معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد: داستانی غمناک از عشق و امید

عکس جلد کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد: داستانی غمناک از عشق و امید
قیمت:
99000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد: داستانی غمناک از عشق و امید

روایتی اندوهبار از عشقی آتشین. لیزا د یانگ در کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد داستان دو دلداده به‌نام‌های کیت و بیو را بازگو می‌کند که در یک شب بارانی همه‌چیز میان آن‌ها دستخوش تغییر می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد

کیت، یکی از سه شخصیت اصلی کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد (When It Rains) آرزو دارد به دانشگاه برود و وکیل شود. اما در یک شب بارانی، درست همان شبی که نام کتاب به آن اشاره دارد، دنیای کیت از این رو به آن رو می‌شود. رخدادی که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد و از کیت نوجوان، دختری گوشه‌گیر و منزوی می‌سازد. او رویاهای خود را رها می‌کند و از دوستانش فاصله می‌گیرد. در این میان اما دوست صمیمی‌اش «بیو» او را رها نمی‌کند. هرچند او نیز نمی‌داند چه اتفاقی برای کیت افتاده است که در عرض یک شب همه‌چیز را این‌گونه دگرگون ساخته است.

کیت و بیو از پنج‌سالگی یکدیگر را می‌شناسند. گذر از سال‌های نوجوانی آن‌ها را به یکدیگر علاقه‌مند کرده است اما در ادامه هیچ‌چیز آنگونه که مطلوب آن‌هاست پیش نمی‌رود. بیو اکنون راهی دانشگاه است تا فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز کند. او پیش از رفتن به دانشگاه، به کیت ابراز علاقه می‌کند. اما کیت در پاسخ به بیو می‌گوید که آمادگی لازم را برای شروع یک رابطه‌ی عاطفی ندارد. و بدین ترتیب بیو با قلبی آکنده از عشق و اندوه به دانشگاه می‌رود. غافل از این که با گذشت مدتی کوتاه، با ورود شخصیتی به‌نام «آشر» به زندگی کیت، داستان کتاب مسیری متفاوت را پیش می‌گیرد.

اکنون دو سال از شبی که زندگی کیت برای همیشه دستخوش تغییر و دگرگونی شد می‌گذرد. شبی که در آن کسی بخشی از زندگی کیت را از او گرفت و این اتفاق به رازی تبدیل شد که در تمام مدت این دو سال پوشیده مانده است. آشر درصدد آن است که کیت را وادار کند تا آنچه را که در آن شب بارانی از دست داده است پس بگیرد. اما در این میان آشر نیز راز بزرگی در سینه دارد که فاش شدن آن زندگی تمام شخصیت‌های کتاب را متحول خواهد کرد. شما چه فکر می‌کنید؟ در آن شب بارانی برای کیت چه اتفاقی رخ داده است؟ آشر چه حقیقتی را پنهان می‌کند؟ و سرنوشت عشق میان کیت و بیو چه خواهد شد؟

ترجمه‌ی علی شاهمرادی را از این رمان عاشقانه با صدای مریم پاک ذات می‌شنوید. کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات آموت تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های عاشقانه و داستان‌هایی که احساسات شما را برمی‌انگیزند علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با لیزا د یانگ بیشتر آشنا شویم

لیزا د یانگ (Lisa De Jong) مادری تمام‌وقت است که در کنار وظایف اجتماعی و خانوادگی‌اش به نوشتن رمان نیز می‌پردازد. او تا کنون سه مجموعه رمان با نام‌های «باران‌ها»، «قلب‌ها» و «عشق ناقص» منتشر کرده است که کتابی که اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست در مجموعه‌ی اول قرار دارد. «وقتی باران می‌بارد» تنها رمان لیزا د یانگ است که تا به امروز به زبان فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد می‌شنویم

