معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟
قیمت:
52500 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟

پول درآوردن یک مهارت است، مهارتی که با تمرین می‌توان در آن بهتر و بهتر شد. کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ مهارت‌های ما برای موفقیت را افزایش می‌دهد. سعید سهیلی نشان می‌دهد که ارزش زمان بیشتر از طلا است و هر ثانیه می‌تواند سرمایه‌ای برای کسب ثروت بیشتر باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟

برای کسب مهارت‌های ثروتمند شدن باید ابتدا نگاه ما به برخی از مفاهیم و موقعیت‌ها تغییر کند. کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ ما را در مسیر این تغییر نگاه راهنمایی می‌کند. سعید سهیلی در پنج بخش مختلف کتاب، هر بار توصیه‌ای برای شنونده آماده کرده است. برای موفقیت اقتصادی باید ارزش زمان را درک کنیم و نگاهمان به جهان را تغییر دهیم. موفقیت اقتصادی یک مسیر مستقیم نیست که همیشه در آن رو به جلو حرکت کنیم. در کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم یاد می‌گیریم که گاهی باید چند قدم به عقب رفت و موقعیت را بررسی کرد. ممکن است مسیر اشتباهی رفته باشیم. باید بتوانیم دوباره به مسیر اصلی برگردیم و این برگشتن به معنای تسلیم شدن نیست. هر اشتباهی می‌تواند درسی باشد که در مسیر ثروتمند شدن یاد می‌گیریم، به شرطی که دوباره این اشتباهات را تکرار نکنیم.

اهمیت زمان و از دست ندادن آن یکی از نکات اصلی کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم است. سعید سهیلی به ما نشان می‌دهد که ارزش وقت بیشتر از طلا است. از نظر او باید هرلحظه را در راستای بهبود شرایط خود در مسیر موفقیت استفاده کنیم. ایستادن و کاری نکردن، غر زدن و بهانه یافتن، پشت‌گوش‌انداختن و شروع نکردن باعث می‌شود ثانیه‌هایی را که باید در مسیر ثروتمند شدن استفاده می‌شدند از دست دهیم. در کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ هم‌زمان که لزوم تغییر نگاه را یاد می‌گیریم، متوجه می‌شویم که وضعیت پیشین ما چطور جلوی پیشرفت ما را گرفته بود. سعید سهیلی در بخش‌های مختلف این کتاب به‌درستی با توصیف وضعیت‌های مختلف به ما نشان می‌دهد که تا چه اندازه نگاه ما به جهان در موفق بودن یا نبودن ما تأثیرگذار است.

نسخه چاپی کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم به قلم سعید سهیلی و توسط انتشارات اژدهای طلایی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی جیحون با صدای نسترن نجاران منتشر کرده است.

کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ برای چه کسی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت مناسب است. کسانی که لزوم تغییر نگاه به جهان را درک کرده‌اند و دنبال راهنمایی می‌گردند، کسانی که فکر می‌کنند شیوه‌ای که پیش گرفته‌اند برای رسیدن به اهداف کفایت نمی‌کند از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ می‌شنویم

درست است که شانس فقط یک‌بار در خانه‌ی شما را می‌زند، اما اگر نبودید مهم نیست؛ تلفن می‌کند. شخصا به وجود شانس اعتقادی ندارم؛ نه به خوش‌شانسی، نه به بدشانسی. پیشنهاد هم می‌کنم خیلی منتظر آمدن و از راه رسیدن شانس و اقبال خود نباشید. آستین‌ها را بالا بزنید، تلاش کنید و استقامت داشته باشید. پیشرفت در کار بستگی به تلاش، استقامت و خواست خدا دارد. دست یافتن به موفقیت‌های مالی به‌طور اتفاقی و تصادفی نیست و نتیجه‌ی تلاش، کوشش، شهامت و برخورد منطقی و عاقلانه با موقعیت‌ها است.

موفقیت در امور مالی و زندگی مادی مانند هر امر دیگری اصول و شرایطی را می‌طلبد که با مراعات آن‌ها هرکسی می‌تواند به آن‌ها برسد. البته اگر به وجود شانس اعتقاد محکمی دارید خیلی انتظارش را نکشید. سرتان به کارتان باشد. درست است که می‌گویند شانس یک‌بار در خانه‌ی هرکسی را می‌زند اما نگران نباشید. شانس اگر بیاید ببیند شما نیستید، زنگ می‌زند.

کار و تلاش گوشی تلفن یا آیفونی است که شانس از طریق آن‌ها زنگ می‌زند. خود را آماده و پذیرای شانسی که به آن اعتقاد دارید قرار دهید. گویا شانس خیلی به دیدن اشخاصی که تلاش نمی‌کنند نمی‌روند. هرکس تلاش و کوشش و استقامت داشته باشد و نیتش هم خیر باشد روزی به هدف خود خواهد رسید. حال بعضی متواضع هستند و موفقیت خود را مدیون شانس می‌دانند؛ بعضی دیگر هم چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارند و به‌جای این که از تلاش فکر کوشش و استقامت درس بگیرند همه‌ی موفقیت را به شانس نسبت می‌دهند و موفق نبودن خود را به بدشانسی. کسی که پیشرفتی در کارش مشاهده نمی‌شود باید به دنبال مسائلی غیر از شانس بد خود بگردد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
17 دقیقه
وقت طلا نیست، ارزشمندتر است
21 دقیقه
فکر خود را تغییر دهید
20 دقیقه
عقب‌نشینی زمان دارد
20 دقیقه
ساکت شو و کار کن
21 دقیقه
معنویت را وارد کار خود کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟
نویسنده
راوینسترن نجاران
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
52500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه ثروتمند شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.