معرفی و دانلود کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

عکس جلد کتاب صوتی کودک خوش رفتار من
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کودک خوش رفتار من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کودک خوش رفتار من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

کتاب صوتی کودک خوش رفتار من نوشته‌ی محمدحسن شهسواری، علی کاشفی خوانساری و نیلوفر مهدوی هزاوه راهنمایی برای والدین است تا در قالب داستان‌هایی ساده و بحث‌ و گفت‌وگو حول محور نکات روان‌شناختی داستان‌های مطرح‌شده، به شناخت بهتری از مقوله‌ی برقراری ارتباط با فرزندان و تربیت آن‌ها برسند.

درباره‌ی کتاب صوتی کودک خوش‌رفتار من

برقراری ارتباط درست و سالم با فرزندان یکی از حیاتی‌ترین و درعین‌حال چالش‌برانگیزترین عناصر تربیت فرزند است که به‌طور مستقیم در سلامت روان آن‌ها و آینده‌شان تأثیر می‌گذارد. هیچ پدر و مادری قصد آسیب زدن به کودک خود را ندارد، ولی بسیاری از آن‌ها به شکل ناخواسته این کار را می‌کنند. بی‌توجهی به خواسته‌های کودک، عدم درک نیازها، تنبیه‌های بدنی و... همگی مصداق بارز کودک‌آزاری هستند که از عدم برقراری ارتباط درست ناشی می‌شوند. در بسیاری از موارد فاصله‌ی سنی زیادی که میان کودک و والدینش وجود دارد کار را سخت‌تر می‌کند؛ زیرا افکار و احساسات در دو نسل تفاوت زیادی با یکدیگر دارند و همین درک متقابل را تبدیل به کاری دشوار می‌کند. اما پدر و مادرها همواره باید این موضوع را به خاطر داشته باشند که به عنوان والدین یک کودک مسئولیت سنگینی برای تربیت او دارند و باید همیشه دست بالاتر را در تلاش برای برقراری ارتباط و همچنین بالا بردن میزان سواد و آگاهی‌شان از مسائل روان‌شناختی مرتبط با پرورش کودک داشته باشند.

کتاب صوتی کودک خوش‌رفتار من اثری از محمدحسن شهسواری، علی کاشفی خوانساری و نیلوفر مهدوی هزاوه است که در تلاش برای بالا بردن مهارت‌های ارتباطی والدین، قشر اجتماعی خاصی را هدف قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

کتاب صوتی کودک خوش‌رفتار من ساختاری جلسه‌محور دارد تا والدین بتوانند در گروه‌هایی چند نفره و به کمک یک سرگروه، بحث حوالی داستان‌های کتاب را پیش ببرند. در هر قسمت از کتاب، ابتدا داستانی کوتاه و ساده مطرح می‌شود که در آن، یک شرایط خاص تشریح می‌شود. سپس در ادامه، نکات تربیتی و روان‌شناختی مرتبط با هر موقعیت ذکر می‌شود و بعد از آن هم فرصتی برای تبادل نظر در اختیار والدین قرار داده می‌شود که می‌توانند ضمن آن، از تجارب شخصی و دغدغه‌هایشان در رابطه با آن موضوع صحبت کنند.

کتاب صوتی کودک خوش‌رفتار من اثری از محمدحسن شهسواری، علی کاشفی خوانساری و نیلوفر مهدوی هزاوه است که با تلاش نشر صوتی استودیو آواهای همراه منتشر شده. گویندگی این کتاب نیز به عهده‌ی علی علیزاده بوده.

کتاب صوتی کودک خوش‌رفتار من برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به والدینی که قصد دارند با بالا بردن آگاهی خود در حوزه‌ی فرزندپروری، فرزندانی شاد و سالم تربیت کنند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کودک خوش رفتار من می‌شنویم

در داستانی که خواندید، اگر لطیفه‌خانم بدون توجه به احساسات حامد خانه را ترک می‌کرد نتیجه‌ی رفتارش با نتیجه‌ی نهایی این داستان بسیار متفاوت می‌شد. توانمندی اعضای خانواده برای حل یک مشکل، سبب هماهنگی و آرامش در خانواده می‌شود. از سوی دیگر باعث می‌شود فشار ناشی از مشکلات که برای هر خانواده پیش می‌آید آسیب کمتری به اعضای خانواده و به ویژه کودکان برساند. یک راه ساده برای تشخیص اینکه آیا رابطه میان اعضای خانواده موثر است یا نه، این است که ببینیم چگونه و تا چه حد در مورد مشکلات افراد در خانه صحبت می‌کنیم و در هنگام بروز مشکل چقدر می‌توانیم راه‌حل برای مشکلات بیابیم که باعث رضایت همه‌ی اعضای خانواده شود. حالت ناخوشایند این است که یک نفر از اعضای خانواده احساس گرفتاری کند ولی افراد دیگر، او و مشکلش را جدی نگیرند. ممکن است این موضوع در مورد مشکلات کودکان رخ دهد. گاهی ما علایق کودکانمان را فراموش می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
قسمت یک
34 دقیقه
قسمت دو
32 دقیقه
قسمت سه
44 دقیقه
قسمت چهار
41 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کودک خوش رفتار من
نویسنده، ،
راویعلی علیزاده
ناشر صوتی استودیو صداهای همراه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کودک خوش رفتار من

برای دریافت کتاب صوتی کودک خوش رفتار من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.