معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

عکس جلد کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟
قیمت:
۷۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ اثری از بریجت لمار در حوزه‌ی دوست‌یابی و برقراری ارتباط مؤثر با دیگران است. لمار در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه بر ترس‌های خود در مواجهه با دیگران غلبه کرده و روابط دوستانه‌ی موفقی را با آن‌ها برقرار کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

بریجت لمار در کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ بر موضوع جذاب پیدا کردن دوست متمرکز است. انسان به‌عنوان یک موجود اجتماعی، غالباً در پیِ برقراری ارتباط با دیگران است؛ او قادر نیست به‌تنهایی نیازهای خود را مرتفع کند و ناگزیر از زندگی در میان قبیله و جامعه است. در میانِ جمع است که انسان می‌آموزد چطور باید با سایرین ارتباط بگیرد. اما گاهی اوقات این فرآیند، به چالشی بزرگ تبدیل می‌شود و فرد به ‌راحتی از عهده‌ی آن برنمی‌آید. از جمله موانعی که بر سر راه انسان در مسیر دوست‌یابی قرار دارد، اضطراب و ترس است. اگر شما نیز در هنگام برقراری ارتباط با دیگران به اضطراب و هیجانِ مخرب دچار می‌شوید، می‌توانید از راهکارهای مفیدی که لمار در کتاب خود ارائه داده است، استفاده کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

احساس ترس، کم‌رویی، طرد‌شدگی و هیجانِ شدید در زمان برقراری ارتباط اولیه با غریبه‌ها به افراد کم‌رو، اجتماع‌گریز، درون‌گرا و خجالتی منحصر نمی‌شود. اغلب افراد نوعی از احساس نگرانی و اضطراب را در مواجهه با غریبه‌ها حس می‌کنند. این احساسات تا اندازه‌ی زیادی طبیعی هستند و ریشه در تجربه‌های کودکی و رویدادهای زندگی ما دارند. برای برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر، باید این احساسات را تعدیل کرد و از شدت آن کاست. بریجت لمار نویسنده‌ی کتاب چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟، ترفندهای ساده و در عین حال، کاربردی را معرفی می‌کند که با به‌کارگیریِ آن‌ها می‌توانیم بدون نگرانی با غریبه‌ها صحبت کرده و ارتباط خوبی را برقرار کنیم.

بریجت لمار معتقد است برای برقراری ارتباطات اجتماعیِ پایدار و مؤثر، نیازی نیست به اصول روان‌شناسی آگاه باشید، از راه‌وروش‌های پیچیده استفاده کنید، نقشه‌های عجیب طراحی کرده یا سخنران انگیزشی باشید. برای این هدف، راه‌های بسیار ساده و در دسترسی وجود دارند. استفاده از زبان بدن و تقویت مهارتِ گوش‌کردنِ فعالانه و ارتقای توانایی‌های گفتاری، از جمله مهم‌ترین گام‌های اولیه‌ای هستند که می‌توان در این راه برداشت.

لمار در کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ پس از اشاره به ریشه‌های ترس‌ها و محرک‌های بروز آن‌ها در هنگام صحبت کردن در جمع، روش‌هایی مانند شرکت در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها، عضویت در گروه‌هایی که کارهای داوطلبانه انجام می‌دهند، ورزش کردن، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، سفر رفتن و... را راهکارهایی مناسبی برای کاهش وحشت صحبت در جمع و برقراری ارتباط با دیگران می‌داند. لمار در این کتاب، با خودداری از پرداختن به کلیشه‌های رایج در کتاب‌های خودیاری، مطالبی را ارائه داده است که در ایجاد روابط پایدار و مؤثر به شما یاری خواهد رساند.

کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ را آرزو خلجی مقیم به فارسی برگردانده و نشر صوتی رادیو مثبت، آن را با خوانش اعظم حبیبی به انتشار رسانده است.

کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برقراری ارتباط با غریبه‌ها برای شما دشوار است یا اگر علاقه دارید با افراد جدید آشنا شوید اما نمی‌توانید به‌خوبی و راحت سرِ صحبت را با آن‌ها آغاز کنید، شنیدنِ کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ می‌شنویم

همدلی با تکرار و تمرین ایجاد می‌شه. گذشته از این، تمرین همدلی برای ما یک مزیت دیگه هم داره. با مشاهده‌ی مستمر زبانِ بدنِ افراد دیگه، می‌تونیم افرادی رو که نباید بهشون نزدیک بشیم، در همون نگاه اول به‌راحتی شناسایی کنیم. بعضی افراد یا پرخاشگرند یا بیش از حد تدافعی‌اند. این‌جور افراد گزینه‌ی مناسبی برای آغاز دوستی نیستند، به‌ویژه اگه این ما باشیم که برای برقراری ارتباط پیشگام شدیم. فراموش نکنید باید ایده‌ها، افکار و عقاید مخالف رو محترم بدونیم نه اینکه اونا رو تأیید کنیم. همدلی به این معناست که ما برای دیدگاهِ بقیه‌ی افراد احترام قائل می‌شیم چون می‌تونیم درک کنیم که چرا اونا چنین عقیده‌ای دارند. نباید همدلی رو با پذیرفتن بی‌قید‌وشرطِ دیدگاهِ دیگران به‌عنوان حقیقت مسلم اشتباه بگیرید. اگه افراد جامعه دیدگاه متفاوتی نسبت به موضوعات مختلف داشته باشند، واقعاً مشکلی پیش نمیاد.

وظیفه‌ی ما تو زندگی این نیست که دیگران رو مجاب کنیم مثل ما فکر یا رفتار کنند. اگه حس همدلی وجود نداشت یا خیلی ناچیز بود، چی؟! احزاب سیاسی رو در نظر بگیرید. هر طرف فکر می‌کنه که طرف مقابل راجع به موضوع مورد بحث، صد در صد در اشتباهه. نه با هم همکاری می‌کنند، نه برای افکار و عقاید هم ارزش و احترام قائل می‌شن و نه حق داشتنِ دیدگاه متفاوت برای طرف مقابل رو به رسمیت می‌شناسند. خیلی وحشتناکه، این‌طور نیست؟! پس شما نباید با این مدل جهت آشنا شدن و برقراری ارتباط به افراد نزدیک بشید. البته حتی اگه تمام تلاش خودتون رو هم به کار بگیرید، باز احتمال این هست که در زمینه‌ی آشنایی با افراد جدید، تجربه‌ی ناخوشایندی داشته باشید. اگه حس همدلی داشته باشید، نادیده گرفتنِ شما یا رد شدن درخواست‌تون توسط فرد مقابل براتون بیشتر قابل درکه چون می‌فهمید که قصد طرد کردن شما رو نداره. فقط داره واکنشی به وقایع قبلی زندگی‌اش نشون می‌ده و از بخت بد، شما همون کسی بودید که مورد هدف کلمات و احساساتِ ناخوشایند اون فرد قرار گرفته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
قسمت اول
16 دقیقه
قسمت دوم
19 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
17 دقیقه
قسمت پنجم
18 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
17 دقیقه
قسمت هشتم
13 دقیقه
قسمت نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.