معرفی و دانلود کتاب صوتی پناهگاه

عکس جلد کتاب صوتی پناهگاه
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پناهگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پناهگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پناهگاه

زمانی که طوفانی بزرگ در جنگل در راه است، هیچ‌کس حاضر نمی‌شود تا به دو غریبه‌ای که تازه به جنگل آمده‌اند، کمک کند. اما ماجرا به همین منوال باقی نمی‌ماند... سلین کلیر در کتاب صوتی پناهگاه مفاهیم عمیقی همچون دوستی، مسئولیت‌پذیری، بخشش و مهربانی را به کودکان آموزش می‌دهد. گفتنی‌ست این کتاب در زمان انتشار نامزد جایزه‌ی "NCTE Charlotte Huck" شده است.

درباره کتاب صوتی پناهگاه

در جنگل سرسبز قصه‌ی ما یک روز تازه شروع شده بود. همه‌ی حیوانات از خواب بیدار شده و مشغول صبحانه خوردن بودند. عده‌ای هم خودشان را برای رفتن به مدرسه و سرکار آماده می‌کردند. خلاصه این که هرکس به کاری مشغول بود. همه‌چیز به خوبی پیش می‌رفت و آن روز هم مثل روزهای دیگر بود تا این که یک خبر وحشتناک همه‌چیز ر ا تغییر داد و ولوله‌ای بین حیوانات به راه انداخت: طوفانی بزرگ در راه است...

همه‌ی حیوانات جنگل باید باید به کمک یکدیگر راهی برای مقابله با طوفان پیدا می‌کردند. بعضی از آن‌ها به دنبال غذا رفتند، عده‌ای مشغول جمع کردن چوب و سنگ شدند تا لانه‌های خود را محکم‌تر کنند. خلاصه اینکه هر کسی مشغول کاری شد. پس از یک روز پرکار، همه‌ی حیوانات در خانه‌هایشان پناه گرفتند. اما ناگهان صدایی آن‌ها را به خودشان آورد. دو خرس غریبه به دنبال پناهگاه می‌گشتند. اما هیچ‌ خانواده‌ای راضی نمی‌شد به آن دو جا دهد... برای این که ببینید در نهایت داستان چگونه رقم می‌خورد، به شما پیشنهاد می‌کنیم به کتاب صوتی پناهگاه (Shelter) گوش بسپارید.

سلین کلیر (Celine Claire) با زبانی شیوا و نثری دل‌انگیز پیام مهمی را به مخاطبان جوان خود منتقل می‌کند. کودکان با شنیدن این اثر اهمیت مهربانی، بخشش و سخاوت را درمی‌یابند. با مطالعه‌ی داستان پناهگاه متوجه می‌شویم که حتی کوچک‌ترین حرکات و تصمیم‌های ما می‌تواند تأثیر فراوانی بر دیگران بگذارد.

این داستان اولین بار در اکتبر سال 2018 منتشر و توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد. همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم، این کتاب نامزد جایزه‌ی "NCTE Charlotte Huck" شده است. مبینا چیت سازان و محمد طالشیان به خوانش داستان حاضر پرداخته‌اند و یگانه حیدرنژاد نیز آن را به فارسی برگردانده. کتاب صوتی پناهگاه به همت انتشارات صوتی آوارسا در اختیار کودکان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی پناهگاه

- یک کتاب عالی درباره‌ی مسئولیت‌های ما در قبال یکدیگر. (School Library Journal)
- داستانی زیبا برای آموزش بخشش و مهربانی. (Kirkus Reviews)
- کتاب گرم و زمستانی. (Booklist)

کتاب صوتی پناهگاه مناسب چه کسانی است؟

سلین کلیر این کتاب را برای کودکان 3 تا 7 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی پناهگاه می‌شنویم

مسافر‌های قطب جنوب به راهشون ادامه دادن و به بالای تپه رسیدن. برف با شدت زیادی می‌بارید. خرسِ کوچولو سرخوشانه زبونش رو بیرون آورد و دونه‌های برف روی زبونش آب شدن. برادر بزرگه هم به زمین نگاه کرد، کل تپه سفیدپوش شده بود و لبخندِ روی لب‌هاشون نشون می‌داد، فکر خوبی به ذهنشون رسیده.

"حالا با این برف‌ها یک خونه مثل خونه‌ی خودمون توی قطب جنوب می‌سازیم. "

اون‌ها بالاخره می‌تونستن برای خودشون یک پناهگاه گرم و نرم حاضر کنن. پس دوتایی به کمک هم، گوله‌های برفی بزرگی درست کردن تا باهاش دیوار‌های کلبه‌ی یخی رو بسازن. برف همچنان می‌بارید و اون‌ها سخت مشغول کار بودن. اما چند ساعت بعد در نهایت، توی کلبه‌ی گرم و روشنی که ساختن پناه گرفتن.

ولی اون سمت جنگل همه چیز اونقدر آروم و مرتب نبود. خطر بزرگی خانواده‌ی روباه‌ها رو تهدید می‌کرد. برف زیادی روی سقف لونه‌شون جمع شد و باعث شد تا سقف کج بشه و فرو بریزه.

"عجله کنین! همگی از خونه برین بیرون! "

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
پناهگاه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پناهگاه
نویسنده
مترجمیگانه حیدرنژاد
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پناهگاه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پناهگاه

برای دریافت کتاب صوتی پناهگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.