معرفی و دانلود کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل

عکس جلد کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل

یک داستان جذاب دیگر از مجموعه‌ی شنیدنی پو و دوستان! کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل از لیزا آن مارسولی، قصه‌ای شیرین و بانمک درباره‌ی حیوانات جنگل است که حسابی به دل مخاطبین خردسال خود خواهد نشست. اگر سری انیمیشن‌های دنباله‌دار «ماجراهای بسیار وینی پو» از کمپانی دیزنی را دیده‌ باشید، حتماً می‌دانید که به هیچ وجه نباید این کتاب را از دست بدهید.

درباره کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل:

در جنگل یک صبح قشنگ دیگه شروع شده. صبحی انقدر قشنگ که وینی پوِ داستان ما رو به هوس جشن گرفتن انداخته. اون در حالی که با خودش می‌گه: «تنها چیزی که برای جشن گرفتن نیاز دارم، یک کوزه عسل و چندتا از دوستامه که باهم تقسیمش کنیم»، فوری از خونه بیرون می‌زنه تا دوست­‌هاش رو پیدا کنه. اولین کسی که تو راه می‌بینه ایور الاغه‌ست که از همیشه افسرده‌تر و غمگین‌تر به نظر می‌رسه. وینی پو با خودش فکر می‌کنه که یک مهمونی می‌تونه حسابی این الاغ کوچولو رو سرحال بیاره.

ولی... ولی، وینی پو یه دفعه یه چیز عجیب می‌بینه: دم ایور الاغه سر جاش نیست! بله، دمش سر جاش نیست! یعنی چه اتفاقی ممکنه افتاده باشه؟ وینی پو تا جواب این سوالو نگیره نمی‌تونه با خیال راحت برای مهمونیش برنامه‌ریزی کنه...

کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به کودکان 3 تا 7 ساله توصیه می‌کنیم.

با لیزا آن مارسولی بیشتر آشنا شویم:

لیزا آن مارسولی (Lisa Ann Marsoli) نویسنده‌ی آمریکاییِ ادبیات کودک و نوجوان است که بیشتر به واسطه‌ی همکاری‌اش با کمپانی‌های انیمیشن‌سازی‌ای چون دیزنی (Disney) شناخته می‌شود. کتاب پو: مهمانی در جنگل (Winnie the Pooh: Party in the Wood) یکی از بهترین آثار ترجمه‌شده از این نویسنده به زبان فارسی است.

در بخشی از کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل می‌شنویم:

«بیا تو، بیا تو! می­‌بینم که حسابی از طناب جلوی در خونه­‌م خوشت اومده. بیا بشین و یکم عسل بخور، منم داستان جالبِ پیدا کردن این طناب رو برات تعریف می‌­کنم.»

پو به داستانِ جغد درباره­‌ی پیدا کردنِ داراییِ جدید و با ارزشش گوش داد و بعد گفت: «جغد عزیز؛ فکر کنم طناب جدیدت دُم ایوره.»

«حالا که این رو گفتی می‌­فهمم. برای همینه از وقتی که این طناب، یا در اصل این دم رو آویزون کردم صدای زنگ خونه‌­م خیلی غمگین شده. لطفا به ایور برگردونش و بهش بگو واسش آرزوهای خوب دارم. اینکار رو برام می­‌کنی؟»

کمی بعد، پو دم رو به صاحب اصلیش برگردوند. ایور جست و خیز می‌­کرد و دمش به زیبایی از اینور به اونور می­‌رفت. الاغ کوچولو نفس راحتی کشید و گفت: «خودشه، این دم منه!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
پو: مهمانی در جنگل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل
نویسنده
راویامیرحسین صداقتی، شیوا شاکری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل

Mona Shafiei
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
سلام دوستان ‌. برای کودکان بهترین راه مانوس شدن با کتاب استفاده از همین فایلهای کتابهای صوتی است. گوش دادنش رو به همه توصیه میکنم. موفق باشید.
کاربر ر
۱۴۰۱/۱۰/۹
چون شخصیت‌های کتاب برای بچه‌ها اشناس استقبال از آن برای بچه راحت تره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل

برای دریافت کتاب صوتی پو: مهمانی در جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.