معرفی و دانلود کتاب صوتی دانش کسب ثروت

عکس جلد کتاب صوتی دانش کسب ثروت
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانش کسب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانش کسب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانش کسب ثروت

فرقی ندارد در کدام نقطه از زندگی ایستاده‌اید. کتاب صوتی دانش کسب ثروت به شما می‌آموزد با به‌کارگیری روش‌هایی ساده اما کاربردی رفاه و فراوانی را به زندگی خود وارد کنید. والاس واتلز رازهایی را با شما درمیان می‌گذارد که تاکنون بسیاری از انسان‌ها را به ثروت رسانده‌اند و می‌توانند خوشبختی را برای شما نیز به ارمغان بیاورند. با شنیدن این کتاب دیگر هیچ آرزویی برایتان محال نخواهد بود.

درباره‌ی کتاب صوتی دانش کسب ثروت

چه راه‌هایی را برای ثروت‌مند بودن می‌شناسید؟ شانس؟ کار زیاد؟ خانواده‌ی پولدار؟ والاس واتلز (wallace delois wattles) در کتاب صوتی دانش کسب ثروت (The Science of getting rich) به شما نشان می‌دهد که برای کسب درآمد و رسیدن به ثروت، نه شانس به شما کمکی می‌کند و نه دارایی‌های خانوادگی به داد شما می‌رسد. پول درآوردن نوعی دانش است با اصول و قواعد ویژه‌ی خود. برای پولدار شدن باید قوانینی را بشناسید که سال‌هاست ثروتمندان از طریق آن‌ها پولدارتر و پولدارتر می‌شوند. حتماً شگفت‌زده می‌شوید اگر بدانید شما با ثروتمندترین انسان‌های دنیا تنها یک گام فاصله دارید و آن هم «آگاهی» است.

در دوران باستان، حکومت‌هایی که می‌خواستند بی‌دردسر بر مردم حکومت کنند، به آن‌ها تلقین می‌کردند که رسیدن به پادشاهی و ثروت حق خدادادی درباریان است و سایر مردم از این حق محروم هستند. صدها سال از فروپاشی این حکومت‌ها می‌گذرد اما امروزه رسانه‌ها و ابرقدرت‌های امروزی دقیقاً همین باور غلط را به انسان‌ها القا می‌کنند. برای بسیاری از افراد دشوار است که خود را صاحب پول و ثروت تصور کنند. آن‌ها حتی خود را شایسته‌ی رفاه و ثروت نمی‌دانند. والاس واتلز پیش از آموزش هر نکته‌ای، در کتاب صوتی دانش کسب ثروت ارزش حقیقی شما را به خودتان یادآوری می‌کند. شما شایسته‌ی بهترین‌ها هستید و لیاقت آن را دارید که برای همیشه از دغدغه‌ی فقر و نداری خلاص شوید.

شما همان‌طور که در جهان بیرون انسانی آزاد هستید، باید تمرین کنید که در ذهن و روان خود هم انسانی آزاد باشید. فردی رها که به دور از محدودیت‌های ذهنی و مرزهای دروغین برای داشتن یک زندگی بهتر و ثروت بیشتر تلاش می‌کند. برای رسیدن به هر موفقیت شغلی و مالی ابتدا باید ظرفیت پذیرش آن را در خود به وجود بیاورید.

کتاب حاضر به شما می‌آموزد که چطور ثروت را به‌سوی خود جذب کنید. می‌آموزید که به‌جای دویدن به دنبال ثروت، پول را به سمت خود روانه کنید. همچنین با تأثیر معنویت در زندگی آشنا می‌شوید. «شکرگزاری» روشی است که هم جنبه‌های مثبت زندگی را به یادتان می‌آورد و هم برکت و فزونی را به زندگیتان وارد می‌کند. کتاب صوتی دانش کسب ثروت این فرصت را به شما می‌دهد که چشم‌انداز خود را نسبت به آینده گسترش دهید و از پیشروان عصر خود باشید.

حامد بیت‌سعید برگردان این اثر را به عهده داشته است. کتاب صوتی دانش کسب ثروت را با صدای محسن زرآبادی‌پور از سوی نشر صوتی شادان پژواک می‌شنوید.

کتاب صوتی دانش کسب ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال موفقیت شغلی و رازهای ثروتمند شدن هستید، کتاب صوتی دانش کسب ثروت آموزه‌های مفیدی برایتان دارد. کتاب حاضر راهنمایی است برای هر کسی که می‌خواهد به موفقیت شخصی و کاری در زندگی برسد.

