معرفی و دانلود کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر

عکس جلد کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر
قیمت:
108000 تومان - 11.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر

کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر اثر روزنامه‌نگار معروف فوتبال، گیلم بالاگه، شرحی بر فراز و نشیب‌های زندگی یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال است.

فوتبال شخصیت‌‌های ویژه بسیاری به خود دید که همگی با نام آن‌ها آشناییم، در میان آن‌ها، بعضی‌ها که صاحب ایدئولوژی خاص در داخل و خارج از زمین بودند فراز و نشیب‌های دراماتیک جذاب‌تری را در طول مسیر ایجاد کردند. در این میان پپ گواردیولا به دلیل پایبندی به اصول خاصی که از زادگاهش به ارث برد، یکی از شخصیت‌های متفاوت دنیای فوتبال به حساب می‌آید.

گیلم بالاگه (Guillem Balague) در کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر (Pep Guardiola: Another Way Of Winning) به روایت زندگی شخصی گواردیولا بازیکن و مربی برجسته، به ویژه دوران بی‌نظیر، تکرار نشدنی و دست نیافتنی مربی‌گری او در بارسلونا می‌پردازد و رازهای موفقیت او را فاش می‌کند و تصمیماتی که در این مسیر اتخاذ کرده را بیان می‌کند.

گواردیولا توانست سبک بازی جذابی برای بهترین تیم دنیا تعریف کرد، به همین دلیل الکس فرگوسن، اسطوره فوتبال انگلستان برای این کتاب مقدمه‌ای نوشت. در قسمتی از این مقدمه آمده: «اگر به تیم رئال مادرید بنگرید، تیمی که پنج جام اروپایی را در اواخر دهه پنجاه و اوایل دهه شصت کسب کرده، می‌فهمید که دلیلی ندارد گواردیولا نتواند با بارسلونا چنین کاری را انجام دهد. اگر من این تیم را داشتم، چنین امری انگیزه شخصی‌ام می‌شد. اگر من پپ بودم ترک کردن بارسا سخت‌ترین تصمیم‌گیری‌ام بود.»

گواردیولا نوع و سبک جدید، زیبا و لذت‌بخشی از فوتبال را ارائه داد و این کتاب درباره‌ی این است که او چگونه توانست بارسلونای رویایی را بسازد و افتخارات بی‌نظیری به دست بیاورد. این اثر از دوران کودکی پپ، هنگامی که در خیابان فوتبال بازی می‌کرد و رویاهای بزرگی در سر داشت شروع می‌شود و سپس به دوران توپ جمع کنی او می‌پردازد و کم‌کم ماجرای وارد شدن پپ به دنیای فوتبال را روایت می‌کند و نهایتا مسیر او را تا رسیدن به قله‌های موفقیت در تیم بارسلونا را به تصویر می‌کشد. اینکه پپ چگونه به لاماسیا پیوست، چطور بازیکن شد، چرا بارسا را در دوران بازی ترک کرد، چرا در تیم دسته چهارمی به مربی‌گری پرداخت و چطور به سرمربی‌گری بارسلونا رسید؟ و اینکه چرا پپ پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال را ترک کرد؟ جواب همه‌ی این سؤالات را می‌توان در این کتاب صوتی یافت.

گیلم بالاگه در این اثر به نکاتی اشاره می‌کند که بعضاً از چشم خیلی‌ها دور ماند، او بهترین چهره رسانه‌ای برای توصیف درونی‌ترین احساسات و فراز و نشیب‌های عاطفی و انگیزشی زندگی گواردیولا‌ست این کتاب بیشتر از بیوگرافی شبیه به روایت مسیر پر از شکست و پیروزی انسانی‌ست که هرگز برای قهرمان شدن اصولش را زیر پا نگذاشت. روایتی صادقانه بر ضعف‌ها و قوت‌های آدمی که سعی می‌کند خود را صادقانه به دیگران بشناساند. این کتاب آن‌هایی که در شک و تردید یا یقین نسبت به چهره‌ی رسانه‌ای موجه گواردیولا به سر می‌برند را در مرتبه‌ای بالاتر به قضاوت می‌خواند.

گیلم بالاگه در سال 1968 در بارسلونای اسپانیا به دنیا آمد. او روزنامه‌نگار و تحلیلگر فوتبال اسپانیا و نویسنده ورزشی سرشناسی است که در حال حاضر در شبکه ورزشی اسکای اسپرتس فعالیت می‌کند.

