معرفی و دانلود کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

عکس جلد کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد، نوشته‌ی گابریل برنستین، به شما آموزش می‌دهد چطور برای رسیدن به یک زندگی هدفمند و متعالی، ترس‌های‌تان را به ایمان تبدیل کنید. داستان‌ها و درس‌هایی که در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز آورده شده‌اند، راه رسیدن به سعادت، آرامش و هدفمندی را نشان می‌دهند و شما را آماده‌ی پذیرش این حقیقت می‌کنند که جهان و کائنات واقعاً و همیشه هوای شما را دارند.

درباره‌ی کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) در کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد (The Universe Has Your Back) با تأکید بر اهمیت بلوغِ معنوی، نشان می‌دهد چطور و از چه راهی می‌توانید از ترس‌های خود برای به دست آوردن ایمان بیشتر کمک بگیرید. او بهترین راه رسیدن به یک زندگی شاد و کامل را توجه به معنویات می‌داند و به صراحت می‌گوید بدون معنویت، لذت‌های دنیوی تنها به یک زندگی بی‌هدف و بی‌معنا منجر خواهند شد.

در ادامه‌ی کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد، گابریل برنستین، مفهوم معنویت را تشریح می‌کند و نشان می‌دهد چگونه با کمک گرفتن از مراقبه یا مدیتیشن می‌توان آن را وارد زندگی کرد. راهنمایی‌های او، جلوی گم و سرگشته شدن در جهان را می‌گیرند و باعث می‌شوند شما هیچ‌گاه هدف و معنای زندگی خود را فراموش نکنید.

کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد، با اشاره به قدرت مراقبه و دعا کردن، این حقیقت را در برابر شما می‌گذارد که کائنات و هستی، تمام آنچه می‌خواهید را در بر دارد و شما تنها می‌بایست روش درست خواستن را بدانید. باید فرض‌ها و باورهای غلط خود را کنار بگذارید و به کائنات اجازه دهید شما را به سوی هدف بزرگ‌تر زندگی‌تان هدایت کنند. پذیرش جهان به شکلی که هست، نگرانی در مورد آینده و اضطراب را از بین خواهد برد و باعث خواهد شد بهتر بتوانید در حال و همین لحظه زندگی کنید.

در جهانی که تنها به لذت‌ها و نیاز‌های دنیوی می‌پردازد، گابریل برنستین در این کتاب صوتی به شکلی متقاعدکننده اهمیت نیازهای معنوی را گوشزد می‌کند و از ما می‌خواهد به این ندای درونی‌مان برای قدردانی از زندگی و کائنات گوش فرا دهیم تا سعادت، آرامش و شادی را به دست آوریم. این کتاب توسط سرور حیدری ترجمه شده است و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی کتاب کائنات هوای شما را دارد توسط نشر صوتی رمانو و به گویندگی آیلار محمدی تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب کائنات هوای شما را دارد

  • من عاشق گابریل برنستین و کتاب‌هایش هستم. او به شکلی متفاوت و ویژه با مردم ارتباط برقرار می‌کند و من می‌دانم این کتاب، قلب‌های بسیاری از افراد را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد. (ایندیا. ارای، خواننده و ترانه‌سرا)

  • گابریل برنستین، الگویی برای نسل جدید است. (نیویورک تایمز)

  • من یکی از سخنرانی‌های ماهانه‌ی گابریل برنستین را گوش دادم و پس از آنچه دیدم متوجه شدم او یک روز استادِ من خواهد بود. (نشریه‌ی اِل)

کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که در زندگی احساس آرامش و اطمینان بیشتری داشته باشید و کمتر دچار ترس و اضطراب شوید، شنیدن کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد برای‌تان لذت‌بخش خواهد بود.

