معرفی و دانلود کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا

عکس جلد کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا
قیمت:
۷۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا

موجی، استاد بی‌همتای آیین ذن، اینجا در کنار شماست تا مسیرتان را به سوی آرامش و معنویت، با نور خرد و آگاهی روشن کنید. کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا شما را با ابعاد پنهان، اما متعالی وجودتان آشنا کرده و ارزش‌های وجودی‌تان را آشکار می‌کند. این اثر عرفانی که با الهام از اندیشه‌های بودایی نگاشته شده، راه سعادت درونی را به شما نشان خواهد داد.

درباره‌ی کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا

تمامی استادان و خردمندان حوزه‌ی معنویت و خودآگاهی، از ما می‌خواهند به جای سال‌ها جست‌و‌جو در دنیای بیرون و کشف عوامل خوشبختی، کمی هم به دنیای درون مشغول شویم. شکی نیست که آشنایی با چیستی دنیا تنها در گرو شناخت خودمان است. تنها در این حالت است که در کوتاه‌ترین زمان، بینشی عمیق، پایدار و نامتزلزل درمورد هستی خواهیم یافت. بااین‌حال، هنوز چگونگی خودشناسی و کنکاش جهان درون، برای بسیاری از ما ناشناخته و شاید غیرممکن به نظر بیاید. موجی (Mooji)، از برجسته‌ترین عارفان معاصر، با نگارش کتاب وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا (Vaster Than Sky, Greater Than Space) راه دستیابی به خودآگاهی را به ما نشان داده است.

نویسنده به شما یادآوری می‌کند که برای درک آگاهی معنوی، نیازی به «یادگیری» نیست. بله، اینجا دیگر کلاس درس نیست که بخواهیم نکاتی دیکته‌شده از سوی معلم را فرا بگیریم و بدون حلاجی‌کردن این آموزه‌ها، صرفاً آن‌ها را به ذهن بسپاریم. برای شناخت خود و کل هستی، تنها به یک آینه نیاز داریم که روبه‌روی آن بنشینیم و تمامی پرسش‌های هستی‌شناختی و انسان‌شناسانه‌ی خود را از همان کسی بپرسیم که از درون آینه به ما می‌نگرد. پاسخ همه‌ی سؤالات و منبع جامع دانش‌ها، خود شمایید.

احتمالاً همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ باشیم که در رویارویی با پدیده‌های جدید، از نوع مادی یا غیرمادی، دچار نگرانی، ترس و یا حتی انزجار شده‌ایم. ممکن است تابه‌حال چندان به این احساس خود توجه نکرده باشیم، اما درحقیقت، در بسیاری از مواقع هنگام تصمیم‌گیری و قضاوت دیگران یا پدیده‌ها، تحت‌تأثیر مستقیم این احساس بوده‌ایم. موجی برای این مشکل راهکار ویژه‌ی خود را دارد. او در کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا به شما می‌آموزد درک یک پدیده‌ی تازه را با اعماق وجودتان پذیرا باشید. درواقع هیچ‌چیزی در این دنیا وجود ندارد، مگر اینکه نسخه‌‌ای از آن قبلاً در وجود شما نهادینه شده باشد. بنابراین، اگر سراسر زندگی را با قلب خود ادراک کنید، می‌بینید هیچ موجودی برایتان بیگانه و جدید نیست.

برای رسیدن به بالاترین قله‌های معرفت نه به اصطلاحات پیچیده‌ی علمی نیاز دارید و نه تحصیلات آکادمیک به شما کمکی می‌کند. فقط کافی‌ست با موجی همراه شوید تا او به شما بیاموزد چطور چراغ‌های خرد را یکی‌یکی در وجود خود روشن کنید.

اثر پیش‌ رو نخستین‌بار در سال 2016 منتشر شد، اما نسخه‌ی فارسی آن با برگردان محمدامین جندقیان بیدگلی در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفت. نشر ترنگ کتاب حاضر را به چاپ رسانده و نشر صوتی ماه آوا نیز آن را به علاقه‌مندان کتاب‌های گویا ارائه کرده است. محمود هادی‌زاده گویندگی این اثر را به عهده دارد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا

  • این کتاب تجربه‌ای صمیمی را برای شما رقم می‌زند. مطالعه‌ی آن را به‌شدت به شما پیشنهاد می‌کنم. (گنگاجی، نویسنده)

  • آموزه‌های معنوی موجی در این اثر با خرد و معرفت آمیخته شده. کتاب وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا به شما امکان تفکر ژرف درمورد ماهیت خود را می‌دهد. (ساجون داورلی، نویسنده)

  • موجی [چگونگی] رسیدن به بالاترین سطح کیفیت زندگی آدمی را نشان می‌دهد. استادی که عاشقانه با مخاطب همراه می‌شود، پیوسته در کنار اوست و صراحتاً حقایق روشن، اما انکارشده را به او می‌آموزد. (لاکشمی پیس، شاگرد موجی)

کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران کتاب‌های معنوی و عرفانی هستید، و یا جای خالی شادی، آرامش و تعالی روحی را در زندگی خود احساس می‌کنید، کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا برای شما نوشته شده است.

