معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر رها کردن

عکس جلد کتاب صوتی هنر رها کردن
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رها کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رها کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر رها کردن

دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی هنر رها کردن به احساسات و باورهایی اشاره می‌کند که از زمان تولد درون ما شکل گرفته‌اند و زندگی امروزمان را تحت تاثیر قرار می‌‌دهند. این اثر کاربردی راهنمایی برای همزیستی سالم با عواطف منفی است و شنیدن آن می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای شما باشد!

درباره‌ی کتاب صوتی هنر رها کردن

هرکدام از ما میراث‌دار پدر و مادرمان هستیم. خانه و کاشانه، اموال و اثاث، خلق‌خو، ضعف و قوت‌های جسمی و روابط اجتماعی آشناترین چیزهایی هستند که از والدینمان به دست می‌آوریم. اما علاوه بر تمام این موارد ملموس و قابل مشاهده، ارثیه‌ی دیگری نیز وجود دارد که بیشترمان با آن بیگانه‌ایم: عواطف. موضوع کتاب صوتی هنر رها کردن (The art of letting go) نوشته‌‌ی دیمون زاهاریادس (Damon Zahariade) همین یادگاری‌ها هستند، یعنی پنهان‌‌ترین بخش وجودمان که قدرتمندترین تاثیر را بر ما دارند.

هیجانات و احساسات منفی‌ای که تجربه می‌کنیم در بسیاری موارد ریشه در گذشته دارند. برای مثال روزی که معلم ما را مقابل همکلاسی‌ها مسخره کرد، لحظه‌ای که اولین محبوب از پذیرفتن عشق ما سر باز زد یا وقتی به دلیل سرمایه‌گذاری اشتباه با یک ضرر مالی سنگین مواجه شدیم. بخش دیگری از این کوله‌بار عواطف در پی استرس‌های روزمره شکل گرفته که قابل حذف نیستند، مثل تولد نوزاد و مراقبت‌های دائمی پس از آن یا شغلی که هر روز فشار بسیاری بر ما وارد می‌کند.

دیمون زاهاریادس می‌گوید این درگیری‌های روانی مانند سد توان ذهنی ما را مسدود می‌سازند. زمانی که بار سنگین عواطف حل نشده یا باورهای اشتباه را به دوش می‌کشیم نمی‌توانیم آزادانه از انرژی خدادادیمان استفاده کنیم. این اتفاق به محدود شدن توانایی‌هایمان منجر می‌شود، اجازه نمی‌دهد از مهارت‌هایمان آنطور که باید سود ببریم و در نهایت به افت کیفیت زندگی می‌انجامد.

برای نجات از این زندان نامرئی ناچاریم بار سنگین احساسات و افکار غلط را از روانمان برداریم. روح ما به هوایی تازه برای تنفس نیاز دارد و این کار بدون رها کردن آنچه در مشت گرفته‌ایم میسر نمی‌شود. نسخه‌ی صوتی کتاب هنر رها کردن که توسط نشر یاسین قاسمی بجد تهیه شده راه خروج از محبس پوسیده و بدبینانه‌ی ذهن را به شما نشان می‌دهد و آموزش‌های دیمون زاهاریادس کمک می‌کند بر آنچه واقعا اهمیت دارد تمرکز کنید. اما دقیقاً چگونه باید رها کرد؟

خیلی وقت‌ها رها کردن یک عبارت بسیار ساده‌لوحانه و بی‌ارزش تصور می‌شود که طرفدار زندگی شاد و نداشتن استرس است. چنین برداشتی هیچ فایده‌ای ندارد. مثل این است به یک فرد نگران بگوییم: نگران نباش! گذشتن از کنار چیزی که آزارمان می‌دهد به‌نظر دشوار است، اما کتاب صوتی هنر رها کردن که توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه شده، شما را به سفری صبورانه راهنمایی می‌کند تا با وجود دردها، به زیستن آزادانه ادامه دهید و زندگی شایسته‌ی خود را به دست آورید.

کتاب صوتی هنر رها کردن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای همه کسانی است که دوست دارند تغییرات مثبتی را در‌ روابط و کیفیت زندگی خود ایجاد کنند و به آرامش ذهنی و صلح درونی دست یابند.

با دیمون زاهاریادس بیشتر آشنا شویم

ازجمله نویسندگان مطرح در حوزه بهره‌وری،‌ دیمون زاهاریادس است. او درباره خودش اینطور می‌گوید که از ابتدا فردی پربازده و یا مبتکر نبوده است و به‌همین‌دلیل تجربه بودن در بسیاری از محیط‌های کاری شلوغ و یا تن دادن به مکالمات غیرضروری را داشته است. او در زمینه نگارش کتاب‌ها و مقالاتی با موضوع مدیریت زمان،‌ افزایش بهره‌وری و بهبود شرایط کار و زندگی سرآمد است و امروزه به بسیاری از کارزارهای بازایابی محتوا،‌ مشورت‌های فکری و کمک‌های تبلیغاتی می‌دهد.

ازدیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «هنر نه گفتن: بدون احساس گناه»، «30 روز تا بهره وری»، «سرسختی ذهنی» و «زندگی‌ات را 80/20 کن» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی هنر رها کردن

  • خوشحالی مثل باحال بودن است: هرچه بیشتر سعی کنی، کمتر اتفاق می‌افتد. پس دست از تلاش بردار. زندگی کردن را شروع کن.
  • رها کردن، دست کشیدن از تصورات و عواطف، حسادت‌ها و ترس‌ها، دلبستگی‌ها و ناامیدی‌های گذشته است که روحمان را آزار می‌دهد.
  • اگر تغییر نکنیم، رشد نمی‌کنیم. اگر رشد نکنیم، در واقع زندگی نمی‌کنیم.
  • هیچکس نمی‌تواند بدون رضایت خودتان شما را تحقیر کند.
  • اهمیت دادن به فکر دیگران، تو را زندانی آن‌ها می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی هنر رها کردن می‌شنویم

عزت‌نفس پایین ما را از رها کردن دور می‌کند زیرا حس می‌کنیم لایق شرایط سختی که تجربه می‌کنیم، هستیم و باید این رنج را تحمل کنیم. در عوض شناسایی نقاط قوت خود، بر روی کاستی‌هایمان تمرکز می‌کنیم. در عوضِ جشن گرفتن دستاوردهایمان، خود را برای ناتوانایی‌های متصور شده سرزنش می‌کنیم. ذهنمان با سرزنش و انتقاد درونی که دوست‌نداشتنی، بی‌فایده و مقدر شده برای شکست هستیم، پر می‌شود.

این طرز فکر ما را در اشتباهات، ناامیدی‌ها و درماندگی‌های گذشته نگه می‌دارد. خودمان را برای این چیزها سرزنش می‌کنیم. و خود را بر روی آن‌ها ثابت نگه می‌داریم، با این فرض که ناراحتی که احساس می‌کنیم را خودمان به دست آوردیم. در عوض اینکه نسبت به خود شفقت داشته باشیم، خود را مسئول گذشته می‌دانیم. نمی‌توانیم خودمان را ببخشیم.

برای مثال رابطه‌ای را به خاطر می‌آوریم که پایان تلخی داشت. عوامل متعددی در این شکست تأثیر داشتند از جمله تصمیمات و رفتارهای هر دو طرف. اما اگر عزت‌نفسمان پایین باشد، فقط خود را سرزنش می‌کنیم. این تصور همراه با پشیمانی‌های پس از آن، ما را به خاطرات تلخ وابسته می‌سازد و نمی‌توانیم آن‌ها را رها کنیم و زندگی‌مان را ادامه دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
هنر رها کردن - بخش اول
20 دقیقه
هنر رها کردن - بخش دوم
20 دقیقه
هنر رها کردن - بخش سوم
20 دقیقه
هنر رها کردن - بخش چهارم
24 دقیقه
هنر رها کردن - بخش پنجم
21 دقیقه
هنر رها کردن - بخش ششم
20 دقیقه
هنر رها کردن - بخش هفتم
19 دقیقه
هنر رها کردن - بخش هشتم
18 دقیقه
هنر رها کردن - بخش نهم
21 دقیقه
هنر رها کردن - بخش دهم
21 دقیقه
هنر رها کردن - بخش یازدهم
22 دقیقه
هنر رها کردن - بخش دوازدهم
18 دقیقه
هنر رها کردن - بخش سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر رها کردن
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر رها کردن

حسین طالبیان
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
مهمترین اصل در قانون جذب قانون رهایی هست که متاسفانه خیلی هم کم دربارش صحبت شده یعنی نخواستن که همه بفهمند اگه وسواس گونه به خواسته‌ها فکر کنی و تجسم کنی نه تنها جذب نمیشن بلکه دور میشن چون احساس نیاز داری واین خوب نیست برای کائنات همه چیز رو باید درخواست کرد و بعد با ایمان و اعتماد رها کرد
Mahsa Saeedi
۱۴۰۲/۱/۱۷
عالی کتاب بسیار مفید و با ارزشی که به ما کمک میکند تا با رها کردن مسائل بسیار کوچک و کم اهمیت و دوست داشتن آرامش و تکامل خویش به خوشبختی بیشتری برسیم
سمیرا عاملی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
سلام، در مورد رها کردن که باعث میشه به هر آنچه میخواهیم ازراه درستش برسیم به طور مفصل صحبت شده. ممنونم از کتابراه 🙏
غلامرضا فتحی زاده
۱۴۰۳/۱/۳
عالی بود زیرا با خواندن این کتاب هر دفعه که در مقاومت‌ی درونی گیر میکنم سریع میپذیرم ورها میکنم
Maryam hadi
۱۴۰۲/۴/۶
خیلی کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم همه گوش کنن و هنر رها کردن و بیخیالی رو یاد بگیرن
فاطمه بیگ زاده
۱۴۰۲/۳/۱۱
متاسفانه فن بیان گوینده انقد ضعیف بود که من رو از گوش دادن ادامه کتاب منصرف کرد.
فرزانه سلطانیان
۱۴۰۲/۱/۲
در زمان خاصی این کتاب خیلی به من کمک کرد
evi_rnn
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
وقتی مجبوری چیزی یا کسی و رها کنی قبل غصه خوردن‌حتما بخونش
رویا درخشان
۱۴۰۳/۲/۴
نمیشه انرژی بهم دادو توصیف کنم
سیاوش سعادت
۱۴۰۲/۳/۱
صدای راوی خوب نیست. متشکرم از کتابراه
وحید بابایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خیلی کتاب مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر رها کردن

برای دریافت کتاب صوتی هنر رها کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.