معرفی و دانلود کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه

عکس جلد کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه

کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه اثر کیت مک مولان از مجموعه «مدرسه نابودکنندگان اژدها»، در مورد پسر فقیری‌ست که توانایی جسمی قدرتمندی ندارد اما با بهره‌گیری از قدرت هوش و تفکرش بر بحران‌ها و مشکلات غلبه می‌کند.

درباره‌ی مجموعه مدرسه نابودکنندگان اژدها:

قهرمان اصلی این مجموعه پسر نوجوان و فقیری به نام ویگلاف است که مورد آزار و اذیت برادرانش قرار می‌گیرد و از دست آن‌‌ها کتک می‌خورد. پدر و مادرش نیز به آن توجهی ندارند. ویگلاف اعلامیه‌ای را که بر روی درخت اعلانات زده شده می‌بیند و به ناگاه تصمیم می‌گیرد وارد مدرسه نابودکنندگان اژدها بشود و راه و رسم کشتن اژدها را یاد بگیرد. او با کمک مرد دوره‌گرد موفق می‌شود، سر از این مدرسه درآورد. این آشنایی با مدرسه زندگی‌ او را تغییر می‌دهد. پس از ورود به این مدرسه به آن علاقمند می‌شود اما مشکل بزرگش این است که او حتی نمی‌تواند به یک عنکبوت یا مورچه آسیب برساند چه برسد به کشتن اژدهای غول‌پیکر و بی‌رحم. ویگلاف در این مدرسه حوادث خاص و هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد و با شخصیت‌های عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شود، او سعی می‌کند با استفاده از قدرت فکر و هوش بالایش، بر تمامی مشکلات و مسائل غلبه کند و پیروز شود.

درباره‌ی کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه:

در کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه (School's Out...Forever)، ویگلاف شخصیت اصلی داستان همراه با دوستانش در حال فارغ‌التحصیل شدن از مدرسه نابودکنندگان اژدها است، اما، قبل از فارغ‌التحصیلی، او و دوستانش باید یک مأموریت هیجان‌انگیز را به اتمام برسانند. آن‌ها باید «وروجک»، دوست اژدهایشان که گم شده است را پیدا کنند. آن‌ها در این مسیر با ترول‌های گرسنه، جادوگری گیج و منگ و چندین اژدهای خطرناک روبه‌رو می‌شوند. اما هیچ یک از این رویدادها با چیزی که زمان بازگشت به «مدرسه نابودکنندگان اژدها» با آن مواجه می‌شوند، قابل مقایسه نیست؛ تحولی عظیم که سرنوشت مدرسه و آینده ویگلاف را دگرگون می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

شنیدن این کتاب صوتی جذاب و هیجان‌انگیز به نوجوانانی که علاقمند به داستان‌های ماجراجویانه و تخیلی هستند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

کیت مک مولان را بیشتر بشناسیم:

کیت مک مولان (Kate McMullan) در سنت لوئیس، میسوری در سال 1974 متولد شد. او زندگی حرفه‌ای خود را در زمینه کاری با شغل شریف معلمی شروع کرد. وی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش ابتدایی و از دانشگاه ایالتی اوهایو دریافت کرد. کیت تا به امروز حدود پنجاه جلد کتاب برای کودکان نوشته است. از جمله دیگر آثار کیت مک مولان می‌توان به انتقام بانو اژدها، سنگ سیاه‌چال، تربیت اژدها در 97 مرحله، شاگرد جدید مدرسه، یک روز با شوالیه، گردش علمی در غبار مرگبار، پیرترین اژدهای جهان و... اشاره نمود.

در قسمتی از کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه می‌شنویم:

آن‌قدر دویدن تا از پا درآمدن و در فضای باز جنگل ولو شدن تا نفسی تازه کنند. آنگوس گفت: «ویگلاف کارت عالی بود.»
و برای بقیه تعریف کرد که ویگلاف چطوری اون تورلا رو گول زده و خوراکی‌های او را نجات داد و اضافه کرد: «جون خودمون رو هم نجات داد.»
دادوین گفت: «باید به ویگلاف بخاطر کاری که کرده خوراکی جایزه بدی.»
آنگوس گفت: «فکرشم نکن!»
اریکا گفت: «چقدر بد شد که با تورلا نجنگیدیم...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
فصل اول
13 دقیقه
فصل دوم
11 دقیقه
فصل سوم
12 دقیقه
فصل چهارم
11 دقیقه
فصل پنجم
17 دقیقه
فصل ششم
13 دقیقه
فصل هفتم
9 دقیقه
فصل هشتم
9 دقیقه
فصل نهم
8 دقیقه
فصل دهم
8 دقیقه
فصل یازدهم
17 دقیقه
فصل دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه
نویسنده
مترجمفرزانه مهری
راویاعظم حبیبی
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه

م ف
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
یکی از کتابهایی هست که پسر من از شنیدنش سیر نمیشه و خیلی لذت میبره. شاید یکی از دلایل جذابیتش حتی اسم کتاب باشه که برای بچه‌ها مخصوصا پسر بچه‌ها خیلی هیجان انگیزه. البته مهارت راوی داستان در خواندن کتاب را هم نباید دست کم بگیریم که یکی دیگه از عوامل جذابیت این کتاب است
سحر فوزی
۱۴۰۱/۲/۹
خیلی جالبه، بادخترم گوش دادیم کلی لذت بردیم
مریم علیزاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
من عاشق این قصه هستم
پیام نظری
۱۴۰۰/۲/۲۴
خیلی جذاب و خوب هست ما خوشمون اومد
باران نوری
۱۳۹۹/۱۰/۵
هیجان انگیز بود وجالب
roya ahsteh
۱۳۹۹/۸/۱۵
بهترین بین ۲۰ جلد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه

برای دریافت کتاب صوتی پایان مدرسه برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.