معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم اثری از دیوید اینگلم، نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه‌های موفقیت و خودیاری است. اینگلم در این کتاب به کنکاش در شخصیت و ویژگی‌های انسانی پرداخته و درون‌گرایی یا برون‌گرایی را مشخصه‌هایی ذاتی و ماندگار برمی‌شمارد که می‌توانند در صورت دریافت توجه و پرورش مناسب، مسیر موفقیت و شادکامی فرد در زندگی را هموارتر سازند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه یک درون‌گرای تأثیرگذار باشیم

نتایج پژوهش‌های متعدد چنین نشان می‌دهند که مکالمات کوتاه یا داوطلب شدن برای صحبت یا انجام کاری می‌تواند به درون‌گراها کمک کند انرژی بیشتر کسب کرده و ارتباطات اجتماعی بهتر و باکیفیت‌تری با محیط پیرامون خود برقرار کنند. جهانِ امروز، جهان برون‌گرایان است اما برون‌گرایی خصلتی نیست که فرد بتواند به آن تظاهر کند. اگر برون‌گرا نیستید، هر اندازه هم تلاش کنید نمی‌توانید به‌صورت مصنوعی این ویژگی را در خود ایجاد کنید. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که چنین تلاشی نه‌تنها موفقیت و دستاوری برای فرد در بر ندارد بلکه او را خسته‌تر و آزرده‌تر می‌کند و در روابط فردی و حرفه‌ای وی اختلالات فراوانی ایجاد می‌نماید. باید در نظر داشت که با وجود تمامی ویژگی‌های مثبت و منفی که برای هر کدام از این انواع شخصیتی برشمرده می‌شود، هیچ کدام از آن‌ها بر دیگری برتری ندارند. همه‌ی ما در عین حال هم درون‌گرا هستیم و هم برون‌گرا. تنها با پروراندنِ صحیح این خصلت‌های فردی است که دستیابی به موفقیت و بهروزی امکان‌پذیرتر می‌شود.

در جهان امروز که بر قابلیت‌ها و توانایی‌های افراد برون‌گرا متمرکز است، کمتر کسی درک می‌کند ممکن است افرادی هم وجود داشته باشند که در میان جمع احساس تنهایی و ناتوانی کنند. آن‌ها از ملاقات با افراد جدید هراسان هستند، گفت‌وگوهای کوتاه برایشان آزاردهنده است و ترجیح می‌دهند بیشتر زمان خود را در تنهایی سپری کنند. دیوید اینگلم (David Inglem) در کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تأثیرگذار باشیم (How To Be Highly Effective As An Introvert) از درون‌گرایی و درون‌گراها سخن گفته است و از این که این مفهوم به‌راستی به چه معناست، چرا باید این ویژگی‌ را پذیرفت و آن‌ را پروراند، چه باورهای غلط، مزایا و معایبی برای درون‌گرایی وجود دارد، چه چالش‌ها و موانعی بر سر راه درون‌گراها وجود دارد و چگونه می‌توان با یک درون‌گرا ارتباطی مؤثر را برقرار کرد. اینگلم علاوه بر معرفی مشخصه‌های برجسته‌ی درون‌گرایان، به آن‌ها ابزارهایی کاربردی و مفید ارائه کرده است که می‌توانند با به کارگیری آن‌ها، از نقاط قوت و موهبات این ویژگی بهره‌مند شوند، این خصلت را بپذیرند و به درون‌گرایی موفق تبدیل گردند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

دیوید اینگلم در نخستین فصل کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تأثیرگذار باشیم از نظریه‌های روان‌شناختی و نتایج یافته‌های علمی درباره‌ی درون‌گرایی می‌گوید و این تیپ شخصیتی و ویژگی‌های بارز آن را برای مخاطب خود ارائه می‌نماید. فصل دوم به تصورات اشتباه اما رایج درباره‌ی درون‌گرایی و معایب و مزایای آن‌ها اختصاص دارد. فصل سوم به بزرگ‌ترین پرسش درون‌گرایان اختصاص داد. با توجه به آنچه که گفته شد، برون‌گرایی در دستیابی افراد به موفقیت و کامیابی نقش بزرگی را ایفا می‌کند حال این پرسش برای مخاطبان به وجود می‌آید که چرا برون‌گرایی مزیت محسوب می‌شود و چرا باید برای دستیابی به موفقیت گاه خود را برون‌گرا جلوه داد؟ فصل چهارم از چالش‌ها و معضلات درون‌گرایان در جامعه‌های برون‌گرای امروزی می‌گوید. دیوید اینگلم در فصل پنجم این کتاب از مزایای درون‌گرا بودن سخن گفته است. فصل‌های ششم تا انتهای کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تأثیرگذار باشیم در پی به چالش کشیدنِ مخاطب است؛ در یک فصل توصیه‌هایی برای یک گفت‌وگوی خوب به افراد پیشنهاد می‌شود، فصلی به مشکلات محیط کاری و فصلی دیگر به معضلات رهبران درون‌گرا اختصاص دارد. دوست‌یابی و آشنایی با افراد مختلف موضوعی است که یکی از فصول انتهایی کتاب به آن پرداخته است و سرانجام در واپسین فصل، توصیه‌هایی به درون‌گرایان ارائه می‌شود تا با کمک آن‌ها به افرادی کارآمدتر تبدیل گردند.