سخن بزرگان فوتبال در مورد گواردیولا:

- یورگن کلوپ: گواردیولا بزرگترین مربی دنیاست.
- سسک فابرگاس: گواردیولا بهترین مربی دنیاست.
- خوزه مورینیو: گواردیولا بهترین مربی ممکن برای بارسلونا است.
- فرناندو تورس: نمی‌دانم گواردیولا چه می‌کند که همه را راضی نگاه می‌دارد.
- زلاتان ایبراهیموویچ: پپ یک فیلسوف است. مشکل من در بارسلونا، خود او بود. گواردیولا یک تمرین دهنده فوق‌العاده است، مشکلاتی که میان من و او هست، حکایت دیگری دارد.

در بخشی از کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر می‌شنویم:

در طی چهار سالی که پپ مسئولیت هدایت بارسلونا را برعهده داشت با رسانه‌ها به طور خاص مصاحبه‌ای نداشت، به استثنای یک مورد که قرار بود برای بخش پایانی دی‌وی‌دی تاریخچه باشگاه برشا به کار گرفته شود، که البته به طور مرموزی به کانال رای تلویزیون ایتالیا راه پیدا کرد. صحبت با پپ برای این کتاب تنها راهی بود که من توانستم پنجره‌ای به زندگی خصوصی او باز کنم؛ برای شناخت چیزهایی که او را برمی‌انگیزاند، چیزهایی که او را به جایگاهی که اکنون دارد، رساند، چیزهایی که بینش او را برای گرفتن تصمیمات درست فوتبالی تغذیه می‌کند؛ و در نهایت تلاش برای درک چیزی که او را از تمام آن‌چه دوست داشت و یا زمانی ستایش می‌کرد، جدا کرد.

قبل از اینکه او را به طور خصوصی ملاقات کنم، احساسی همانند یک کودک کنجکاو داشتم که سعی دارد از بالای یک دیوار بلند نگاه اجمالی به یک زندگی بیندازد. به وضوح همه‌ی ما می‌دانیم که گواردیولاهای زیادی وجود دارد: پپ مردمی، پپ مشتاق، پپ شکننده، پپ رهبر، رویایی، سرمشق و غیره. به منظور تبدیل هر چیزی به پپ گواردیولای واقعی، گذر از لایه‌ها، کار کردن حول ویژگی‌های عمومی و درک مردی پشت آن کت و شلوارهای عالی و ظاهری خونسرد، بسیار مهم بود.

معمولاً ملاقات با پپ در گفت‌وگویی بیست دقیقه‌ای در پایان جلسه تمرین برنامه‌ریزی می‌شد. اغلب اوقات مدیر رسانه‌ای، هجده دقیقه بعد از من می‌رسید و با زدن در می‌پرسید: «قهوه میل دارین؟» که یعنی: «وقت تمومه!» اگر پپ با جمله‌ی «نگران نباش، همه چی ردیفه» مؤدبانه او را نمی‌پذیرفت، یعنی به موفقیت کوچکی دست یافته بودم. صحبت‌های خصوصی او این کتاب را شکل داد. از روزی که هدایت تیم اصلی بارسلونا را در دست گرفت، در هر موردی، پپ به اندازه‌ای با رسانه‌ها صحبت کرد (در پانصد و چهل‌ و شش کنفرانس) که برای پر کردن یک دایره‌المعارف از دیدگاه‌های او کافی بود. طبق محاسبه خودش، تقریباً دویست‌ و هفتاد و دو ساعت یا یازده روز کامل جلوی رسانه‌ها نشست. که بالغ بر تقریباً هشتصد سؤال در ماه است. می‌توانید تصور کنید؟ کلمه کلمه بررسی می‌شد، هر حالتی از چهره که نشان می‌داد و تمام اظهار نظرهایش توسط رسانه‌های جهانی تفسیر و استنباط می‌شد.