با والاس واتلز بیشتر آشنا شویم

والاس واتلز نویسنده‌ی برجسته‌ی کتاب‌های خودسازی و موفقیت بود. کتاب «دانش کسب ثروت» مشهورترین اثر اوست که پس از گذشت دهه‌ها از انتشارش، همچنان جزو محبوب‌ترین آثار ژانر خودیاری به شمار می‌آید. علی‌رغم گذشت چندین سال از مرگ واتلز، کتاب‌های او در سراسر جهان همچنان فروش فوق‌العاده‌ای دارند. تأثیر افکار او بر آثار نویسندگان کتاب‌های خودسازی پس از خودش، امری انکارناپذیر است. «دانش کسب عظمت» عنوان اثر دیگر این نویسنده است.

در بخشی از کتاب صوتی دانش کسب ثروت می‌شنویم

هیچکس به‌خاطر نبود فرصت یا یک دلیل اینکه ثروت به انحصار دیگران دراومده و دور اون‌ها دیوار کشیدند، فقیر نمی‌مونه. شاید در بعضی حوزه‌ها قادر نباشه که کسب‌و‌کاری راه بندازه اما راه‌های دیگه‌ای جلوی پاتون بازه. از اونجا که سیستم راه‌آهن کاملاً انحصاری شده، احتمالاً کنترل این شبکه‌ی پیچیده براتون سخت میشه. بااین‌حال، حمل‌و‌نقل نوین هنوز در اوایل دورانش به سر می‌بره و زمینه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری. طولی نمی‌کشه که تا چند سال آینده، حمل‌و‌نقل هوایی به صنعت عظیمی تبدیل بشه و در تمام حوزه‌های مربوط به خودش صدهاهزار و حتی شاید میلیون‌ها نفر رو مشغول به کار کنه.

چرا به‌جای رقابت با دیگران، توجهتون رو بر گسترش حمل‌و‌نقل معطوف نمی‌کنید؟ این مطلب کاملاً درسته که اگه شما یک کارگر اتحادیه‌ی فولاد باشید، شانس خیلی کمی برای تصاحب کارخونه‌ی محل کارتون دارید؛ اما این رو هم باید در نظر داشت که اگه به شیوه‌ای خاص عمل کنید، می‌تونید خیلی زود کار در اتحادیه‌ی فولاد رو رها کنید و با خرید یک قطعه زمین کشاورزی 10 تا 40 هکتاری در زمینه‌ی تولید مواد غذایی به فعالیت بپردازید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
پیشگفتار
8 دقیقه
فصل اول
9 دقیقه
فصل دوم
10 دقیقه
فصل سوم
13 دقیقه
فصل چهارم
13 دقیقه
فصل پنجم
10 دقیقه
فصل ششم
7 دقیقه
فصل هفتم
9 دقیقه
فصل هشتم
10 دقیقه
فصل نهم
9 دقیقه
فصل دهم
10 دقیقه
فصل یازدهم
9 دقیقه
فصل دوازدهم
9 دقیقه
فصل سیزدهم
8 دقیقه
فصل چهاردهم
6 دقیقه
فصل پانزدهم
8 دقیقه
فصل شانزدهم
4 دقیقه
فصل هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانش کسب ثروت
نویسنده
مترجمحامد بیت سعید
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانش کسب ثروت

