معرفی و دانلود کتاب صوتی چشم‌های مگی

عکس جلد کتاب صوتی چشم‌های مگی
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشم‌های مگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشم‌های مگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چشم‌های مگی

کتاب صوتی چشم‌های مگی نوشته‌ی سوزان هیوز، درباره‌ی چشمان جادویی پیرزن مهربان و تنهایی به اسم مگی است که با چشمانش به افرادی که می‌خواهند دچار دردسر شوند، هشدار می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی چشم‌های مگی (Maggie McGillicuddy's Eye for Trouble) چیست؟

این کتاب صوتی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی چشمان پیرزنی مهربان و تنهایی به اسم مَگی مَکْ­ گیلیکادی است. در فصل بهار که هوا دل‌پذیر و خوب می‌شود، مگی از خانه بیرون می‌رود و روی یک تاب بزرگ که در ایوان خانه قرار داشت، می‌نشیند و بافتنی می‌بافد.

مگی پیرزنی تنها بود و دوست داشت سر خودش را با انجام کارهایی سرگرم‌کننده گرم کند. وقت­‌هایی که روی تاب می‌نشست، با دقت به همه­ چیز توجه می­‌کرد تا مبادا اتفاق بدی برای کسی بیفتد. چون مشکلات بسیاری در شهر و در آن خیابان وجود داشت که فقط مگی می‌توانست آن‌ها را از پشت عینکش ببینید و به بقیه گوشزد کند.

در یکی از روزها، همسایه‌های تازه‌ی خانم مگی، به خانه‌ی خود اسباب‌کشی می‌کردند و مگی هم به آن‌ها از پشت پنجره نگاه می‌کرد. ناگهان دید که سگ بازیگوش آن‌ها به دنبال یک پروانه دوید و ار خانه دور شد...

کتاب صوتی چشم‌های مگی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی تجربه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی است. والدینی که می‌خواهند فرزندان‌شان با داستان‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز آشنا بشوند، این کتاب به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی چشم‌های مگی می‌شنویم:

چند ساعت بعد، چارلی با اجازه گرفتن از مادرش، به همراه کودی از خونه بیرون رفت تا کمی با سگش بازی کنه. پسرک و دوستِ چهارپاش همین‌طور در حالِ دوئیدن کنارِ خیابون بودن و اصلا نفهمیدن که یک ماشین با سرعت به طرفشون می‌ومد.

این‌بار دیگه خطر جدی چارلی و کودی رو تهدید می‌کرد و هر لحظه امکان داشت تصادف کنن. مگی با دیدنِ ماشین آبی، با عجله از پله‌های ایوون پایین رفت و یک فریادِ بلند کشید تا به اونا هشدار بده. مگی: پسرک، حواست کجاست. از وسط خیابون برو کنار، یک ماشین داره میاد

با شنیدنِ صدای خانومِ مک گیلیکادی، چارلی به‌سرعت کودی رو گرفت و به‌سمت پیاده رو دوئید. اون‌ها خیلی خوش‌شانس بودن که مگی این‌بار از پیش اومدن یک اتفاق خطرناکِ واقعی بهشون هشدار داده بود. وقتی پیرزن از سالم بودنِ بچه و سگش مطمئن شد، نفسِ عمیقی کشید و با خیالِ راحت روی تابش نشست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چشم‌های مگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چشم‌های مگی
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمهرانه امروانی، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چشم‌های مگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چشم‌های مگی

برای دریافت کتاب صوتی چشم‌های مگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.