معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟: راهنمای زندگی برای هنرمندان

عکس جلد کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟: راهنمای زندگی برای هنرمندان
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟: راهنمای زندگی برای هنرمندان

کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ نوشته‌ی اندرو سیمونت، کتاب راهنمایی برای تمامی هنرمندان است تا رسالت هنری خود را درک کنند، راه رسیدن به آرامش و تعادل ذهنی و همچنین خلاقیت را پیدا کنند، و البته از شغل خود به عنوان یک هنرمند، به شکلی منطقی و درست کسب درآمد نمایند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟

حوزه‌ی هنر، یکی از مهم‌ترین و درعین‌حال مشکل‌ترین عرصه‌های شغلی به حساب می‌آید. بعد از گذشت قرن‌ها از به تمدن رسیدن انسان، هنوز هم مفهوم و چیستی هنر برای بسیاری مبهم و غیرقابل درک است. عده‌ی زیادی از مردم ارزش کار هنری را درک می‌کنند، اما نمی‌توانند آن را به چشم یک شغل اصطلاحاً نان‌وآب‌دار ببینند. کار هنری به خودی‌خود سخت و انرژی‌بر است، سختی مضافی که از این درک نشدن توسط جامعه و پایین بودن ارزش مادی کار هنری به هنرمند تحمیل می‌شود نیز باعث می‌شود تا هنرمندان اغلب خسته، افسرده و از نظر مالی در مضیقه باشند.

اندرو سیمونت (Andrew Simonet) در کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم (Making Your Life as an Artist) به شما به عنوان یک هنرمند، و یا کسی که به هنر علاقه دارد، توضیح می‌دهد که زندگی هنرمندان لزوماً نباید به چنین مشقتی سپری شود. هنر حوزه‌ی ارزشمند و مقدسی است که خوراک روحی افراد را تدارک می‌بیند و در مرزهای فرهنگی، دست به اکتشاف می‌زند. هنرمندان درست مانند دانشمندان که به دنبال پاسخ به سوال و حل مشکل می‌روند، داده‌های ارزشمندی را از طریق کارهای هنریشان به دست می‌آورند که به سوال‌های مهم بشر پاسخ می‌دهد. هنر با آنچه در صنعت سرگرمی می‌بینید یکی نیست؛ گرچه شباهت‌ها و اشتراکات زیادی دارند اما هنر بر خلاف سرگرمی که امیال انسان را ارضا می‌کند، به سراغ ارضای نیازها می‌رود. ازاین‌رو در عمق بیشتری از روح انسان نفوذ می‌کند و تمرکز او را حول محور چیزی که شاید قبلاً اصلاً توجهی به آن نکرده باشد، متمرکز می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟

مهم نیست اگر هنرمندی بر صحنه‌ی یک تئاتر معمولی هستید و یا بازیگر مشهوری هستید که مردم تصویرتان را بر صفحه‌ی تلویزیون دیده‌اند، مهم نیست که یک نقاش چیره‌دست باشید که هر تابلویش را به قیمتی بالا می‌خرند و یا کسی که برای دل خودش در خانه گلدوزی می‌کند. هنر در تمام این عرصه‌ها جاری است و کسی نمی‌تواند کسی را هنرمندتر از دیگران ببیند. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که هنرمند، ارزش کار خودش را درک کند و از مسیر اکتشاف و جستجو در مرزهای هنر مطلع باشد.

از مواردی که در کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم مطرح می‌شود این است که چطور انرژی الهام‌بخشتان را برای خلق هنر بازیابی کنید. از دید بسیاری از مردم، هنر کار چندان سختی نیست. این تصور اشتباه است زیرا هنر مستقیماً با انرژی ذهنی‌ای که مفاهیم مختلف را خلق می‌کند در ارتباط است. ازاین‌رو هنرمندان کمی بیشتر از سایر مردم، نیاز به اوقات فراغت دارند تا بتوانند در این زمان، با تأمل، تفکر و کنجکاوی در ساختار جهان، انرژی الهام‌بخش ذهنیشان را بازیابی کنند و مواد اولیه‌ی خلق آثار هنریشان را تأمین کنند.

کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم به همت کارن کاوه‌نژاد به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی نسترن نجاران بوده است. نشر صوتی جیحون و انتشارت چتر فیروزه،‌ ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به هنرمندانی که قصد رسیدن به موفقیت شغلی بیشتری را دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟: راهنمای زندگی برای هنرمندان می‌شنویم

و اما ماجرا این است؛ با وجود نقش مهمی که هنرمندان ایفا می‌کنند، همیشه برایم جای تعجب دارد که چرا زندگی آن‌ها تا این حد مشقت‌بار است؟ در هر سطحی از موفقیت، هنرمندان بسیاری هستند که خسته و درمانده و شکست‌خورده‌اند. از زمان حال خود وحشت‌زده‌اند و از آینده دلسرد. قرار نیست همیشه این چنین باشد. من یک دهه‌ی اخیر زندگی‌ام را وقف مشاهده‌ی رنج هنرمندان کرده‌ام. و بیست سال را صرف ساختن زندگی خودم در کار کوریوگرافی، یعنی طراحی حرکات و نحوه‌ی قرارگیری بدن و اشیاء در فضا. و خوشحالم اعلام کنم رنج هنرمندان اغلب در کنترل خود آن‌‌هاست. ساختن یک زندگی باثبات و در حد تحمل سخت است، اما نه به سختی کارهایی که در حال انجامشان هستید. درک، طراحی، خلق و نهایی کردن یک اثر هنری، کاری بس دشوار است که عده‌ی کمی از پس آن برمی‌آیند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
سخن مترجم
15 دقیقه
نقش هنرمند
14 دقیقه
زندگی مشقت‌بار ما
22 دقیقه
مهارت‌‌های ما
16 دقیقه
برنامه‌ریزی
19 دقیقه
مأموریت
28 دقیقه
پول
20 دقیقه
زمان
7 دقیقه
اصول و قواعد
18 دقیقه
راهنمای زندگی برای هنرمندان
21 دقیقه
راهنمای زندگی برای هنرمندان - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟: راهنمای زندگی برای هنرمندان
نویسنده
مترجمکارن کاوه نژاد
راوینسترن نجاران
ناشر چاپینشر چتر فیروزه
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.