با گابریل برنستین بیشتر آشنا شویم

گابریل برنستین (متولد 1979) نویسنده و سخنران آمریکایی‌ست. او که پادکستی به نام «گَبی عزیز (Dear Gabby)» را به شکل هفتگی اجرا می‌کند، توسط اپرا وینفری «یکی از رهبران فکری جدید» نامیده شده است و در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی شرکت می‌کند. گابریل برنستین که در دانشگاه سیراکیوس در رشته‌ی تئاتر به تحصیل پرداخته است، در سال 2014 به همراه دیپاک چوپرا رکورد بزرگ‌ترین مراقبه‌ی جمعی که در آن بیش از 30000 نفر به مراقبه پرداخته بودند را شکست. بسیاری از کتاب‌های گابریل برنستین پرفروش بوده‌اند و از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های «اَبَر جاذب»، «حال کاملاً استمراری» و «اکنون معجزه کن!» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد می‌شنویم

همراه دوست و آموزگارم، دیپاک چوپرا، به مدت یک هفته در دوره‌ای آموزشی شرکت کردیم. دیپاک از ما خواست گروه‌های دونفره تشکیل دهیم و از یکدیگر سؤالاتی بپرسیم. یار مقابل من، خانم جوانی به نام السا بود. در طول تمرین، نفر اول باید پرسشی را چندبار به صورت زمزمه‌وار در گوش نفر دوم تکرار می‌کرد و نفر دوم نیز باید با اولین جوابی که به ذهنش می‌رسید، پاسخ او را می‌داد. تمرین خود را با پرسش «تو کی هستی؟» شروع کردیم. السا خیلی آهسته این پرسش را در گوش من زمزمه می‌کرد.

- تو کی هستی؟

اولین پاسخم این بود: «من گابریل برنستاین هستم». او دوباره پرسید:

- تو کی هستی؟

و دوباره پاسخ دادم: «من گَبی هستم».

السا چند بار دیگر هم این سؤال را تکرار کرد و هر بار با جواب‌هایی که توصیف خودم، شخصیتم و دیدگاهم نسبت به آن در دنیا بود، به او پاسخ دادم.

بعد السا سراغ پرسش دوم رفت:

- چه می‌خواهی؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
13 دقیقه
مقدمه
40 دقیقه
فصل اول: شما صاحب نیروی پنهان در وجود خود هستید
45 دقیقه
فصل دوم: شما رؤیاپرداز رؤیاهای‌تان هستید
39 دقیقه
فصل سوم: شما همواره در حال هدایت هستید
42 دقیقه
فصل چهارم: ارتعاش انرژی انتشاریافته از جانب شما، تأثیرش بیش از کلام و کلمه‌هایی است که بیان می‌کنید
35 دقیقه
فصل پنجم: وقتی از زندگی لذت می‌برید، کائنات سریع‌تر خواسته‌هایت را اجابت می‌کند
35 دقیقه
فصل ششم: موانع در راستای جهت‌گیری هستند
42 دقیقه
فصل هفتم: ایمان و اطمینان، هموارکننده‌ی راه رسیدن به مقصودند
40 دقیقه
فصل هشتم: خداوند از راه‌های اسرارآمیز با بندگانش ارتباط برقرار می‌کند
39 دقیقه
فصل نهم: وحدت با کائنات، موجب رهایی انسان می‌شود
32 دقیقه
فصل دهم: شما با کائنات همسو هستید
27 دقیقه
فصل یازدهم: تسلیم خواست خدا باشید
26 دقیقه
فصل دوازدهم: انعکاس‌دهنده‌ی عشق الهی باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد
نویسنده
مترجمسرور حیدری
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

علیرضا خراسانی زاده
۱۴۰۲/۷/۳
جدا کتاب عالی هست و همچنین از الهامات خدایی از ان استفاده شده و انرژی جذب را تکرار و اثبات میکنه یقینا از چند بار گوش دادنش پشیمان نمیشید صدای گوینده هم زیباست و دلنشین
Fk
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب خوبی و به درد بخوری بود، صدای گوینده و نحوه‌ی ادای کلمات خوب، اما یک گیری وسط های برخی جمله‌ها بود که کمی ناجور کرده بود.
امین خلیل
۱۴۰۲/۷/۳
کتاب خوبیه البته من تازه گرفتم ولی از مطالب قبلی از این کتاب بسیار خوب وبا کارایی زیاد
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۹/۲۸
حس خوب در امان بودن با خواندن این کتاب در انسان موندگار میشه
زینب ابرپوش
۱۴۰۲/۹/۲
بد نبود ولی کتابای دیگه این نویسنده بهتر از این بودند
نیلوفر کیانی
۱۴۰۲/۷/۱۱
بیشتر راجع به نویسنده و زندگی شخصیش بود تا در مورد کائنات
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

برای دریافت کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.