معرفی و دانلود کتاب صوتی گاس و در مخفی

عکس جلد کتاب صوتی گاس و در مخفی
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گاس و در مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گاس و در مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گاس و در مخفی

کتاب صوتی گاس و در مخفی نوشته مارین جرالد دربارهٔ پسربچهٔ کنجکاوی به اسم «گاس» است که قرار است تعطیلات را همراه پدربزرگ و مادربزرگش بگذراند. او خانه آن‌ها و بازی‌کردن در باغ‌شان را دوست دارد و عاشق کشف چیزهای جدید است؛ تا اینکه یک در مخفی پیدا می‌کند...

موضوع کتاب صوتی گاس و در مخفی چیست؟

گاس خیلی خونه‌ی قدیمیشون رو دوست داشت و چون قرار بود تعطیلات اون سال رو کنار مادربزرگ و پدربزرگش بگذرونه خیلی خوشحال بود. یک روز که داشت داخل حیاط بازی می‌کرد، توجهش به مورچه‌هایی جلب شد که در یک خط صاف روی دیوار پشت سر هم حرکت می‌کردند. گاس خیلی آروم زانو زد و به مورچه‌ها نگاه کرد و بعد از چند دقیقه متوجه شد که اونها پشت یکی از بوته‌ها ناپدید می‌شن. بعد از اینکه با یه حرکت بوته رو جابه‌جا کرد متوجه یک در خیلی کوچیک شد. اون در خیلی عجیب بود چون دستگیره و قفل نداشت و وقتی که گاس اونو هل داد، در اصلا از جاش تکون نخورد...

ماری جرالد (Marine Gerald) در کتاب گاس و در مخفی داستانی شاد و هیجان‌انگیز خلق کرده که کودکان بازیگوش و کنجکاو با شنیدن آن لذت می‌برند.

کتاب صوتی گاس و در مخفی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای کودکان خود قصه‌های سرگرم‌کننده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی گاس و در مخفی می‌شنویم:

همون موقع، پدربزرگ با یک سرفه گلوش رو طوری صاف کرد که انگار می‌خواست چیزی بگه. گاس با امید به اینکه قرارِ جوابِ قانع‌کننده‌ای بشنوه بهش نگاه کرد ولی پدربزرگ هیچ حرفی نزد. حتی یک کلمه.

بعد از اینکه شام خوردنشون تموم شد، گاس به اتاق پدربزرگ رفت، پایینِ تخت ایستاد و گفت: «شما راجع به اون در یک چیزهایی می‌دونین مگه نه بابابزرگ؟»

پدربزرگ اول به تخت و بعد به نوه‌اش اشاره کرد و گاس هم با خوشحالی کنارش نشست.

پدربزرگ: «وقتی من یک پسر بچه بودم، عادت داشتم زمان زیادی رو صرف گشت‌وگذار و کشف چیزهای مختلف توی باغ بکنم. یک روز که داشتم به اطراف نگاه می‌کردم، حس کردم متوجه تکون خوردنِ چیزی در اون طرف شدم. صدا کردم اما هیچکس جوابم رو نداد. حس می‌کردم می‌تونم صدای حرف زدن، خندیدن و حتی موزیک رو بشنوم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
گاس و در مخفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گاس و در مخفی
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویپرستو دهقان، عارف امیری، نرگس داغمه چی، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گاس و در مخفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گاس و در مخفی

برای دریافت کتاب صوتی گاس و در مخفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.