معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

عکس جلد کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه اثری از ژوزف مورفی، یکی از نام‌آشناترین و موفق‌ترین سخنرانان، فعالان و نویسندگان حوزه‌ی رشد فردی است. مورفی در این کتاب به کنکاش در چیستی و ماهیت ضمیر ناخودآگاه و ظرفیت‌های شگفت‌آور آن دست زده و با ارائه‌ی راهکارهایی کاربردی و مؤثر، به مخاطبانش کمک می‌کند از این موهبات عظیم بهره‌مند گردند.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

ژوزف مورفی (Joseph Murphy) در کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه (The Power of Your Subconscious Mind) از قدرت ذهن و ضمیر ناخودآگاه سخن گفته است. مورفی پس از سال‌ها مطالعه و پژوهش در سازوکار حیات بشری به این نتیجه رسیده است که عوامل تعیین‌کننده‌ی بسیاری بر رویدادهای زندگی انسان‌ها تأثیر می‌گذارند؛ عواملی که اگر به‌درستی شناسایی و هدایت شوند قادر خواهند بود افراد را به شادی و کامیابی برسانند. مورفی در این کتاب به‌تفصیل شرح می‌دهد که چرا باور دارد رخدادهای زندگی انسان‌ها تحت‌تأثیر و نتیجه‌ی مستقیم عملکرد ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه است و چه‌طور می‌توان با درک کارکرد ذهن و در پس انتخاب‌های آگاهانه‌ای که از این شناخت و درک منتج می‌شوند، قدم‌های مؤثرتری در مسیر زندگی برداشت.

قدرت و نفوذی که ضمیر ناخودآگاه بر ذهن و زندگی انسان می‌گذارد غیرقابل‌انکار است. ضمیر ناخودآگاه سربازی مطیع، سربه‌راه و فرمان‌بر است و هر آنچه که به او دیکته می‌شود را بی‌کم‌وکاست انجام می‌دهد. اما نتیجه‌ی چنین نگرشی چه خواهد بود؟ پس جایگاه اراده‌ی آزاد انسانی کجاست و آیا می‌توان او را حتی به میزانی بسیار اندک دخیل در انتخاب‌های خود دانست؟ آیا انسان قادر است با اعمال تغییراتی خودخواسته در زندگی خویش به اهداف و خواسته‌هایش دست پیدا کند؟ آیا برآورده ساختن آرزوها با یاری ضمیر ناخودآگاه امکان‌پذیر است؟ آیا انسان تا این اندازه توانمند هست که بتواند از ظرفیت‌های وجودی خویش برای گام گذاشتن در مسیری که همیشه آرزوی آن را داشته بهره ببرد؟ پاسخ ژوزف مورفی به این پرسش‌ها مثبت است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

در کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه راهکارها و ترفندهایی را می‌شنویم که با به کارگیری آنان می‌توانیم از قابلیت‌های شگفت‌انگیز ذهن و ضمیر ناخودآگاه حداکثر بهره را ببریم. ژوزف مورفی در این کتاب هم‌چنین دستورالعمل‌ها و راه و روش‌هایی را معرفی کرده است تا به کمک آن‌ها بر عادات بد و رفتارهای مخرب غلبه کنیم و با دوستان، اعضای خانواده، همکاران و دیگر اطرافیانمان به هماهنگی بیشتری برسیم و هم‌گام با آنان دسترسی به اهداف غیرممکن را ممکن سازیم.

کارکردهای متفاوت ذهن یکی از مسائل مهمی‌ست که ژوزف مورفی در کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه به آن پرداخته است. مورفی معتقد است ذهن انسان از دو کارکرد متفاوت ذهنی و عینی برخوردار است که با نام‌های متفاوتی مانند ذهن آگاه و ضمیر ناخودآگاه، ذهن بیدار و ذهن خواب، خودِ سطحی و خود عمیق و... خوانده می‌شوند.

ژوزف مورفی در کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه انسان را همانند کشتی می‌داند و ذهن او را ناخدای آن کشتی؛ ناخدایی که با اقتدار بر عرشه ایستاده و به کمک قطب‌نماها و دوربین‌ها و... آن را هدایت می‌کند. ضمیر ناخودآگاه از نگاه مورفی همانند خاکی مساعد است و آراء و استدلال‌ها، دانه‌هایی که در آن خاک رشد خواهند یافت و درست همان‌طور که از دانه‌ها از خاک سر بر می‌آورند، آرا و عقایدی که در وجود انسان درونی می‌شوند نیز اندک‌اندک در زندگی او نمایان می‌گردند. ژوزف مورفی برای ضمیر ناخودآگاه آن‌چنان قدرتی قائل است که اغلب قریب به اتفاق جوانب زندگی را تحت تأثیر مستقیم آن می‌داند و از این رو باور دارد که خواسته‌ی افراد، هرچه که باشد، چه کسب ثروت و دستیابی به کامیابی در زندگی فردی و اجتماعی، چه ترک عادات نامطلوب و رهایی از رنج، همگی با هدایت ضمیر ناخودآگاه امکان‌پذیر است و اگر درباره‌ی کشف چگونگیِ آن کنجکاو هستید چه فردی بهتر از ژوزف مورفی و چه کتابی بهتر از قدرت ضمیر ناخودآگاه که بتواند برای پرسش‌های شما در این خصوص، قانع‌کننده‌ترین پاسخ‌ها را ارائه نماید.