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام به نظر من حامد بیت سعید بهترین گوینده کتاب‌های صوتی هست
در این کتاب شما میل به ثروت پیدا می‌کنید
هدف این کتاب تشریح علم ثروتمند شدن و جذب ثروت به زندگی است. بر مبنای این کتاب انسان برای رسیدن به اهداف خود باید به روشی خاص تفکر و عمل کند. عمده مطالب این کتاب صرف توضیح و تشریح فکر کردن به روش
خاص و عمل کردن به روش خاص می‌شود. با وجود اینکه تمرکز این کتاب بر ثروتمند شدن است اما فرایندی که برای کسب ثروت توضیح داده شده است، در مورد هر هدف دیگری قابل کاربرد است. همانطور که نویسنده خود می‌گوید با به کار بستن دستورالعمل‌های ذکر شده در این کتاب می‌توانید به آنچه که می‌خواهید برسید. مناسب افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ی عمیق و دقیق در رابطه با ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی تمایل دارند تا بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن بهره ببرند.
در این کتاب: اصول کسب ثروت را بیان کرده است. برخی از مباحث مطرح شده عبارت‌اند از: زندگی بخشیدن، سپاسگذاری، اندیشیدن به روشی خاص، نحوۀ استفاده از اراده، عملکرد کارآمد، و دست‌یابی به شغل مناسب.
من با این کتاب بسیار رشد کردم امیدوارم همه دانش این کتاب رو کسب کنند
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
درود و سپاس فراوان از کتابراهی‌های عزیز
✔با کمال امتنان کتاب را گوش کردم. از کتابهای موفقیتی بود که ارزش یکبار شنیدن را داشت ولی با توجه به دیگر کتبی که از نویسندگان این ژانر مطالعه کرده‌ام، بنظرم واضح و روشن نبود.. نوعی کلی گویی بود که برای عملگرایی دچار سردر گمی میشوید. حتی بجرات ادعا میکنم فصل
شنیدن آخر برای اطلاع از محتوای کتاب کفایت میکند.
✔شالوده زندگی هر فردی، در محیط زیست فرد شکل میگیرد، و این مسئله برای همگان امکان پذیر نیست که گریز بزنند و با نوآوری پنجه‌های فقر را بشکنند بویژه در کشورهای سرمایه داری غرب!؟ بعلاوه استارت تفکر نوآورانه، آموزش میخواهد، در یک جامعه عقب نگهداشته شده‌ای که فقط در اندیشه نان شب باشد... خلاقیت روی کدام صندلی مینشیند؟
✔شاید با مطالعه کتاب ارزشمند "جادوی باور"بهتر بتوان به علمی که همین نویسنده محترم به آن اشاره کرده، دست یازید و پراگماتیستی وارد عرصه موفقیت شد. شفافیت در جادوی باور، باور نکردنی است.
✔از کتابراه سپاسگزارم.... همیشه و همه جا
داریوش میرزایی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
سلام به همه دوستان کتابراهی عزیز. ممنون از سازندگان این برنامه خیلی مفید و همچنین تشکر میکنم از شما سازندگان زحمت کش که با تلاش خودتون کار ما کتاب خوان‌ها رو ساده کردین و مجموعه مفیدی از کلیه کتابها را گردآوری نمودین.
روی صحبت من با دوستان کتابراهی عزیزی هست که میگن چرا این نوع کتابهای موفقیت را
راهکاری برای موفقیت بازگو نمیکنن وفقط انگیزش مثبت میدن، دوستان عزیزم راه موفق شدن خیلی سادس مثل تمام کتابهای که در این زمینه نوشته شده و گفتن که راه موفقیت داشتن انگیزه مثبت، حس خوب، ایمان به اینکه من میتوانم، انجام و تکرار کارهای که قبلا باعث موفقیت شما شده، پشتکار و از همه مهمتر در لحظه زندگی کردن است.
در آخر به دوستان عزیزم که در زمینه موفقیت مطالعه میکنن توصیه میکنم کتاب قله‌ها و دره‌ها اثر اسپنسر جانسون را بخونن.
fateme zzz
۱۴۰۲/۵/۱۴
سلام بر همه‌ی دوستانی که این نقد رو میخونم.
