معرفی و دانلود کتاب پو: مهمانی در جنگل

عکس جلد کتاب پو: مهمانی در جنگل
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پو: مهمانی در جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پو: مهمانی در جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پو: مهمانی در جنگل

کتاب پو: مهمانی در جنگل نوشته لیزا آن مارسلی ماجرای خرس مهربانی به نام وینی د پو با دنیایی پر از شوخی‌های ساده و دلبستگی‌های کوچک است که در سر زمینی اسرارآمیز به اسم جنگل صد هکتار زندگی می‌کند.

در این قسمت از مجموعه جذاب پو، او دوستش ایور را می‌بیند که کمی افسرده است، برای همین تصمیم می‌گیرد با دوستان خود مهمانی ترتیب دهد تا الاغ بیچاره را سر حال بیاورد، اما بعد متوجه می‌شود که ایور دم خود را گم کرده است.

لیزا آن مارسلی (Lisa Ann Marsoli) در کتاب پو: مهمانی در جنگل (pou: Party in the wood) روایت کننده داستانی‌ست جالب، جذاب و کودکانه که با زبانی ساده و تصاویری رنگی برای کودکان گروه سنی (ب) به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پو: مهمانی در جنگل
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-99731-0-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پو: مهمانی در جنگل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پو: مهمانی در جنگل

برای دریافت کتاب پو: مهمانی در جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.