معرفی و دانلود کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز

عکس جلد کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز

کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز نوشته‌ی دبی فورد شامل برنامه‌ای بیست‌ویک‌روزه است که در طول آن، مخاطب به نوعی تجدید قوای روحی، تغییر مثبت در خلق‌خو و احساسات و همچنین آرامش درونی می‌رسد. این خودسازی زندگی شما را دوباره به روال درست و سالمش بازمی‌گرداند.

درباره‌ی کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز

زندگی مدرن امروزی، با تمام خوبی‌هایی که داشته و امکاناتی که در اختیار ما قرار داده، بار استرس و اضطراب فراوانی را نیز بر دوش ما گذاشته که تحملش در درازمدت، تبدیل به کار سختی می‌شود. ما هرروزه در تلاش و تکاپو هستیم تا به سرعت خودمان را به مقصدی که حتی نمی‌دانیم کجاست برسانیم. دائم در تلاشیم تا شرایط زندگی‌مان را بهتر کنیم و مدام کم بودن وقت را به خودمان یادآوری می‌کنیم. ما برای زندگی کردن حریصیم، ولی هیچ‌گاه یک لحظه‌ی آسوده را از زندگی نمی‌بینیم. تلاش برای بهتر شدن و بهتر ماندن، هر روز ما را در قالب‌های گوناگونی که شاید اندازه‌مان هم نباشد جا می‌دهد و این هم‌رنگ جماعت شدن خود باعث فرسودگی ذهنی و روحی ما می‌گردد.

اگر شما هم در چنین وضعیتی گرفتار شده‌اید و حس می‌کنید مدت‌هاست از خود واقعی‌تان دور افتاده‌اید، پس نیاز به یک پاکسازی معنوی دارید. روح نیز مانند جسم، اگر به آن توجه و رسیدگی نشود، دچار مسمومیت و بیماری می‌شود. همان‌طور که برای پاکسازی جسم به آن زمان می‌دهیم و از مواد تغذیه‌کننده‌ی سالم برای بازسازی آن استفاده می‌کنیم، برای پاکسازی روحمان هم نیاز به صبر و شکیبایی و البته خوراک معنوی سالم داریم. کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز (The 21-Day Consciousness Cleanse) نوشته‌ی دبی فورد (Debbie Ford) یکی از همین منابع است که می‌تواند شما را در طول این دوره‌ی رسیدن به آرامش معنوی همراهی کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز

کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز در ابتدا روند کار را به شما توضیح داده و با در اختیار گذاشتن ابزارها و تکنیک‌های لازم برای انجام این کار، شما را آماده‌ی شروع دوره‌ی بیست‌ویک روزه‌تان می‌کند. سپس مرحله‌به‌مرحله و قدم‌به‌قدم شما را در این مسیر همراهی می‌کند تا با نیروی وجودی‌تان ارتباطی دوباره برقرار کنید و زندگی را از دریچه‌ی عرفان و معنویت ببینید.

کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز اثری از دبی فورد است که با تلاش شهناز مجیدی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیسا وظیفه‌ی انتشار این کتاب را به عهده داشته‌اند و شما آن را با صدای آیلار محمدی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز

  • بار دیگر، دبی فورد فرآیندی ساده و ظریف را ارائه می‌دهد تا شما را با عمیق‌ترین بخش از وجودتان در تماس قرار دهد که بتوانید یک زندگی پرمعنا و هدفمند داشته باشید. (Deepak Chopra)
  • دبی فورد، این مربی فوق‌العاده، برنامه‌ای الهام‌بخش برای پاکسازی افکار و رفتارهای سمی ارائه می‌دهد تا به همه کمک کند که به زندگی آزادتر، عاشقانه‌تر و واقعی‌تر دست یابند. (Judith Orloff)
  • صرف نظر از اینکه عقاید مذهبی‌تان ممکن است چه باشد، هرکسی که به توصیه‌های نویسنده عمل کند، غیرممکن است که سودی نبرد. (Harville Hendrix)

کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهنمایی برای مراقبه و خودسازی هستید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز می‌شنویم

بعد از تقریباً دو دهه رهبری کارگاه‌های تحول و برنامه‌های پرورشی من مطمئنم که آمادگی کافی و وافی واجب است و آنچه بدان نایل می‌شوید به آن بستگی تام دارد. توجهی که به شروع پاکسازی دارید، در تمام روند پشتیبان شماست و میزان سهولت کار یا دشواری‌هایی را که در طول راه ممکن است با آن روبه‌رو شوید مشخص خواهد کرد. با ایجاد آمادگی‌ای که متناسب با نیازهای منحصربه‌فرد شماست، می‌توانید به‌طور مشخص تأثیر پاکسازی را افزایش دهید. اولین قدم به منظور آمادگی برای پاکسازی ضمیر این است که این مدت را زمانی مقدس محسوب کنید؛ زمانی برای تعمق و تأمل و تجدید قوا، زمانی برای پاکسازی مزرعه‌ی دنیای درونی خود تا قادر به بقا و تغذیه‌ی عمق وجود شما و خواهش‌های قلبتان باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
شناسنامه
21 دقیقه
پاکسازی ضمیر در 21 روز
84 دقیقه
آمادگی برای بازی
4 دقیقه
بشارت
9 دقیقه
روند کار
10 دقیقه
آمادگی
10 دقیقه
تمرین
7 دقیقه
ابزار پاکسازی
12 دقیقه
گذشته
42 دقیقه
روز اول تا پنجم
53 دقیقه
روز ششم تا دهم
59 دقیقه
روز یازدهم تا پانزدهم
53 دقیقه
روز شانزدهم تا بیست‌ویکم
6 دقیقه
قدرت روح
10 دقیقه
قوانین جدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز
نویسنده
مترجمشهناز مجیدی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز

برای دریافت کتاب صوتی پاکسازی ضمیر: بیداری روحانی در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.