من واقعا این کتاب رو به همه توصیه میکنم. این کتاب به خوبی نوشته شده و خیلی ترجمه‌ی خوبی داره. راوی هم صدای خیلی قدرتمند و دلنشینی داره که جذابیت این کتاب رو بیشتر کرده، ولی اگر بخوام در مورد اون چیزی که من رو به گوش دادن این کتاب مجبور کنه بگم، اون خیلی
مطالب با ارزش این کتاب هست که به ما کمک میکنه تا روی خودمون کار کنیم و باورهامون رو در مورد ثروت و کار و پول عوض کنیم و بتونیم که در مسیر ثروتمند شدن، قدم درست برداریم. من این کتاب رو به همه‌ی افرادی که بالای پانزده سال هستن (مخصوصا افرادی که هنوز شاغل نیستند و یا میخواهند که کاری رو تازه شروع کنن) توصیه میکنم. اکثر ما از اول با یک سری افکار نادرست بزرگ شدیم (مثال: پول چرک کف دسته) یا این که هر کسی که خیلی ثروتمنده، یا از اول خانواده‌ی خیلی ثروتمندی داشته یا این که از راه خلاف به دست اورده و... و خیلی از باورهای دیگه که واقعا غلطه، و به نظر من همه‌ی ما نیاز داریم که این باورها رو دور بندازیم و از اول برای خودمون باورهای درستی رو جایگزین کنیم. برای این کار به نظر من این کتاب خیلی مناسبه. همه چیز از درون خود ما شروع میشه، اگر که ما بتونیم از درون این رو باور و احساس کنیم که ثروتمندیم، پس واقعا ثروتمند میشیم.
در اخر از کتابراه عزیز خیلی خیلی سپاس گزارم که این کتاب خیلی خوب رو در اختیار ما گذاشت تا که ازش لذت ببریم.
joziazkol
۱۴۰۲/۴/۳۰
این کتاب از این جهت برای من جالبه ‌که نویسنده اون ینی والاس واتلز متولد قرن نوزده هست! ینی بیشتر از صد سال پیش این کتاب نوشته شده ینی در دورانی که تقریبا اصلا از این دست کتاب با این موضوعات بسیار کم نوشته میشده پس نمیشه به چشم یک کتاب سطحی و معمولی با اون برخورد کرد.. همونطور که خود نویسنده هم بیان میکنه این دانسته‌ها هم جنبه معنوی و باستانی داره و هم علم اونارو ثابت کرده و قابل توضیحه اما چون توضیحش زمان بر و طولانی میشه پس فقط کافیه واقعا اونارو بپذیریم.. شبیه به الکتریسیته که بیشتر ما نیمدونیم چطور کار میکنه اما ازش استفاده میکنیم..
اما بطور کل اگر کتاب‌های دیگه‌ای توی این زمینه خوندین این زیاد چیز خاص و اضافه‌ای نداره..
درمورد گوینده هم فکر نمیکنم این سطح از انرژی و این لحن این مدلی مناسب کتاب باشه چون کتاب یه جدیت و تمرکزی احتیاج داره که من متاسفانه توی این سبک از گویندگی هیچ جوره پیدا نمیکنم و انگار آدم داره به داستان گوش میده و نمیتونه جدی بشه.. پس توصیه میکنم از نسخه‌های متنی کتاب مطالعه کنید. ممنون.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کتاب صوتی دانش کسب ثروت، نگاه خواننده را از عوامل بیرونی به عوامل درونی می‌برد. این عوامل درونی ایمان راسخ، ذهن خودساخته و باورهای قوی است. تجسم و تصویرسازی هدف آن را واقعی می‌کند و مسیر رسیدن به آن وقتی در ذهن به وضوح دیده شود، در دنیای بیرون، دست یافتنی تر می‌شود. والاس واتلز، در کتاب صوتی دانش و کسب ثروت، با صدای خوب محسن زرآبادی، به خصوص در این زمینه به عنوان هدف برای خود از انگیزه داشتن خواسته واضح صحبت می‌کند. کتاب کسب ثروت، مانند دیگر کتاب‌های توسعه فردی، راهکارهایی را بیان می‌کند و شور و هیجانی را ایجاد می‌کند که اقدام و عمل و تکرار آموزش‌های آن، باعث نتیجه و موفقیت می‌شود و دستاورد در زندگی با تکرار و تداوم تمرین به موفقیت می‌رسد و در دنیای بیرونی نمود پیدا می‌کند. ازدرون و ذهن است که بیرون ساخته می‌شود و در دنیا بی نهایت ثروت وجود دارد و خداوند برای تمام بندگانش ثروتمندی و نعمت فراوان خواستار است. پرپول باشید و پرروزی. سپاس کتابراه.
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سلام برهمه کتابراهی‌های عزیز
