معرفی و دانلود کتاب صوتی ویلیام شکسپیر

عکس جلد کتاب صوتی ویلیام شکسپیر
قیمت:
۴۱۰۰۰ 28700 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویلیام شکسپیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویلیام شکسپیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ویلیام شکسپیر

کتاب صوتی ویلیام شکسپیر اثر پاملا هیل نتلتون، روایت زندگی شاعر و نمایشنامه‌نویس معروف انگلیسی است که بسیاری وی را بزرگ‌ترین نویسنده در زبان انگلیسی دانسته‌اند. سخن سرای آون لقبی است که به خاطر محل تولدش در آون واقع در استراتفورد انگلیس به شکسپیر داده‌اند.

زندگینامه یکی از بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویسان تاریخ، ویلیام شکسپیر را شعله آذر به زبان فارسی ترجمه کرده و آرمان سلطان زاده با صدای گرم و دل‌نشین روایت کرده است.

بیش از چهار قرن از زمان حیات ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) می‌گذرد، اما شاهکارهای او همچنان بارها و بارها در دنیای هنرهای تصویری و نمایشی مورد اقتباس قرار می‌گیرند. شهرت شکسپیر به عنوان شاعر، نویسنده، بازیگر و نمایشنامه‌نویس منحصربه‌فرد است و برخی او را بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس تاریخ می‌دانند، اما بسیاری از حقایق زندگی او مبهم است.

ویلیام شکسپیر نویسنده انگلیسی در طول عمر خود چهل نمایشنامه نوشت. کمدی‌ها، تراژدی‌ها و نمایشنامه‌های تاریخی او پر از شخصیت‌های جالب توجه است: پادشاه، فیلسوف، مست، جیب‌بر، آدمکش. امروزه، هنوز هم نمایشنامه‌های او بیش از هر نمایشنامه دیگری در جهان خوانده و اجرا می‌شود.

شکسپیر در حقیقت شاعر انسانیت و نقاش خصایل نیک و بد انسان بود. نمایشنامه‌های تاریخی او به وقایع بی‌روح و کهنه روح تازه می‌بخشند و شخصیت‌های واقعی ادوار مختلف را با طرز فکر و عادات و خصوصیات هر کدام برای خواننده مجسم می‌سازند. قدرت او در تلفیق و ترکیب صحنه‌های پراکنده و ارائه آن‌ها به صورت یک جریان واحد حاکی از زبردستی بی‌نظیر او در فن نمایش است. نمونه‌ی این هنر را می‌توان در تشریح دوره‌ی نفرت‌انگیز سلطنت جان یا کناره‌گیری ریچارد دوم یا مصیبت‌های هنری چهارم یافت.

این کتاب صوتی برای افراد علاقه‌مند به تاریخ و زندگی‌نامه‌ی اشخاص بزرگ جهان، بر اساس کتاب ویلیام شکسپیر از انتشارات ققنوس آماده شده است.

در بخشی از این کتاب صوتی ویلیام شکسپیر می‌شنویم:

رنسانس جنبش فرهنگی بود که در اوایل سده چهاردهم در ایتالیا شروع شد و واژه رنسانس از واژه لاتین به معنی «تولد دوباره» اقتباس شده است. طی این دوران توجه به هنر و ادبیات و علوم و اکتشافات جهانی و پیشرفت در آن‌ها دوباره جان گرفت. مردم با واکنش علیه فرهنگ کلیسایی قرون وسطا، ارزش‌های تازه‌‌تری را در جهان انسانی یافتند. حدود قرن هفدهم که دوران رنسانس به پایان رسید، تصور مردم از جهان کاملاً عوض شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
فصل اول: دنیا یک صحنه است
6 دقیقه
فصل دوم: در روزگار شکسپیر
8 دقیقه
فصل سوم: کودکی شکسپیر
11 دقیقه
فصل چهارم: دوران تحصیل در مدرسه و پس از آن
9 دقیقه
فصل پنجم: شکسپیر عاشق
14 دقیقه
فصل ششم: شکسپیر در لندن
9 دقیقه
فصل هفتم: شکسپیر شاعر
10 دقیقه
فصل هشتم: نمایشنامه‌نویس موفق
9 دقیقه
فصل نهم: در اوج قدرت
12 دقیقه
فصل دهم: سال‌های آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ویلیام شکسپیر
نویسنده
مترجمشعله آذر
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۴۱۰۰۰ 28700 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ویلیام شکسپیر

Debora
۱۴۰۰/۱/۲۰
کلا کتابهای زندگی نامه رو دوست دارم. در زندگی نامه‌ها که نمیشه دنبال مفهوم ادبی یا فرهنگی و غیره بود. بالاخره برای دانستن تاریخ و درس گرفتن و آشنایی با نحوه زندگی بزرگان مفیده. من خیلی این کتابو دوست داشتم. از کتابراه خواهش میکنم زندگی نامه‌های بیشتری رو صوتی کنید تا منی که خیلی سرم شلوغه بتونم رو اونا هم گوش کنم. به نظرم زندگی نامه تمام بزرگان جذابه. لطفا این زحمت رو بکشید بی نهایت از زحمات شما سپاسگزارم.
Neda
۱۴۰۲/۱/۱۲
شخصیت بسیار فهیم و به یاد ماندنی🌸 چقدر خوب که ویلیام شکسپیر تونست در طول عمر خود به خوبی استعدادهای خود رو شکوفا کنه و به نمایش بگذاره💙💚
مسعود سلیمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
بسیار جذاب بود، باید نویسندگان بزرگ را بشناسیم و حداقل از بیوگرافی آنان بدانیم، بسیار کامل در مورد شکسپیر به ما می‌گوید.
رضا اسماعیل پور
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سلام
داستان زندگی نویسنده بزرگ شکسپیر و خلاقیت ایشان در نمایشنامه نویسی است.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ویلیام شکسپیر

برای دریافت کتاب صوتی ویلیام شکسپیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.