از او پرسیدند آیا به خدا اعتقاد دارد، آیا شعر می‌نویسد، و حتی درباره سیاست، بحران مالی از او ‌پرسیدند و حداقل صدبار از او پرسیدند که آیا قصد تمدید قراردادش را دارد یا نه (اگرچه یک‌بار یک روزنامه‌نگار این حرف را به او زد: واقعاً برام مهم نیست که تمدید بکنی یا نه!). کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی، حداقل نیم ساعت طول می‌کشید، و همیشه خبر مهم روز بود اما اگر شما یک طرفدار حرفه‌ای هم سیاست رسانه‌ها و هم شخصیت او باشید، چیز بیشتری عایدتان می‌گردد. به سختی سرنخی از تیم می‌بینید، اما اگر باهوش باشید درباره تفکر و احساس کلی پپ چیزهایی دستگیرتان می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
14 دقیقه
سرآغاز
14 دقیقه
مقدمه از سرالکس فرگوسن
16 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
بخش اول: چرا پپ باشگاه را ترک کرد؟ - قسمت اول
9 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
33 دقیقه
بخش دوم: از دهکده سنت‌پدرو تا استادیوم نیوکمپ - قسمت اول
41 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
30 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم
26 دقیقه
بخش دوم - قسمت ششم
33 دقیقه
بخش سوم: پپ مربی - قسمت اول
26 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
25 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
34 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهارم
49 دقیقه
بخش سوم - قسمت پنجم
36 دقیقه
بخش سوم - قسمت ششم
32 دقیقه
بخش سوم - قسمت هفتم
47 دقیقه
بخش سوم - قسمت هشتم
55 دقیقه
بخش سوم - قسمت نهم
27 دقیقه
بخش سوم - قسمت دهم
34 دقیقه
بخش سوم - قسمت یازدهم
26 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوازدهم
30 دقیقه
بخش سوم - قسمت سیزدهم
41 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهاردهم
36 دقیقه
بخش سوم - قسمت پانزدهم
37 دقیقه
بخش چهارم: دور از خانه، مونیخ - قسمت اول
26 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر
نویسنده
مترجمحسین گازر
راویمحمدحسین میثاقی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
108000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر

وحید
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
چون خودم فوتبالیست بودم همیشه دوست دارم زندگی افراد موفق در فوتبال رو دنبال کنم و ببینم دنیا از دیدگاه اونها چه شکلیه و رمز موفقیتشون در چه چیزیه. این کتاب خیلی از این سوال‌ها رو بی پاسخ نگذاشت و از این بابت خیلی خوشحالم که این کتاب رو انتخاب کردم.
محمدامین منصوری
۱۴۰۰/۵/۲۵
پپ مرد غیر قابل پیشبینی هست و اینکه اون چه مسیر‌هایی رو طی کرده نقطه برسه از کودکی تا افتخارات که با بارسلونا کسب کرد از همه جهات و صدای جیثاقی اونرو جالب تر کرده
امیرحسین احمدی
۱۴۰۰/۷/۲۹
کتاب پیروزی به عبارت دیگر به نظرم سبک زندگی انسان رو هم متحول میکنه حتما بخونید برای خوندن این کتاب لازم نیست که اهل فوتبال باشید
حسین عبدی
۱۳۹۸/۴/۳۰
بنظرم پپ سرمربی دوست داشتنی، بزرگی هستش و داری قدرت تحلیل خوبی هست، 👍👍👍👍
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۸
پپ گواردیولا یک انسان موفق در زمینه مربی گری هستش، اگه علاقه مند به زندگی انسانهای موفق هستید حتماً خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
Saeed zand
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خیلی استفاده کردم میثاقی خیلی روان و با لحن‌های بجا خوانشش را انجام داده محتویاتش عالی است
alireza mo
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
به نظرم اگه میخوای بدونی چرا پپ یه ادمه خاصیه بخونش
یا اگر میخوای بدونی یه رهبر موفق چه ویژگی‌هایی داره
رضا استادی
۱۳۹۹/۸/۱۹
بنظرم عالی بود، یک ریتم ملایم و دلنشین همراه با آموزش سبک زندگی انسان‌های موفق و سخت کوش
سید علی سید احمدی
۱۳۹۹/۵/۱۲
واقعا کتاب عالی هست برای کسایی که هدف فوتبالی دارند جای پپ تو بارسا واقعا خالیه
Mj Biglari
۱۳۹۸/۳/۲۲
خیلی کتاب خوبیه. صدا و موسیقی و همه چی به جا و ب موقع. حال هوای خوبی داره
Bahram Seid
۱۳۹۸/۲/۲۸
واقعا کتاب خوبیه با درس‌هایی ک در زندگی قابل اجرا میباشد
مریم تقی زاده
۱۴۰۰/۱/۱۲
فوق العاده بود به همه پیشنهاد میکنم. مخصوصا خوانش کتاب عالی بود👌👌👌👌
ftm frh
۱۳۹۸/۴/۲۱
کتاب خوبیه
پپ یه مربیه عالیه
مرسى از کتابراه
Mohammad Goli
۱۳۹۸/۳/۶
انسانی بزرگ‌مربی تاریخ ساز
Mohammad Mohajer
۱۴۰۱/۴/۶
با اینکه از میثاقی خوشم نمیاد، ولی خیلی صداش و تسلطش برای این کتاب عالی بود.
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر

برای دریافت کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.