خیلی دوست داشتم بدانم کتابی که راندابرن تحت عنوان علم ثروتمند شدن خوانده بود همان کتابی که دخترش به او هدیه داده بود و باعث انقلاب فکری و تحولاتی شگرف در زندگی راندابرن شده بود چی بوده و چه دانشی دراون بوده که به لطف کتابراه کتاب صوتی را خریدم، متاسفانه چیزی نبود که را
انتظارش داشتم و بعنوان شخصی که سالهاس هم کتابهای خوب و علمی عملی در حوزه موفقیت مطالعه کرده و هم کتاب‌های موفقیت زرد و فاقد ازرش و البته بسیار جذاب😂 با قدرت میگم اگه صرفا قصد تحقیق و مطالعه و کشف اینکه آیا میشود با این کتابها به یک زندگی ایده آل رسید یا نه بهتون میگم نه این کتاب‌ها و نویسندگانشون با مطالعه روانشاختی انسان مطالبی مینویسند که فقط حاوی احساس خوب هستن مثل قرص مسکن و درمان بی پولی و شکست‌ها و.. ‌. زندگیتان نیستن لطفا نخرید لطفا نخونید
فاروق خالدی
۱۴۰۲/۱۱/۱
باسلام خدمت کتابراهی‌های عزیز. بنظر بنده اگر فردی شنا کردن بلد نباشد و بهترین کتاب شنای دنیا را هزار مرتبه بخواند، با ورد به آب غرق خواهد شد پس خواندن این کتاب قطعاً مفید است اما برای کسب ثروت از هر نوعش ضروری نیست و بیشتر متن کتاب انگیزشی (روانشناسی زرد) می باشد. انسان قبل از هر کاری اول باید انچه نقشه‌ای مطابق خود میخواهد در ذهن داشته باشد آنطوری که از اولش به اخرش هم فکر کرده باشی در غیر اینصورت مجبور خواهی شد اخرش به اولش فکر کنی که چرا.... خلاصه دقیقا مانند یک نقشه احداث ساختمان که اگر اول نقشه‌ای در دست نداشته باشی در حین احداث ساختمان گاهی مجبور به تخریب بشوی و الان منظور بنده از نقشه چیزی فراتر از یک فکر یا ایده‌ای می‌باشد و حتی شامل شغل وراثتی نیز میشود که هم تجربه کافی را داشته باشی و هم سابقه‌ای در جامعه و هزاران نکته کوچک دیگر که شاید در کتاب حاضر اشاره‌ای هم نشده باشد
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۳
با درود خدمت دوستان کتاب خوان. کتاب صوتی بسیار خوب از لحاظ آشنایی با خود درونی به نظرم. نویسنده با اندیشه‌های قدرتمند در زمان خودش به خوبی توانسته این مبحث مهم و کاربردی را به خواننده القا کند که همه چی از درون خودمون نشات می‌گیره و باید باورهامون رو قوی تر و تجسم‌های خلاق واضحی را در ذهن مهم اصل و بپرورانیم. خواستن است که باید برای رسیدن به هدفمون استقلال مالی از منطقه‌ی امن خودمون خارج بشیم و کمی ریسک پذیر باشیم. شکر گزاری هم که یک راه مستقیم به داشتن فراوانی و نعمات بیشتر است که از ارتعاش بالایی برخوردار هست عمل شکرگزاری و حس خوبی به انسان می‌ده. کتاب قابل درک و گفتار سلیسی داره و کار ترجمه هم خوبه. خوانش راوی هم که فوق العاده ست. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Ashlin
۱۴۰۲/۵/۱۹
علم بهتر است یا ثروت! عنوان تلخی برای ذهن کودکان جهان سوم،
چه خیانت و جنایتی! بدون شرحِ بیشتر!
ولی با کمی تامل و تفکر و سپس مشاهده عمق ماجرا و دلیل آن،. در کل علم و ثروت مکمل همدیگر‌اند نه متَضاد! به قول مولانا جان؛
بیرون ز تو نیست هرچه در عالم هست در خود بطلب هر آنچه خواهی که توئی این کتاب و
بی شک مفید است.
خصوصا برای ایرانیانی که تحت تاثیر، جامعه اخبارهای منفی و تلخ قرار گرفته‌اند و باورشان به خود، کمرنگ شده! همه ما باید بدانیم ما خالق زندگی خود هستیم! ذهن فرا آگاه خود را تقویت کنیم و به ذهن هوشمند فرا کل، اعتماد کنیم و ایمان و باور را در درونمان تقویت کنیم.
در نهایت تمرین را فراموش نکنیم.
با سپاس از راوی و کتابراه
فرزانه جمور
۱۴۰۲/۱/۲۱
