معرفی و دانلود کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم

عکس جلد کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم

کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم نوشته‌ی مرتضی حاتمی، داستانی شیرین و جذاب درباره‌ی روباه، سنجاب و گرگی است که می‌خواهند در زمین‌های کشاورزی خود گندم، لوبیا و سیب‌زمینی بکارند.

موضوع کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم چیست؟

روباه، سنجاب و گرگ در جنگلی بزرگ زندگی می‌کردند، آن‌ها با هم همسایه بودند و زمین‌هایشان کنار هم بود. آن سال سنجاب تصمیم گرفت در زمین خودش گندم بکارد. روباه هم لوبیا تهیه کرد و آن را در زمین خود کاشت. گرگ هم به این فکر کرد که چند سال است کسی در روستا سیب‌زمینی نکاشته، به همین دلیل تصمیم گرفت که در زمین خود، سیب‌زمینی بکارد. فصل کاشتن و بذرپاشی بود و آن‌ها بسیار خوشحال بودند و به سرعت دست به کار شدند. آن‌ها لباس کار پوشیدند و شروع کردند به کار در زمین‌های کشاورزی خودشان... .

کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی علاقه‌مند به داستان حیوانات، زیبا و هیجان‌انگیز خواهد بود.

در قسمتی از کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم می‌شنویم:

چند ماه گذشت... دانه‌ها از زیر خاک بیرون آمدند و رشد کردند، یک روز سنجاب و روباه و گرگ با هم تصمیم گرفتند که به مزرعه‌هایشان سر بزنند. آن‌ها از دور متوجه شدند که پرنده‌ها و حیوان‌های دیگر که از کنار مزرعه‌ی آن‌ها رد می‌شدند، وارد زمین‌ها می‌شدند و از سیب‌زمینی و لوبیا و ذرت‌ها برمی‌داشتند و می‌خورند و با خودشان می‌بردند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
پرچینو برمیداریم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم

برای دریافت کتاب صوتی پرچینو بر می‌داریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.