معرفی و دانلود کتاب صوتی نامه‌های خدا به من

عکس جلد کتاب صوتی نامه‌های خدا به من
قیمت:
49500 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نامه‌های خدا به من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نامه‌های خدا به من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نامه‌های خدا به من

نامه‌هایی سرشار از نور معرفت که مسیر زندگی را در برابرتان نورانی می‌کنند. علی یزدانی با الهام از آیات قرآن و آموزه‌های اسلام، نامه‌هایی را در کتاب صوتی نامه‌های خدا به من گردآورده که هر یک مملو از پندهای اخلاقی و نکته‌های آموزنده هستند. مخاطب با شنیدن این نامه‌ها به‌راستی احساس می‌کند که با معبود خود به گفت‌و‌گو نشسته و رمزوراز هستی را از او دریافت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی نامه‌های خدا به من

حتماً هر یک از ما در دوره‌ای از زندگی پرسش‌های متعددی از خدا داشته‌ایم که هنوز هم بسیاری از آن‌ها بی‌جواب مانده‌اند. شاید آرزوی بسیاری از ما این بوده که حتی برای چند لحظه، بتوانیم پاسخ سوال‌هایمان را از خدا گرفته و به آرامش برسیم. خبر خوبی برایتان داریم! علی یزدانی در کتاب صوتی نامه‌های خدا به من شما را با چنین فرصتی روبه‌رو می‌کند. اثر حاضر ادبیات و دین را بهم گره زده و آموزه‌های دینی را در قالب متون لطیف ادبی به مخاطب عرضه کرده است. نامه‌هایی که هر یک با مراجعه به منابع اسلامی و مهمتر از همه، قرآن به نگارش درآمده‌اند و برای مخاطبانی که تاکنون فرصت تعمق در دستورات اسلام را نداشته‌اند، موقعیتی بی‌نظیر فراهم کرده است.

دو مفهوم «خداجویی» و «خداشناسی» را می‌توان چکیده‌ی کتاب صوتی نامه‌های خدا به من دانست. علی یزدانی در 28 نامه که گویا از سوی خداوند برای بندگانش نوشته شده، «پرستش» و «عبودیت» را به‌گونه‌ای متفاوت به شما می‌آموزد.

می‌دانیم که توحید نخستین اصل از اصول پنجگانه‌ی اسلام است و خداشناسی نیز یکی از گسترده‌ترین مباحث اسلام را تشکیل می‌دهد. توجه به همین نکته کافی‌ست تا اهمیت آگاهی از قوانین الهی و صفات خداوند را بهتر درک کنیم. نویسنده با جست‌و‌جو در تعالیم اسلامی از بازگویی هیچ نکته‌ای درمورد رابطه‌ی انسان و خدا فروگذار نکرده است. به کمک این کتاب صوتی به علت آفرینش، جایگاه انسان موحد و مشرک نزد خداوند و همچنین وسعت بخشش پروردگار پی می‌برید.

کتاب پیش‌رو از سوی انتشارات ادب امروز منتشر شده است.

کتاب صوتی نامه‌های خدا به من برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقمند هستید که با آموزه‌های دینی و دستورات خداوند در قرآن آشنا شوید، به‌گونه‌ای که از نثر روان و جذاب نویسنده هم برخوردار شوید، کتاب صوتی نامه‌های خدا به من انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی نامه‌های خدا به من می‌شنویم

انسان روح و بدن نیست، افکار و احساسات نیست، ذهن و قلب نیست بلکه انسان خود آگاهیست که به این‌ها نگاه می‌کند، انتخاب و کنترل می‌کند و زندگی‌اش را خلق می‌کند.

بنابراین آگاه باش، حس خوبی که ما از آن سخن می‌گوییم و آن را بهترین چیز برای انسان می‌دانیم خارج از احساسات خوب یا بدی است که توسط اتفاقات و شرایط زندگی درون انسان به وجود می‌آید، این حال خوب خود آگاهی است که جنس (فرکانس) آن با احساس متفاوت است.

انسان را آفریدم تا همواره مرا بپرستد و از زندگی لذت ببرد و سپاس‌گزار من باشد نه اینکه به من کفر و شرک ورزیده و ناسپاسی کند، نتیجه‌ی این دو رفتار بسیار متفاوت است. آیا کسی که زندگی‌اش مثل بهشت پُرنعمت و همواره شاد است، همانند کسی است که زندگی‌اش مثل جهنم و همواره دچار ترس، درد و رنج است؟

چه کسی است که همه چیز را مسخر می‌کند و همه چیز و همگان را هدایت می‌کند؟ غیر از من چه کسی این دانش را در اختیار شما می‌گذارد؟ بنابراین به خود ستم نکنید و شکرگزاری کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
نامه اول
2 دقیقه
نامه دوم
1 دقیقه
نامه سوم
2 دقیقه
نامه چهارم
2 دقیقه
نامه پنجم
2 دقیقه
نامه ششم
1 دقیقه
نامه هفتم
3 دقیقه
نامه هشتم
2 دقیقه
نامه نهم
4 دقیقه
نامه دهم
2 دقیقه
نامه یازدهم
3 دقیقه
نامه دوازدهم
3 دقیقه
نامه سیزدهم
2 دقیقه
نامه چهاردهم
2 دقیقه
نامه پانزدهم
2 دقیقه
نامه شانزدهم
2 دقیقه
نامه هفدهم
3 دقیقه
نامه هجدهم
2 دقیقه
نامه نوزدهم
2 دقیقه
نامه بیستم
2 دقیقه
نامه بیست ویکم
2 دقیقه
نامه بیست و دوم
3 دقیقه
نامه بیست و سوم
5 دقیقه
نامه بیست و چهارم
4 دقیقه
نامه بیست و پنجم
4 دقیقه
نامه بیست و ششم
4 دقیقه
نامه بیست و هفتم
4 دقیقه
نامه بیست و هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نامه‌های خدا به من
نویسنده
ناشر صوتیانتشارات ادب امروز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه صوتی
49500 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نامه‌های خدا به من

Maryam mahmoodi
۱۴۰۲/۹/۹
واقعا نیاز داشتم به شنیدن تک تک کلمات این کتاب 🥹😍🥰عالی بود
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۹/۱۲
عالی و فوق العاده بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نامه‌های خدا به من

برای دریافت کتاب صوتی نامه‌های خدا به من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.