معرفی و دانلود کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن

عکس جلد کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن

کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن نوشتهٔ نائومی ادلر، داستان پلیکانی را تعریف می‌کند که به‌تنهایی در کنار دریاچه‌ای زندگی می‌کرد و غذای او ماهی‌های کوچکی بودند که در اعماق آب دریاچه شنا می‌کردند. این داستان جزو مجموعهٔ «داستان‌های حیوانات» است که در آن داستان‌های سرگرم‌کننده و آموزنده درمورد حیوانات از سراسر دنیا گردآوری شده است.

موضوع کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن چیست؟

پلیکان که سال‌های پیش خانواده‌اش را ازدست‌داده بود، به‌تنهایی در کنار دریاچه زندگی می‌کرد. او هر موقع گرسنه می‌شد، ماهی‌های کوچک داخل دریاچه را می‌خورد. اما بعدازاین که سنش کمی بالاتر رفت و پیر شد، دیگر نمی‌توانست شنا کند و به‌راحتی برای خود غذا پیدا کند. برای همین تصمیم گرفت نقشه‌ای بکشد و از این طریق به‌راحتی ماهی‌ها را شکار کند...

نائومی ادلر (Naomi Adler) این داستان تایلندی را در کنار بسیاری از داستان‌های عامیانهٔ دیگر از کشورهای مختلف جمع‌آوری کرده و در یک کتاب گنجانده است. کتاب هیچوقت به یک پلیکان اعتماد نکن (Never Trust a Pelican) در قالب یک داستان سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد که نباید هر چیزی را باور کنند و به هرکسی اعتماد داشته باشند.

کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 8 تا 12 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن می‌شنویم:

با اینکه بعد از این اتفاق خیلی خسته شده بود اما آروم آروم به سمت دهکده حرکت کرد. وقتی به اونجا رسید، ماهی‌ها از دیدنش خیلی تعجب کردن و ازش خواستن تا خیلی سریع ماجرای برگشتنش رو براشون تعریف کنه. خرچنگ پیر هم تمام اتفاقاتی که درطول سفرش به دریاچه افتاده بود رو براشون تعریف کرد و در آخر هم از نقشه‌ی شومی گفت که پلیکان برای همه شون کشیده بود.

خلاصه اینکه، از اون روز به بعد دیگه هیچکدوم از حیوون‌های دهکده به پلیکان‌ها اعتماد نکردن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
هیچوقت به یک پلیکان اعتماد نکن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن
نویسنده
مترجمشیوا شاکری
راویمحمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن

برای دریافت کتاب صوتی هیچ وقت به یک پلیکان اعتماد نکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.