معرفی و دانلود کتاب صوتی پسر درختی

عکس جلد کتاب صوتی پسر درختی
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر درختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر درختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پسر درختی

کتاب صوتی پسر درختی قصه‌ی بچه‌ای به اسم سید است که یک روز به درخت تبدیل می‌شود! یک داستان هیجان‌انگیز و خنده‌دار از سیریویدیا ونکات که شما را حسابی سرگرم می‌کند و از شنیدن آن لذت می‌برید.

درباره کتاب صوتی پسر درختی

سید همیشه یک درخت نبود. راستش را بخواهید او یک پسر معمولی بود که مثل همه‌ی بچه‌ها به مدرسه می‌رفت و بیشتر روزها حوصله‌اش از زندگی تکراری و بی‌حادثه سر می‌رفت. اما یک روز وسط بازی فوتبال، وقتی که مربی سرش داد زد و گفت: «شبیه یه درخت بی‌فایده یه گوشه واینسا!» سید در دفتر خاطراتش نوشت: «من هیچوقت دلم نمی‌خواد یه درخت باشم!» و فکر می‌کنید چه اتفاقی افتاد؟

بله، خیلی زود شاخه‌هایی با برگ‌های سبز و قشنگ روی سر او شروع به رشد کردند و داستان کتاب صوتی پسر درختی (The Tree Boy) از همینجا شروع شد. با این اتفاق عجیب و غریب زندگی سید دیگر مثل قبل نبود. حالا او ریشه‌هایی در عمق زمین داشت، گنجشک‌ها روی موهایش بازی می‌کردند و بچه‌ها برای تاب‌بازی به سراغ شاخه‌های محکم سید می‌آمدند. پسرک قصه طبق معمول حوصله‌اش از این همه سر و صدا سر می‌رفت، تا اینکه موضوعی جالب را درباره‌ی وضعیت خود کشف کرد... .

کتاب صوتی پسر درختی مناسب چه کسانی است؟

گروه سنی 4 تا 8 سال مخاطبان این داستان هستند.

با سیریویدا ونکات بیشتر آشنا شویم

او نویسنده کودک اهل هندوستان است. زندگی در کشورهای مختلف به ونکات تجربیات گوناگونی بخشیده و او سعی می‌کند با داستان‌های خود، مخاطبان را به زندگی با صلح و دوستی دعوت کند. جالب است بدانید یکی دیگر از کتاب‌های سیریویدیا ونکات (Srividhya Venkat) به اسم خیاط باهوش در سال 2020 جایزه کتاب جنوب آسیا (SABA) را به دست آورد.

در بخشی از کتاب صوتی پسر درختی می‌شنویم

مدتی گذشت و درختی که از سرش دراومده بود بزرگ و بزرگتر می‌شد. سید دیگه توی خونه جا نمی‌شد و باید به یه محیط بازتر می‌رفت. با خودش کلی فکر کرد و آروم آروم به طرف پارک کنار خونشون قدم برداشت تا همونجا بمونه. روزها گذشت. پاهاش توی زمین ریشه کردن و دستاش هم تبدیل به چوب شدن. حیوونای مختلفی روی شاخه هاش می‌نشستن و گاهی اوقات از شنیدن همهمه اونا با هم کلافه می‌شد. گنجشک‌ها بالای سرش جیک جیک می‌کردن، جغد هوهو می‌کرد، سنجاب از شاخه‌هاش بالا پایین می‌رفت و خلاصه همه این‌ها باعث می‌شد که آخرش سردرد بگیره...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
پسر درختی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پسر درختی
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمحمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پسر درختی

رو ناک
۱۴۰۲/۱/۴
جالب باحال دوست داشتنی
الناز شاه پناه
۱۴۰۱/۸/۱۴
خیلی گوینده هاش باحال صدا در میارن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پسر درختی

برای دریافت کتاب صوتی پسر درختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.