزان‌ها نمی‌فهمند از خط قرمز رد شده‌اند چون طیف عشق، خیلی وسیع است و مرزهایش شفاف نیست. عشق طیفی وسیع دارد که یک سرش آرامش و سر دیگرش جنایت است. یک طرف همراهی و طرف دیگر آویزان‌شدن است.

هر روز هزاران متن و صحبت ردوبدل می‌شود تا رابطه‌ای به وجود بیاید یا تجدید شود. بعد رابطه و توقع‌هایش و انگیزه آن‌ها که ملغمه‌ای از محبت و خشم است، شروع می‌شود. همیشه هم تکرار و مقدار مشکل‌ساز می‌شود: چند متن در روز؟ چند شاخه گل؟ بعد رفتارهای تند شروع می‌شود: تهدید، داد و فریاد، بد و بیراه، خشونت فیزیکی و… اینجا دیگر عشق داستانی در کار نیست، می‌خواهند همدیگر را اذیت کنند. همه چیز شفاف است و ابهامی در کار نیست.

آویزان‌ها مزاحمت‌های‌ خود را عشق و محبت می‌دانند؛ محبتی سرشار که قابل کنترل نیست، اما قطعاً انگیزه این‌ها عشق نیست، مطلوب‌گرایی نیست، وسواس است و فکر مزاحم. پرخاش و خشونت مطلوب هیچ‌کس نیست، هیچ‌کس دوستش ندارد. همه‌اش وسواس است، فکر مزاحم است. مردم بیشتر از جنایت مردهای عاشق شنیده‌اند اما زن‌های آویزان سه‌برابر مردها هستند.

یک‌ سوم زن‌ها هنگام قطع رابطه خشونت کلامی و فیزیکی بروز می‌دهند درحالی‌که یک‌چهارم مردها مرتکب این رفتار‌ها می‌گردند. زن‌ها دو برابر مردها خسارت مالی و سه‌ برابر خسارت جانی وارد می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

آیا انسان‌های خلاق مشکل روانی دارند؟
دعا می‌کنم گیر خودشیفته‌ها نیفتید
زدگی
عاشق‌های آویزان
پدر و مادرها این‌ها را نمی‌دانند
مادرهای نامهربان، دخترهای ناکام
این آدم «محکم» است، باور کنید
دروغ قسمتی از عشق است
حس ششم
فانورکسی
خیال‌پردازی اصلاً بد نیست
از گذشته‌های بد باید گذشت
وسواس و گزینه‌های روی میزش
جای عشق کجاست؟
مغز پلِ متحرک و تقویت خلاقیت
استرس، چین و چروک صورت و سفیدی موها؛ واقعیت یا خیال؟
شکست پلِ پیروزی است؟
بدخوابی را می‌شود خواباند
آدم‌شناسی در چند دقیقه
مسمومیت با مسئولیت
اضطراب اجتماعی
تصویر ذهنی جسم و اختلالات تغذیه‌ای
خود را بازسازی کنید
یک روز خوب بسازیم
همه ‌ما به‌گونه‌ای خودشیفته‌ هستیم!
سال نو، کله نو!
دوست خوب، راز عمر دراز
ارضای نمایشی
فراتر از خوشبختی
کدام نوجوان قابل اعتماد است؟
ذهن، اشتها و هیکل
شجاع بودن
نوجوان و قصه استقلال
متقاعدسازی افکار عمومی در رسانه‌ها
چرا من عزت‌نفس خوب ندارم؟
راه‌های مقابله با افسردگی شغلی
اضطراب به رفتاردرمانی بهتر از دارو جواب می‌دهد
حساسیت مرکزی
کمردرد
چند نکته برای مبتلایان به درد‌های مزمن
فیبرومَیالْژی
التهاب حاصل از غم احتمال بیماری‌های جسمانی را افزایش می‌دهد
حرفه‌ای‌تر بحث کنید
هرگز برای همدردی این حرف‌ها را نگویید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای یک روانشناس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-964-236-819-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای یک روانشناس

P K
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
کتاب خوبی هست ویژگی خودشیفته‌ها و بیمارانی از این دست رو خوب بیان کرده البته با در بخشی از کتاب فعلا متوجه شدم اما متاسفانه یه اشکالی داره این مواردی که گفته بیشتر راجع به مردان هست که اینطوری زنها رو اذیت میکنند وگرنه خانمی که مردی رو اینجوری اذیت نمی‌کنه فقط به عشقش خدمت میده اما مرد هست که داره نمی‌فهمه عشقو عضوی میفهمه و با اذیت کردن و پرخاشگری اسمشو می‌ذاره عشق... با احترام واقعا روانشناسیم که تفاوت خودشیفتگی زن و مرد رو نمی‌دونیم!
R Gholizad
۱۳۹۹/۱/۱۱
کتاب خوبی بود برای سواد عمومی خوب هستش و سرنخ‌های سواد تخصصی را به آدم میده خواندن این کتاب برای عموم خیلی عالیه ولی برای مباحث عمیق روانشناسی توصیه نمی‌کنم.
محمد شیرازی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
جالب بود ممنون توصیه میشه که این کتاب رو همه علاقه مندان به روانشناسی بخونن
Me Myself
۱۳۹۹/۱۱/۳
چهکتاب خوبیست برای روح انسان به به!
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب رازهای یک روانشناس

برای دریافت کتاب رازهای یک روانشناس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.