امروز صبح با احساسی متفاوت از خواب بیدار شدم. به دنبال چیزی هستم و این برای من یک مفهوم جدید است. آشر مرا شوکه کرد وقتی دیشب به در خانه‌مان آمد. اما خیلی خوشحالم که این کار را انجام داد. او احساساتی را در من زنده کرد که مدتی طولانی بود از دست داده بودم. برای اولین بار در این دو سال واقعاً دلم می‌خواهد ببینم و احساس کنم زندگی واقعی چه‌شکلی است. دیشب وقتی به خانه برگشتم یک تماس از دست رفته‌ی دیگر از بیو داشتم. روز شنبه وقتی که تماس گرفت جواب تلفنش را ندادم. چون همان موقع تازه از کارناوال برگشته بودم و می‌دانستم اگر در آن لحظه صدای آشفته‌ی مرا می‌شنید، مستقیم به سمت خانه می‌آمد. دیشب هم وقتی زنگ زد جواب تلفنش را ندادم. نمی‌دانم چرا. احساس گناه می‌کنم. انگار جای خالی بیو را با آشر پر می‌کنم و حالا آمادگی این که این‌ها را به بیو بگویم ندارم. امروز کار به‌کندی پیش رفت اما بالاخره دارم به خانه می‌روم تا برای سورپرایز آشر آماده شوم. اصلاً نمی‌دانم چه بپوشم چون هیچ سرنخی از این که می‌خواهیم چه‌کار بکنیم ندارم. لباس شب بلند آبی‌ام را می‌پوشم و یک کمربند باریک قهوه‌ای بر روی آن می‌بندم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
آغاز
24 دقیقه
فصل یکم: دو سال بعد
28 دقیقه
فصل دوم
23 دقیقه
فصل سوم
22 دقیقه
فصل چهارم
20 دقیقه
فصل پنجم
24 دقیقه
فصل ششم
29 دقیقه
فصل هفتم
24 دقیقه
فصل هشتم
22 دقیقه
فصل نهم
24 دقیقه
فصل دهم
24 دقیقه
فصل یازدهم
20 دقیقه
فصل دوازدهم
39 دقیقه
فصل سیزدهم
27 دقیقه
فصل چهاردهم
25 دقیقه
فصل پانزدهم
31 دقیقه
فصل شانزدهم
22 دقیقه
فصل هفدهم
24 دقیقه
فصل هجدهم
20 دقیقه
فصل نوزدهم
37 دقیقه
فصل بیستم
24 دقیقه
فصل بیست‌‌ویکم
15 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
36 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
32 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
22 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
37 دقیقه
فصل بیست‌وششم
26 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
24 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: سه ماه بعد - می 2013
26 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: بیو
18 دقیقه
فصل سی‌ام: پنج هفته بعد
12 دقیقه
پایان - یک سال بعد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی باران می‌بارد: داستانی غمناک از عشق و امید
نویسنده
مترجمعلی شاهمرادی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
99000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد

Fariba
۱۴۰۲/۶/۲۷
این کتاب ببشتر مناسب نوجوانهاست. من به طور کلی این سبک داستانها رو دوست ندارم پر از غم و یک عاشق در حال مرگ و موندن بین دو نفر، خیلی تکراری و پیش و پا افتاده بود به نظرم. هرچند بازهم سبک داستان میتونه کاملا سلیقه‌ای باشه. با احترام به اجرای قوی خانم پاک ذات عزیز، من اجراشون رو خیلی دوست دارم اما یک زمانیکه برای شخصیت غمگین اجرا میکنن اصلا دلنشین نیست جوری که دلم میخواد اون قسمتها رو با دور تند رد کنم. جدا ازین مورد همیشه اجراهای قوی‌ای دارن.
عسل
۱۴۰۲/۵/۲۴
یک کتاب عاشقانه و پر از جزئیات، از یه جایی به بعد تفریبا وسطهاش میتونی حدس بزنی در آخر با چه چیزی مواجه میشی. داستان را دور تند گذاشتم تا زودتر به آخر برسم خیلی به جزئیات و احساسات پرداخته شده بود. من کتاب رو نپسندیدم. اما این موضوع کاملا سلیقه ایه. گوینده خانم پاک زاد بسیار عالی اجرا کردند صدای ایشون کتاب رو جذاب کرده بود. ممنون از کتاب راه و عوامل سازنده این مجموعه
Mahsa Bashiri
۱۴۰۲/۳/۲۱
داستانی بسیار زیبا با پایانی قشنگ در جهایی از داستان استرس، غم و ناراحتی را کاملا حس میکنی وگاهی شوق و خوشحالی را در عین پایانی شاد یک غم در داستان نهفته است فرق بین عشق و شریک روحی پیز جالبی بود که فهمیدم
در کل داستانی جذاب و احساسی و دلنشین است
گوینده مانند همیشه بسیار زیبا ودلنشین کتاب‌ را خوانش می‌کند و در تاثیر وقایع کتاب و احساس کردن همان لحظه ‌ها می‌افزاید
Mahshad Bonakdarnia
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب خوبی بود و اجرای خانم پاک ذات هم مثل همیشه عالی، انتخاب موسیقی بسیار مناسب، اما داستان کمی طولانی شده بود. می‌توانست زودتر جمع شود طوری که شنونده و یا خواننده‌ی کتاب را خسته نکند. خسته نباشید 🌹🌹
پريا رضايي
۱۴۰۲/۱/۱۵
باسلام به کتابراه عزیز
این کتاب مناسب نوجوانان هستش و اینکه من خودم از داستانهایی که درباره دوعاشق هست که یکیشون رو به مرگه خوشم نمیاد، بنظرم زیادی کلیشه‌ای هستش.
در کل واسه موقع خواب یا رانندگی بدک نیست
نگار حداد
۱۴۰۲/۲/۱۰
خیلی رمان سطحی و غلو شده‌ای بود... عشق‌های بیش از حد غیر واقعی و غلیظ... برای من اصلا دلنشین نبود و بیش از حد کند و دارای جزییات غیر ضروری بود... فقط بخاطر اجرای خانم پاک ذات تا آخرش تحملش کردم.
نیره هندی
۱۴۰۲/۶/۲۷
کتاب فوق العاده زیبا و پرکشش و جذابی بود و مخصوصا که گویندگان اون هنرمندان بسیار توانایی هستن که باعث جذابیت بیشتر این کتاب شدن با تشکر از این هنرمندان و کتابراه
ماندانا ناظمی
۱۴۰۲/۴/۲۹
کتاب عاشقانه قشنگی بود فقط دیگه زیادی کش داده بود اگر کوتاه تر بود اینقدر حوصله سربر نمی‌شد
یکی از نکات مثبت کتاب خوانش جذاب خانم پاکزاد بود
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۲/۴/۶
با سلام. گوینده عالی بود. اما کتاب بسیار کند و خیلی غمگین بود میتونست زودتر تموم بشه در کل تلاششون برای همدیگه رو دوست داشتم.
maryam rastegar
۱۴۰۲/۷/۲۳
صدای عالی خانم پاک ذات و کتابی زیبا برای علاقه مندان به سری کتاب‌های من پیش از تو و نحسی ستارگان بخت ما
زهرا بیدارمنش
۱۴۰۲/۵/۱۰
خوب بود اما خوب رمان دیگه با زندگی واقعی خیلی فرق داره همیشه انقد خوب و خوش تموم نمیشه
سحر کشاورز
۱۴۰۲/۱/۲
واقعا بعضی از کتاب‌ها قلب آدم رو درد میارن و وقتی فکر میکنی اگر‌جای اون شخص بودی چه میکردی: (
Shima Kouhi
۱۴۰۲/۱/۲۷
یک داستان خیلی واقعی با اجرای فوق العاده‌ی خانم پاک ذات، واقعا لذت بردم
Hani Khodadadian
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
در کل کتاب قوی نبود ولی صدای زیبای خانم پاک ذات بسیار شنیدنیش میکند
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد

برای دریافت کتاب صوتی وقتی باران می‌بارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.