معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم: راهنمایی برای انتقال دشوارترین پیام‌ها در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم: راهنمایی برای انتقال دشوارترین پیام‌ها در زندگی
قیمت:
۱۱۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم: راهنمایی برای انتقال دشوارترین پیام‌ها در زندگی

کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم اثری از آلن دوباتن، فیلسوف و نویسنده‌ی نام‌آشنای معاصر است. دوباتن در این کتاب به موضوع رشد زندگی اجتماعی انسان‌ها پرداخته و با ارائه‌ی راهکارهایی به مخاطبان خود کمک کرده است تا شرایط ویژه و حساس زندگی را بهتر شناسایی و درک کنند و بیاموزند چگونه به کارآمدترین شکل در هر وضعیتی رفتار کنند، سخن بگویند و واکنش نشان دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

کمتر کسی هست که بتواند ادعا کند همیشه می‌داند چه باید بگوید و چطور بهترین واکنش را نشان دهد. اغلبِ قریب به اتفاق ما بارها در شرایطی قرار گرفته‌ایم که کلمات را گم کرده‌ایم، نمی‌دانستیم چه‌طور باید تعارف کنیم یا در پاسخ به تعارف چه باید بگوییم؛ یا این‌که چه‌طور در گفت‌وگوها آنچه در ذهن داریم را به ساده‌ترین اما کامل‌ترین شکل به زبان بیاوریم و دیگران را متقاعد و همراه خود سازیم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از اتمام یک مباحثه، بهترین جواب‌ها به ذهن‌تان رسیده باشند اما چه سود که بحث تمام شده و زمان شما به پایان رسیده است! اگر تجربیاتی مشابه را از سر گذرانده‌اید، نگران نباشید. چنین شرایطی کاملاً قابل کنترل است به شرط آن‌که بدانید چه راهکارهایی را باید در پیش بگیرید و کدام روش برای شرایط شما کارآمدترین است. اینجاست که می‌توانید از آموزش‌ها و راهکارهای آلن دوباتن (Alain de Botton) در کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم (How to Find the Right Words) برای رسیدن به این هدف بهره ببرید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

آلن دوباتن در کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم بیست موقعیت چالش‌برانگیز و دشوار را معرفی کرده است؛ موقعیت‌ها و شرایطی که هر فردی در زندگی ممکن است حداقل یک‌بار با آن‌ها روبه‌رو شود. او پس از ارائه‌ی شرح کوتاهی از آن موقعیت‌ها، راهکارهایی عملی و کاربردی را ارائه می‌کند که به کمک آن‌ها بتوانید از آن شرایط به سادگی و با موفقیت خارج شوید. دوباتن به‌ خوبی از تفاوتِ میانِ آموزش‌پذیری انسان‌ها آگاه است و می‌داند برخی از افراد در مقایسه با دیگران از مهارت بیشتری برخوردارند و به‌راحتی می‌آموزند چگونه باید مسائل خود را مطرح و حل نمایند اما برخی دیگر می‌بایست تلاش بیشتری کنند تا بتوانند رفته‌رفته در یادگیری این مهارت‌ها پیشرفت نمایند. دوباتن در مقدمه‌ی کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم توضیح داده که قرار است در این کتاب مجموعه‌ای از مهارت‌ها معرفی شده و آموزش داده شوند؛ مهارت‌هایی که در موقعیت‌های متفاوت به کار افراد خواهند آمد و از هدر رفتنِ انرژی و زمانِ آن‌ها جلوگیری خواهند کرد. او به مخاطب خود می‌آموزد چگونه به دیگران بیشترین احترام ممکن را بگذارد، چطور اشتباهات خود را بپذیرد، چطور وقت‌شناس‌تر باشد، چگونه از دست زدن به رفتارهایی که ممکن است به دیگران آسیب وارد کند اجتناب نماید، چطور صادق باشد و در نهایت چگونه به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شود.

کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم به پنج بخش اصلی تقسیم شده است: روابط، دوستی‌ها، کار، خانواده و غریبه‌ها. بخش اول به رابطه‌های عاطفی، عشق، خیانت و... اختصاص دارد. در بخش دوم به رابطه‌های دوستانه، رقابت‌ها، حسادت‌ها و صمیمیت‌ها پرداخته شده است. بخش سوم بر کار و موضوعاتِ حاشیه‌ی آن تمرکز دارد. آلن دوباتن معتقد است که حرفه‌ی شما و مکانی که بیشترین ساعات زندگی‌تان را به صورت روزانه در آن می‌گذرانید، بزرگ‌ترین اثر را بر زندگی و شخصیت شما می‌گذارد. چهارمین بخش از این کتاب به خانواده و روابطِ میان اعضای آن اختصاص دارد و در بخش پایانی، به شیوه‌های ارتباطی با افرادی پرداخته شده است که کمترین میزان اشتراکات فکری و تجربی را با آن‌ها دارید.

کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم در پی یاری رساندن به شنونده‌ی خود است تا بهترین روش را برای ابراز طیف وسیعِ احساسات و افکارش انتخاب نماید. این کتاب صوتی را به همت نشر پرسون در همکاری با انتشارات لگا، با ترجمه‌ی راضیه جلالی و خوانش الهه پرسون می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی معنای زندگی

انتشارات لگا با هدف پاسخ‌گویی به برخی از پرسش‌های بنیادینِ زندگی، مجموعه‌ای از کتاب‌های مختلف از نویسندگان گوناگون را گردآوری و منتشر کرده است. در کتاب‌های این مجموعه به مباحثی از جمله شادی، چیستی زندگی، معنای هستیِ انسان و جهانِ پیرامونِ وی پرداخته شده و تلاش بر آن بوده است تا آگاهی‌بخشی به مخاطب و هدایت او به سمت یک زندگی بامعنا و شاد در پسِ مطالعه‌ی مطالب این کتاب‌ها امکان‌پذیرتر شود. «فلسفه‌ی گربه‌ای: گربه‌ها و معنای زندگی»، «درمان‌های اگزیستانسیال» و «فلسفه‌ی شادی» عناوین کتاب‌هایی هستند که تاکنون از این مجموعه به انتشار رسیده‌اند.

