معرفی و دانلود کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

عکس جلد کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

دنیل اچ پینک در کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی، آخرین تحقیقات و اطلاعات زمان‌سنجی خود را با داستان‌هایی جذاب و آموزنده و نیز توصیه‌هایی عملی و کاربردی ترکیب کرده، تا به شنوندگان کتاب، بینشی عمیق و متقاعد کننده بدهد که بتوانند زندگی غنی و دوست‌ داشتنی‌تری را تجربه کنند.

اغلب فرض می‌شود که زمان‌سنجی یک هنر است. اما دنیل پینک در کتاب کِی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی (When: The Scientific Secrets of Perfect Timing) نشان می‌دهد که زمان‌سنجی در واقع یک علم است.

همه می‌دانند که زمان‌سنجی همه‌چیز است. اما چیز زیادی در مورد خود زمان‌سنجی نمی‌دانند. زندگی ما زنجیره‌ای از تصمیم‌های پی در پی در مورد «کِی» هستند: کی یک کسب‌وکار را شروع کنیم، کی یک کلاس را در برنامه خود قرار دهیم و یا کی رابطه عاطفی خود با یک فرد دیگر را جدی تلقی کنیم. با این حال، ما این تصمیم‌ها را براساس شهود و حدسیات خود اتخاذ می‌کنیم.

دنیل اچ پینک (Daniel H Pink)، ایده‌پرداز مطرح حوزه موفقیت و کسب‌وکار، و نویسنده کتاب‌های پرفروش «انگیزه - DRIVE» و «TO SELL IS HUMAN»، ترفندهای علمی زمان‌سنجی را شناسایی کرده تا به ما کمک کند که در کار و زندگی موفق‌تر باشیم.

دنیل پینک براساس مجموعه‌ای گسترده و غنی از تحقیقات روانشناسی، بیولوژی و اقتصاد، نشان می‌دهد که بهترین شیوه زندگی، کار و موفقیت چیست. چگونه می‌توانیم با کمک الگوهای نهان زندگی روزانه، بهترین برنامه زمان‌بندی را تدوین و اجرا کنیم؟ چرا برخی شکست‌ها به طرز شگفت‌انگیزی نمرات دانش‌آموزان را ارتقا می‌دهد؟ چگونه می‌توانیم بهترین شروع‌ها را تجربه کنیم؟ چرا نباید بعد از ظهرها به بیمارستان مراجعه کنیم؟ چرا آواز خواندن همزمان با دیگران به اندازه نرمش کردن برایمان مفید است؟ بهترین زمان ترک یک شغل، تغییر کار و یا حتی ازدواج کردن، چه وقتی است؟

در قسمتی از کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی می‌شنویم:

همان‌گونه که والدین می‌دانند، بچه‌ها معمولا چکاوک هستند. صبح زود بیدار می‌شوند، تمام طول روز بالا و پایین می‌پرند اما بعد از رسیدن غروب زیاد دوام نمی‌آورند. در حدود سن بلوغ، این چکاوک‌ها تبدیل به جغد می‌شوند. دیر بیدار می‌شوند (حداقل در روزهای تعطیل)، در اواخر بعد از ظهر و عصر انرژی می‌گیرند و پس از والدین خود به خواب می‌روند. طبق برخی از تخمین‌ها، نقطه میانی خواب نوجوانان ساعت 6 و یا حتی 7 صبح است که زیاد با ساعت مدرسه همخوانی ندارد.

آن‌ها در سن بیست سالگی به اوج جغد بودن خود می‌رسند و بعد از آن تا آخر عمر به سمت چکاوک شدن برمی‌گردند. الگوهای زمانی زنان و مردان نیز متفاوت است، خصوصا در نیمه ابتدایی زندگی. مردان معمولا به سمت شب تمایل دارند و زنان به سمت صبح متمایل هستند. با این حال، این تفاوت‌های جنسیتی در سن پنجاه سالگی از بین می‌روند. آنگونه که رونبرگ بیان می‌کند «افرادی که بیش از 60 سال سن دارند، به طور میانگین الگوی زمانی زودتری پیدا می‌کنند که حتی از کودکان نیز زودتر است».

به طور خلاصه، بیشتر افرادی که در سن دبیرستان و دانشگاه هستند تا حد زیادی جغد هستند؛ درست همان‌گونه که افراد بالای 60 سال بیشتر چکاوک هستند. مردان بیشتر از زنان جغدی هستند. با وجود این، فارغ از سن و جنسیت، بیشتر مردم نه کاملا جغد هستند و نه کاملا چکاوک بلکه در دسته سوم پرندگان قرار می‌گیرند. با وجود این، حدود 20 تا 25 درصد از جمعیت از انواع کاملا شب‌ کار هستند (و شخصیت و رفتاری از خود بروز می‌دهند که برای درک الگوی نامرئی روز باید آن را مورد توجه قرار دهیم).