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه را انتشارات فانوس دانش با ترجمه‌ی محبوبه جزی چاپ و منتشر کرده است. نسخه‌ی شنیداری این اثر را به همت نشر صوتی رمانو و با خوانش اسماعیل عسگریان می‌شنوید.

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی مؤثرترین راه و روش دستیابی به آرامش، ارتباط کارآمد با دیگران، ثروت و شادکامی هستید، اگر به مطالب خودیاری علاقه‌مندید و کشف ناشناخته‌های ذهن انسان و ضمیر ناخودآگاه برای شما جذاب است، فرصت شنیدن کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌شنویم

ثروتمند شدن حق شماست. این حق شماست که ثروتمند باشید. شما این‌جا هستید تا زندگی پربرکت، شاد، درخشان و آزادی داشته باشید. بنابراین باید تمام پولی را که برای یک زندگی کامل، شاد و مرفه نیاز دارید، داشته باشید. شما این‌جا هستید تا رشد کنید. پیشرفت کنید و از نظر معنوی، ذهنی و مادی شکوفا شوید. این حق مسلم شماست که در تمام زمینه‌ها پیشرفت کنید و خود را شکوفا کنید.

شما باید اطراف خود را با زیبایی و تجمل پر کنید. چرا وقتی می‌توانید از ثروت ضمیر ناخودآگاه خود لذت ببرید، به مقداری که فقط برای گذران زندگی کافی‌ست رضایت دهید. در این فصل یاد می‌گیرید که با پول دوست شوید و همیشه بیش از حد نیاز پول داشته باشید.

آرزوی شما برای ثروتمند شدن به معنی آرزوی داشتن یک زندگی کامل‌تر، شادتر و شگفت‌انگیزتر است. این یک تمایل کیهانی‌ست. نه‌تنها خوب است بلکه عالی‌ست. پول یک نماد است. پول نماد مبادله است. نه‌تنها به معنی رهایی از نیاز است بلکه به معنای زیبایی، تجمل، رفاه و اصلاح است. پول صرفاً نمادی از سلامت اقتصادی کشور است. وقتی خون آزادانه در بدن شما در گردش است سالم هستید. وقتی پول در زندگی شما آزادانه در گردش است، از نظر اقتصادی سالم هستید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی کتاب
16 دقیقه
چگونه این کتاب در زندگی شما معجزه می‌کند
32 دقیقه
گنجینه‌ی درون تو
38 دقیقه
ذهن شما چگونه کار می‌کند
26 دقیقه
قدرت معجزه‌گر ضمیر ناخودآگاه
26 دقیقه
شفای روانی در دوران باستان
23 دقیقه
شفاهای روانی در دوران مدرن
38 دقیقه
روش‌های عملی در شفای ذهنی
17 دقیقه
گرایش ضمیرناخودآگاه در جهت حیات است
16 دقیقه
چگونه به نتایجی که می‌خواهید برسید
16 دقیقه
چگونه از قدرت ضمیر ناخودآگاه خود برای کسب ثروت استفاده کنیم
21 دقیقه
ثروتمند شدن حق شماست
26 دقیقه
ضمیر ناخودآگاه شریک موفقیت شماست
21 دقیقه
دانشمندان از ضمیر ناخودآگاه استفاده می‌کنند
21 دقیقه
ضمیر ناخودآگاه و شگفتی‌های خواب
25 دقیقه
ضمیر ناخودآگاه و مشکلات زناشویی
19 دقیقه
ضمیر ناخودآگاه و خوشبختی
27 دقیقه
ضمیر ناخودآگاه و روابط انسانی هماهنگ
26 دقیقه
چگونه از ضمیر ناخودآگاه خود برای بخشیدن دیگران استفاده کنیم
24 دقیقه
چگونه ضمیر ناخودآگاه موانع ذهنی را برطرف می‌کند
28 دقیقه
چگونه از ضمیر ناخودآگاه برای از بین بردن ترس استفاده کنیم
31 دقیقه
چگونه تا ابد از نظر روحی جوان بمانیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه
نویسنده
مترجممحبوبه جزی
راویاسماعیل عسگریان
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

مجیدجانجانی
۱۴۰۳/۳/۱۹
جناب مورفی با کتابها ی عالی که در مورد قدرت ذاتی که در وجود هر انسان به هنگام تولد تا زمان مرگ قابل استفاده و بهر گیری هست قصد دارد تا تمام انسانها را توانگر وثروتمند و شاد و سلامت و موفق نماید لطفا شما هم از این قدرت الهی استفاده کنید
حسین حیدریان
۱۴۰۳/۳/۱۷
سلام عزیزان، کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه بسیار مفید و کاربردی هست و آن را به کسانی که دنبال تحول در ذهن و اندیشه خود هستند پیشنهاد می‌کنم
صبا فریدونی
۱۴۰۳/۳/۲۱
محتوا عالی و کاربردی گویندگی فوق العاده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

برای دریافت کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.