معرفی و دانلود کتاب صوتی چون تو خدایی: سفری به اوج ایمان

عکس جلد کتاب صوتی چون تو خدایی: سفری به اوج ایمان
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چون تو خدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چون تو خدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چون تو خدایی: سفری به اوج ایمان

کتاب صوتی چون تو خدایی، نوشته‌ی علی بن جابر الفیفی، گفتاری‌ست در باب نام‌های مختلف خداوند. کتاب با زبانی ساده و خوش‌خوان نوشته که برای همگان قابل‌فهم است و هر کسی، چه بیمار افتاده در بستر، چه غمگین دورافتاده از معشوق و چه نیازمند بی‌پناه، می‌تواند آن را بخواند و با خواندنش آرامش بیابد.

درباره‌ی کتاب صوتی چون تو خدایی

علی بن جابر الفیفی در کتاب چون تو خدایی، دَه نام خداوند را برگزیده است و تلاش کرده معنای آن‌ها را به مخاطب بشناساند. یقیناً شناخت خداوند و اسامی او، همانطور که راز سعادت و خوشبختی در آخرت است، راز کامیابی در دنیا هم هست و اگر کسی به سمت خدا حرکت کند، ناراحتی، دل‌مشغولی و رنجش کاملاً پایان خواهد یافت. بندگان خداوند، با شناخت اسامی و نام‌های متعدد او، به جهان آسمانی ناب و ویژه‌ای راه می‌یابند که جز لطف و رحمت خداوند در آن نیست.

اسامیِ خداوند که علی بن جابر الفیفی در این کتاب انتخاب کرده است، از این قرار هستند: «صمد»، «حفیظ»، «لطیف»، «شافی»، «وکیل»، «شکور»، «جبار»، «هادی»، «غفور» و «قریب». او به هر کدام از این اسامی، یک فصل را اختصاص داده است و با آوردن داستان‌هایی، معنای نام خداوند را برای مخاطب تشریح کرده است. علی بن جابر الفیفی در این کتاب نشان می‌دهد در هر تقدیری که خداوند برای ما رقم می‌زند، لطفی از جانب او نهفته است.

آنچه علی بن جابر الفیفی از ما می‌خواهد، این است که به کارهای خود دقت کنیم تا بتوانیم نام‌های خداوند را در زندگی‌مان ببینیم. بدون شناخت این نام‌ها و بدون یاد خدا را در دل داشتن، ما در صحرایی آتشین سرگردان خواهیم شد و زندگی و روزگارمان در آتش اضطراب و پریشانی خواهد سوخت. تنها خداوند است که می‌تواند این اضطراب‌ها و پریشانی‌ها و ترس‌های ما را از میان بردارد و به امید و آرامش تبدیل کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چون تو خدایی

کتاب چون تو خدایی، توسط مجتبی مرادی ترجمه شده و انتشارات احسان آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب، توسط همین انتشارات و به گویندگی بهنام علی زاده تهیه شده است.

کتاب صوتی چون تو خدایی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به متون مذهبی و کتاب‌های حوزه‌ی خداشناسی علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی چون تو خدایی به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چون تو خدایی: سفری به اوج ایمان می‌شنویم

آیا امنیت و آرامش دور از دسترس است و میان تو و آن هراس‌هاست؟ آیا تا به حال پزشکان به تو خبر داده‌اند که به بهبودی خویشاوند نزدیکت امیدی نیست؟ آیا آن موقع که هر کاری می‌کنی و به هدف مطلوبت نمی‌رسی، احساس نومیدی می‌کنی؟ پس با من همراه شو تا اسم لطیف خداوند را بشناسی؛ که اگر نیک در آن بیندیشی، آشکار خواهد شد که هیچ امر محالی در زندگی وجود ندارد و پروردگار بر هر کاری تواناست و رؤیاهای محالت تحقق خواهند یافت اگر در خانه‌ی لطیف را بزنی.

لطیف یعنی کسی که با نرمی و ملاطفت به بندگان نیکی می‌رساند. لطف در اصل به معنای باریک‌بینی و پنهان‌کاری در راه‌وروش است. فقط کسی می‌تواند با نرمی به تو نیکی برساند که بر جزییات امور و پنهانی‌های نفوس آگاه باشد. بنابراین، الله تعالی آن ذات نیکوکاری‌ست که نهانی و پوشیده و از جایی که گمان نرود به بندگانش نیکی می‌رساند و از جایی که در حساب نیاورده‌اند، اسباب معیشت‌شان را فراهم می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
صمد - قسمت اول
15 دقیقه
صمد - قسمت دوم
20 دقیقه
حفیظ - قسمت اول
17 دقیقه
حفیظ - قسمت دوم
22 دقیقه
لطیف
22 دقیقه
شافی - قسمت اول
11 دقیقه
شافی - قسمت دوم
15 دقیقه
وکیل - قسمت اول
17 دقیقه
وکیل - قسمت دوم
17 دقیقه
شکور - قسمت اول
15 دقیقه
شکور - قسمت دوم
20 دقیقه
جبار - قسمت اول
9 دقیقه
جبار - قسمت دوم
25 دقیقه
هادی
22 دقیقه
غفور
21 دقیقه
قریب - قسمت اول
6 دقیقه
قریب - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چون تو خدایی: سفری به اوج ایمان
نویسنده
مترجممجتبی مرادی
راویبهنام علی زاده
ناشر صوتینشر احسان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چون تو خدایی

Hoori
۱۴۰۲/۶/۲۸
کتاب معنوی هست و باعث میشه خدا رو بیشتر بشناسیم. و یاد خدا باشیم یا می‌تونیم هرکدام از این اسامی که توضیح داده، برای خودمون ذکر بگیریم.
گویندگی هم خوب ولی کمی یکنواخت و موسیقی‌اش هم بد نیست فقط صدای موسیقی اول و وسط و آخر فایلها، بیشتر از صدای گوینده هست.
علیرضا مزروعی
۱۴۰۳/۱/۸
سلام این کتاب چند جلوه از اسما خدارو توضیح میده اما برای درک بیشتر با دیده خودشناسی گوش کنید میفهمیم تمامی این صفات ذره ای یا قطره ای در وجود خودمون هست حیف که امثال این کتابها کمه
masi
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کتاب بسیار زیبای بود
از خوندنش حتما لذت خواهید برد
انسان رو به معبود نزدیکتر میکنه
صفات پرودگار رو قشنگ توصیف کرده
کسانی که کتابهای مذهبی عرفانی دوست دارند از خوندنش حتما لذت خواهند برد
فروزان رمضانخواه تبریزی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با سلام این کتاب بسیار تاثیرگذار بود من بارها و بارها گوش کردم و هر بار برایم تازگی داشت
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۱/۴
من عاشق کتاب شدم. هر روز گوش میدهم و لذت میبرم ممنونم از کتابراه.
ش. هاشمی
۱۴۰۳/۱/۷
برای لحظه‌های دشوار زندگی آرامش را به انسان یادآوری میکند
Moqtadir
۱۴۰۲/۸/۹
واقعا عاشق این کتاب هستم و به هرکسی پشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چون تو خدایی

برای دریافت کتاب صوتی چون تو خدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.