صدای گوینده کاملا رسا و شیوا و مطابق با موضوع این کتابه سرعت خیلی خوبه جوری که مجبود نشدم برگردم عقب تا متوجه بشم ولی نویسنده یکی دو فصل اول رو کمی نااشنا و ناملموس نوشته (شاید هم ترجمه ایراد داره) جوری که داشتم از شنیدنش منصرف میشدم ولی هرچه جلوتر میره بهتر و قابل فهم تر میشه و منظور فصل‌های اول و رو خواهید فهمید به نظرم باید این کتاب چندین بار گوش داده بشه تا تاثیر خودش رو بذاره. این کتاب روی طرز فکر شما تاثیر خیلی خوبی میذاره و مطمئنا شماهم مثل من سعی میکنید افکارتون رو که چیزی تقریبا برعکس حرفای نویسندست تغییر بدید. امید که این کتاب بتونه تغییراتی ایجاد کنه و اراده ما با خوندن این کتاب مارو به سمت پیشرفت هدایت کنه
Akram Hamzeh
۱۴۰۲/۴/۲۳
این کتاب واقعا یه گنجه، بخصوص وقتی فهمیدم که سازنده فیلم راز اولین بار با خوندن این کتاب نگاهش به مسائل مالی عوض شده
خیلی برام عجیبه که این کتاب بیش از صد سال پیش نوشته شده و مطالبی رو نوشته که دقیق و درست هستند و در هر زمانی که به اونها عمل کنیم اثرگزارن
فقط نکته اینجاست که:
اینطور کتابها رو
باید بارها و بارها گوش بدیم تا جان کلام رو دریافت کنیم
باب پراکتور میگه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو بیش از ده هزار بار خونده و هر بار چیز جدیدی رو متوجه میشه، چون ما خودمون در حال رشد هستیم و دیدگاهمون هم داره رشد میکنه و درک ما بالاتر میره
محمد مهدی مظفری
۱۴۰۲/۲/۲۰
این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید ثروتمند بشید و زندگی شخصی خودتون رو بهبود ببخشید.
کتاب دانش کسب ثروت  رویکردی بسیار عملگرایانه و نتیجه محور داره و از پرداختن به حواشی و نظریات فلسفی تا حدی جلو گیری میکنه
به گمان نویسنده این کتاب سه عامل اصلی برای زندگی انسان‌ها وجود داره که این سه ذهن
عامل جسم، و روح نام دارند به نظر نویسنده هیچ یک از این سه موجودیت بر همدیگه برتری ویژه‌ای ندارند و به تنهایی نمی‌توانند انسان‌ها را به موفقیت برسونه
نحوه خوانش روای هم خوبه و قابل قبوله و صدای دلنشینی داره پیشنهاد میکنم که حتما این اثر رو گوش بدید
حسین ریاحی
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتابی بسیار روان و کاربردی که اصول اولیه کسب ثروت رو توضیح داده بطوریکه اگر پشتکار داشته باشید و به قدم به قدم راهکارهای ارائه شده رو انجام بدین شاهد بهبود و پیشرفت اوضاع مالی خود خواهید بود
همانطور که در این کتاب عنوان شده راهکار کسب ثروت در زمان‌های متفاوت در مکان‌های مختلف امتحان خودش رو پس و و
داده بسیار موثری کاربردیه
اینکه کتاب بسیار پر محتوا و جذابه یک طرف صدای گیرا و دلنشین گوینده کتاب بر زیبایی‌های اون افزوده
عزیزانی که دنبال راهی برای بهبود اوضاع مالی خود و اطرافیانشون هستند پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو تهیه و چند بار مطالعه کنند
ستار
۱۴۰۱/۱۲/۲
صدای گوینده عالیه کتاب خیلی کلی گویی کرده همه کتاب را میشه در فصل اخر گوش کرد اول کتاب گفته میشه که اگر کسی به مطالب کتاب عمل کرد قطعا ثروتمند میشه و خواننده یا شنونده را میخکوب میکنه اما بعد از مدتی میفهمیم که فقط تکرار یک سطره بنظرم بیشتر این کتاب انگیزشی نوشته شده تا عملیتو این دست کتابها میتونم کتاب قدرت ذهن ناخود آگاه نوشته جوزف مورفی را معرفی کنم که واقعا نسبت به این کتاب راه کار‌های عملی زیادی معرفی میکنه کل این کتاب در یک سطر خلاصه میشه تصویر سازی صبر شکر گزاری در کل از کتابراه بخاطر هدیه آخر هفتش کمال تشکر را دارم
مشاهده همه نظرات 348

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانش کسب ثروت

برای دریافت کتاب صوتی دانش کسب ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.