کتاب چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم همچنین اثری از مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی (The School of Life Library) نیز به شمار می‌رود؛ مجموعه‌ای که سرپرستی آن را آلن دوباتن بر عهده دارد و هدف از آن، انتشار کتاب‌ها و مطالبی‌ است که با زبانی صمیمانه و دوستانه و بیانی روان و قابل درک برای همگان، افراد را در دشوارترین تنگناهای زندگی‌شان همراهی کنند.

در نکوداشت کتاب چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

  • چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم اثری کوچک اما ارزشمند همانند یک تکه‌ی جواهر است. این کتاب نیز مشابه دیگر آثار مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی آلن دوباتن، روشن، ساده و صریح است و روش‌هایی کاربردی را برای پیش بردنِ مکالمات دشوار به شما معرفی می‌کند. این کتابی همه‌چیزتمام است. (آمازون)

کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تصور می‌کنید که برای ارتقای کیفیت روابط خود با دیگران به کمک نیاز دارید، به‌ویژه اگر فردی درون‌گرا، خجالتی و کم‌حرف هستید و قصد دارید ارتباطات خود با سایرین را بهبود ببخشید، پیشنهاد ما به شما، شنیدنِ کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنید است.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم: راهنمایی برای انتقال دشوارترین پیام‌ها در زندگی می‌شنویم

زندگی کاری، ما را در موقعیت عجیبی قرار می‌دهد. ما نمی‌توانیم خود واقعی‌مان باشیم، در عین حال نمی‌توانیم کاملاً هم بی‌تفاوت باشیم. ما بخشی از گروهی هستیم که به‌صورت تصادفی از تعدادی از آدم‌های غریبه در سنین مختلف با گذشته‌های متفاوت تشکیل شده که به‌طور موقت با هدف کسب درآمد دور هم جمع شده‌اند؛ با وجود این از ما خواسته می‌شود با مدارا و مهربانی و همدلی با هم رفتار کنیم. ما هم باید به هم اهمیت بدهیم و هم نباید به هم توجه کنیم. برای کسانی که به صداقت و اصالت اعتقاد دارند این کار بسیار پیچیده و طاقت‌فرساست. آنچه در دنیای درونی فرد می‌گذرد، این‌که حال سگ جدیدش چه‌طور است یا رابطه‌اش با شریک زندگی‌اش چه‌طور پیش می‌رود، اصلاً به برنامه‌ی کاری شرکت مربوط نیست؛ اما از آنجا که چنین موضوع‌هایی به زندگی واقعی فرد وابسته است، پس خیلی هم نامرتبط نیست. می‌توان به چنین موضوع‌هایی اشاره کرد؛ اما نباید خیلی هم به آن‌ها پرداخت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
بخش اول: روابط - فصل اول: بیا با هم فقط دوست باشیم
6 دقیقه
بخش اول - فصل دوم: هنوز مرا دوست داری؟
6 دقیقه
بخش اول - فصل سوم: باید به این رابطه پایان دهیم
7 دقیقه
بخش اول - فصل چهارم: درباره روابط جنسی چیزهایی هست که باید به تو بگویم
6 دقیقه
بخش اول - فصل پنجم: بله من خیانت کردم
6 دقیقه
بخش دوم: دوستی‌ها - فصل ششم: می‌خواهی با هم دوست باشیم؟
7 دقیقه
بخش دوم - فصل هفتم: دیگر نمی‌خواهم با تو دوست باشم
7 دقیقه
بخش دوم - فصل هشتم: من عاشقت هستم
7 دقیقه
بخش دوم - فصل نهم: نمی‌توانم موفقیت تو را تحمل کنم
6 دقیقه
بخش دوم - فصل دهم: ممنون برای شام
7 دقیقه
بخش سوم: کار - فصل یازدهم: خراب‌کاری کردم
6 دقیقه
بخش سوم - فصل دوازدهم: کار شما ایراد دارد
8 دقیقه
بخش سوم - فصل سیزدهم: آخر هفته خوش گذشت؟
8 دقیقه
بخش سوم - فصل چهاردهم: الان انجامش بده
6 دقیقه
بخش سوم - فصل پانزدهم: شما اخراج هستید
6 دقیقه
بخش چهارم: خانواده - فصل شانزدهم: متأسفم که ناامیدت کردم
6 دقیقه
بخش چهارم - فصل هفدهم: عصبانی‌ام
5 دقیقه
بخش چهارم - فصل هجدهم: دوستت دارم اما ما نقاط مشترک چندانی نداریم
6 دقیقه
بخش پنجم: غریبه‌ها - فصل نوزدهم: باید تکالیفت را انجام بدهی
7 دقیقه
بخش پنجم - فصل بیستم: در سوپ من یک مگس افتاده است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم: راهنمایی برای انتقال دشوارترین پیام‌ها در زندگی
نویسنده
مترجمراضیه جلالی
راویالهه پرسون
ناشر چاپینشر لگا
ناشر صوتینشر صوتی پرسون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه کلمات مناسب را کشف کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.