با موجی بیشتر آشنا شویم

آنتونی پل مو یانگ (Anthony Paul Moo-Young) که در آثار خود با نام موجی شناخته می‌شود، در 29 ژانویه‌ی 1954 متولد شده است. این نویسنده‌ی جامائیکایی که در ابتدا نقاش خیابان‌های بریکستونِ لندن بود، بعدها در یک دانشگاه بومی به تدریس هنر مشغول شد. آنچه که موجبات دگرگونی روحی او را فراهم کرد، آشنایی‌اش با یک عارف مسیحی در سال 1987 بود. پس از این رخداد، او راهی هند شد و در آنجا به‌طور اتفاقی اچ. دبلیو. آل. پونجا را ملاقات کرد. پرورش روحی و معنوی موجی پس از این دیدار، به اوج خود رسید.

اکنون این عارف سال‌هاست که در مقام استاد، هدایت مریدان بی‌شماری را به عهده دارد. کتاب حاضر، نمونه‌ای مدون از تعالیم اوست.

در بخشی از کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا می‌شنویم

اگر در درونتان تمایلی برای کشف حقیقت وجود داشته باشد، دعا هم به‌صورت خودجوش از حس صمیمیت و اعتماد به خدا، به وجود می‌آید. پس ممکن است بگویید: «تمام آنچه می‌خواهم، ترک‌کردن اینجا با پاهای تو است. مرا مجذوب خودت کن.» در این هنگام، دعا و جستار درون، با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کنند و این تقاضا به‌قدری قدرتمند است که نمی‌توان کتمانش کرد. شاید این حرف‌ها اصلاً به مذاق ذهن خوش نیاید، اما شما بالاخره به این درک خواهید رسید و وجود خدا را حس خواهید کرد. در انتها، به مرحله‌ای می‌رسید که می‌بینید گفت‌وگویی در این دنیا وجود ندارد؛ چون همه‌چیز، حرف خداست. در واقعیت، هیچ عدد دویی وجود ندارد؛ فقط یک واقعیت داریم. می‌توان گفت اگر دوگانگی معنای خاصی داشته باشد، تکریم خداوند است که در بالاترین سطح خودش، همان خداست که خودش را ستایش می‌کند.

اگر دعاکردن را یک عمل به حساب بیاورید، باید بوی تقدس به خودش بگیرد. وقتی یک کودک مادرش را صدا می‌زند: «مامان! مامان!» آیا این فراخواندن، یک عمل محسوب می‌شود؟ دعا یک تقاضاست. روحش، پشت یک ندا خوابیده. اما گاهی وقت‌ها، آدم‌ها حس می‌کنند که نمی‌توانند خودشان را به دعا بچسبانند. پس اگر حس دعا‌کردن نداشتید، بهتر است این کار را انجام ندهید. اگر دیدید که حس دعاکردن نیست، بدانید که یک میل قوی برای خودپرسشگری دارید و می‌توانید به این درک برسید که قدرت درون شما، بوی خدا می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
پیشگفتار و بخش اول
26 دقیقه
بخش دوم
47 دقیقه
بخش سوم
44 دقیقه
بخش چهارم
61 دقیقه
بخش پنجم
44 دقیقه
بخش ششم
45 دقیقه
بخش هفتم
13 دقیقه
بخش هشتم
47 دقیقه
بخش نهم
31 دقیقه
بخش دهم
32 دقیقه
بخش یازدهم
35 دقیقه
بخش دوازدهم
51 دقیقه
بخش سیزدهم
25 دقیقه
بخش چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا
نویسنده
مترجممحمدامین جندقیان بیدگلی
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا

ابراهیم زاده سلیمانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خیلی کتاب پر محتوا و زیبایی بود که مفاهیم مرتبط با ذن را به زبان ساده بیان میکرد
الهام خوشدل
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب فوق العاده رویایی است که ازین رویا لذت بسیاری بردم عالی بود
پویا عابسی
۱۴۰۲/۶/۳۱
درک و نگرش عمیق به خودآگاهی و زندگی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا

برای دریافت کتاب صوتی وسیع‌تر از آسمان، عظیم‌تر از فضا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.