دیوید اینگلم در کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تأثیرگذار باشیم به دفعات به این نکته اشاره می‌کند که هر فردی باید تلاش کند خود را همان‌گونه که هست بپذیرد و با طبیعت و ذات خویش سر جنگ و جدال نداشته باشد چرا که هر خصلتی، موهبات و نعمات فراوانی برای انسان در بر دارد و کافی‌ست آن خصوصیات به شیوه‌ای درست و کارآمد پرورش یابند تا دستیابی وی به موفقیت را تسهیل و تسریع نماید.

کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تأثیرگذار باشیم را به همت انتشارات اندیشه آگاه در همکاری با مؤسسه‌ی فرهنگی کتاب‌یاران فناور، با ترجمه‌ی فرزانه قناعتی و خوانش پیمان شیخی می‌شنوید.

کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تأثیرگذار باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی افرادی که در تلاش هستند با ارتقاء کیفیت ویژگی‌های فردی خود به موفقیت و کامیابی دست پیدا کنند و همین‌طور به تمامی درونگرایانی که هماهنگی با دنیای مدرن برای آنان دشوار است، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تأثیرگذار باشیم را بشنوند.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم می‌شنویم

مهم‌ترین سؤالی که علم مدرن در تلاش برای یافتن جواب آن است، این است که ذات و طبیعت مهم‌تر است از تربیت و آموزش. این سؤال معمولاً در مورد درون‌گرایی پرسیده می‌شود و هرگز پاسخ واضحی برای آن ارائه نشده است. روان‌شناسان و جامعه‌شناسان دائماً در حال بررسی و جدال بر سر اثر طبیعت و تربیت، بر ویژگی‌های شخصیتی فرد هستند. به‌عنوان مثال، آن‌ها معتقدند اگر کودکی خلق‌وخوی متفاوتی با والدین خود داشته باشد، این تفاوت می‌تواند روی میزان خوشحالی و آسایش دوران کودکی او تأثیر بگذارد. به‌علاوه در فرهنگ غرب، معمولاً افراد برون‌گرا مورد تأئید و توجه هستند، در حالی که در فرهنگ شرق، درون‌گرایی نوعی ارزش اخلاقی به حساب می‌آید. علم عصب‌شناسی نیز پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌ی بحث بین طبیعت در مقابل تربیت و آموزش داشته است. شواهد بسیاری در دفاع از این نظریه به دست آمده است که برون‌گرایی ریشه‌ی بیولوژیکی و زیست‌شناسی دارد و نقش ژنتیک در آن بسیار پررنگ است در حالی که در بدن انسان حتی یک ژن برای درون‌گرایی وجود ندارد و ساختار شیمیایی مغز هر فرد، با توجه به اطلاعات ژنتیکی او مشخص می‌شود اما مطالعات ثابت کرده است که مغز افراد درون‌گرا و برون‌گرا از لحاظ ساختاری و شیمیایی با یکدیگر متفاوت است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
32 دقیقه
فصل اول: درون‌گرا بودن به چه معناست؟
24 دقیقه
فصل دوم: مزایا، معایب و تصورات غلط در مورد درون‌گرایی
25 دقیقه
فصل سوم: دنیای پر از تظاهر
20 دقیقه
فصل چهارم: چالش‌های پیش روی درون‌گرایان دنیای مدرن
12 دقیقه
فصل پنجم: الگوهای موفقیت
28 دقیقه
فصل ششم: برقراری ارتباط مؤثر
33 دقیقه
فصل هفتم: در ساعات کاری چه‌طور رفتار کنیم
37 دقیقه
فصل هشتم: مدیریت از نوع درون‌گرا
29 دقیقه
فصل نهم: موفقیت در روابط اجتماعی
24 دقیقه
فصل دهم: دوست‌یابی
17 دقیقه
فصل یازدهم: کجاها و چه‌طور برون‌گرا باشم
13 دقیقه
فصل دوازدهم: طبیعت و ذات خود را باور داشته باشید
6 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم
نویسنده
مترجمفرزانه قناعتی
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.