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
مقدمه
44 دقیقه
بخش اول: روز - فصل یک - قسمت اول
39 دقیقه
بخش اول - فصل یک - قسمت دوم
81 دقیقه
بخش اول: روز - فصل دو
69 دقیقه
بخش دوم: شروع‌ها، پایان‌ها و میان آن دو - فصل سه
66 دقیقه
بخش دوم - فصل چهار
68 دقیقه
بخش دوم - فصل پنج
69 دقیقه
بخش دوم - فصل شش
22 دقیقه
بخش دوم - فصل هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی
نویسنده
راویحسین غلامی
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۲/۲
نقد بنویسیم تا جامعه کتابخوانی پربارتری برای خودمون بسازیم. ممنون بچه ها. اگه شما هم مثل من دچار مشکل برنامه ریزی زمان 😇😅 هستید باید بگم دنیل پینگ از اولین نویسندگان فوکوس روی این موضوع هست. خوب خوب خوب 🤪 همه از اهمیت زمانبندی آگاهند. 🥲 اما از خود زمانبندی چیز زیادی نمی‌دانیم. زندگی ما جریانی و بی‌انتها از تصمیمات «کِی😎😎😎» است: کی کسب وکارمان را شروع کنیم☺، به کلاس جدیدی برویم😇، رابطه‌مان را با فردی جدی کنیم🤩. همه این تصمیم‌ها را بر اساس شهود حدسیات می‌گیریم😉🙃. دانیل. اچ. پینک با بررسی گنجینه‌ای از تحقیقات در حوزه‌های روانشناسی، زیست‌شناسی و اقتصاد نشان می‌دهد که چطور با استفاده از الگوهای پنهان روز، بهترین برنامه را برای خود تنظیم کنیم🤗. چگونه یک شروع بی‌انرژی را به آغازی روح افزا تبدیل کنیم؟ چرا نباید عصرها به بیمارستان برویم؟ 🤔چرا آواز خواندن دقیق به همراه دیگران مانند ورزش کردن است🤤؟ و بهترین زمان ترک کار، عوض کردن شغل و ازدواج کِی است🤯🤯🤯؟
شهاب علاقه بند
۱۳۹۷/۸/۱۰
با این بنده هنوز گوش دادن به اثر را پایان نداده ام، مواردی توجهم را جلب نموده که برای ارتقا این اپلیکشین لازم ب بیان میدانم، اول از انکه اثر فاقد از مطلب ان در چند مورد بسیار در ذوق میزند اول خوانش غیر حرفه‌ای گوینده که گاها چند جمله را مجدد تکرار و یا برخی کلمات را به اشتباه تلفظ میکند دوم محیط به ضبط اثر وضوع صدای نویز فریاد بازی بچه‌ها را نیز در اور وارد کرده و این نشان از ضبط غیر حرفه‌ای در محیط نا مناسب دارد. سوم خوانش مونوتون گونه گوینده به زحمت اجازه گوش کردن ممتد به اثر را میدهد. پیروز و‌ سلامت باشید
منیژه روستایی
۱۴۰۱/۱/۱۵
بزرگترین سوال در برنامه ریزی، انتخاب زمان مناسب برای انجام کارهاست. این کتاب، به خوبی این موضوع را باز و در مورد آن بحث می‌کند.
مجید ثابت قدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
هر شخص تایم بدنی خودش داره و باید طبق اون تایم فعالیت هاش رو تنظیم کنه از نظر من کتاب فوق العاده‌ای هست
مجید بیگی
۱۴۰۱/۱/۲۶
با مطالعه این کتاب یاد میگیرید کی چه کاری رو انجام بدیم یا کی چه کاری رو انجام ندیم
آبی اسماعیلی
۱۴۰۱/۳/۳
اشتباهات فاحش در تلفظ، خیلی توی ذوق میزنه و آزار دهنده‌ست متأسفانه.
maede ghorbani
۱۳۹۷/۹/۲
کتاب عالی و اصلا گوینده خوبی نداره
علی ایل بیگی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب بسیار خوب و عالی است
Saeid Hosseiny far
۱۴۰۱/۲/۲۳
کتابی عالی در َضمینه کنترل زمان
امیرهوشنگ صالحی
۱۳۹۸/۲/۱۵
سلام ممنون از شما
عالی حتما تهیه کنید
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

برای دریافت کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.