معرفی و دانلود کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16

عکس جلد کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16

کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 داستانی‌ست خنده‌دار و مهیج از آخرین روز‌های مدرسه‌ی ای. جی و دوستانش. دن گاتمن در این کتاب که جلد دیگری از مجموعه‌ی پرفروش مدرسه پرماجرا است، داستان بامزه‌ی دیگری از ماجراها و اتفاقاتی که برای ای. جی. و دوستان بازیگوش و خرابکارش رخ می‌دهد را تعریف می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16

در مجموعه‌ی مدرسه پرماجرا (My Weird School) نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman)، ما با پسربچه‌ای به نام ای. جی. آشنا می‌شویم که از مدرسه خوشش نمی‌آید. ای. جی. در برابر آندرئا قرار دارد که عاشق مدرسه است و آن‌ها در هر جلد از کتاب با ماجراهای متفاوتی مواجه می‌شوند. معلمان و ناظمان مدرسه‌ی ای. جی. همیشه از خود رفتار‌های عجیب‌وغریبی بروز می‌دهند و هر جلد از این مجموعه کتاب پرفروش به یکی از رفتار‌ها و اعمال آن‌ها اختصاص یافته است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16

ماجرای کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 (Mrs. Dole Is Out of Control) از این قرار است: مدرسه در حال تمام شدن است و ای. جی. و دوستانش در حال فارغ‌التحصیلی از مدرسه هستند. اما زمانی که خانم دول که مادر رایان، یکی از دوستان ای. جی. است رییس جدید انجمن اولیاومربیان می‌شود، تمام برنامه‌ها به هم می‌ریزد. خانم دول می‌خواهد جشن فارغ‌التحصیلی را بسیار حماسی و شکوهمند برگزار کند و حتی می‌خواهد در آن آتش‌بازی راه بیندازد و رییس‌جمهور سابق آمریکا، بیل کلینتون را برای سخنرانی به مدرسه دعوت کند. بعد از اینکه درس معلم‌ها تمام می‌شود، او به مدرسه می‌آید و به بچه‌ها در مورد مراسم و نحوه‌ی رفتارشان آموزش می‌دهد.

پس از مدت کوتاهی، حتی رایان هم به این نتیجه می‌رسد که مادرش دارد زیاده‌روی می‌کند و نیازی نیست آن‌ها برای جشن فارغ‌التحصیلی آتشی بزرگ را برپا کنند یا کبوترها را از قفس آزاد کنند. اما خانم دول این حرف‌ها سرش نمی‌شود و خیلی سفت‌وسخت به فراهم کردن مقدمات این جشن بزرگ می‌پردازد...

دن گاتمن پس از اینکه کتاب‌های «جونی بی جونز» نوشته‌ی باربارا پارک را خواند تصمیم گرفت مجموعه کتاب مشابهی، ولی از دید یک پسر را بنویسد. دن گاتمن برای نگارش بهتر داستانش، به مدارس بسیار زیادی سر زد و اطلاعات زیادی از بچه‌ها و مشکلاتی که در مدرسه با آن‌ها مواجه می‌شوند کسب کرد. علت اینکه در مجموعه‌ی مدرسه پرماجرا، معلمان و ناظمان رفتار‌های عجیبی از خود بروز می‌دهند این است که دن گاتمن متوجه شد بچه‌ها دوست دارند در مورد «بزرگ‌سالانی بخوانند که کارهای احمقانه انجام می‌دهند».

کتاب روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 توسط انتشارات گام و با ترجمه‌ی محمود مزینانی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی واوخوان به گویندگی شرگان انورزاده تهیه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا

این سری سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای اولین بار در سال 2004 به چاپ رسید و خیلی زود محبوب دل بچه‌ها شد. در همه‌ی عناوین پرتعداد این مجموعه، ماجراها در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش اشخاصی عجیب و دانش‌آموزانش دخترها و پسرهایی سربه‌هوا هستند. معمولاً در هر داستان یکی از معلم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون شخصیت او شکل می‌گیرد. شخصیت اصلی مجموعه مدرسه‌ی پرماجرا (My Weird School) پسری کله‌شق به نام ای. جی (A. J) است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تاکنون 23 میلیون نسخه از داستان‌های این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته است؛ رقمی که در نوع خود حیرت‌انگیز به شمار می‌رود.

کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 12 ساله که تازه وارد مدرسه شده‌اند و از داستان‌های بامزه و هیجان‌انگیز خوش‌شان می‌آید از شنیدن کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 می‌شنویم

آخرین هفته‌ی مدرسه بود. برای همین معلم‌ها زیاد درس نمی‌دادند. من هم که از این وضع خیلی حال می‌کردم. چون درس‌و‌مشق حوصله‌ی آدم رو سر می‌بره. اما این وضع، تمرکزم رو به هم زده بود. دائم در این فکر بودم که چند روز دیگه تابستون شروع می‌شه. خانم دیزی هم تمرکز درست‌و‌حسابی نداشت. اون یک سرگرمی تازه برای خودش دست‌و‌پا کرده بود. بافتنی. بیشتر وقت‌ها ته کلاس می‌نشست و در حالی که مادر رایان داشت ما رو برای مراسم فارغ‌التحصیلی آماده می‌کرد، بافتنی می‌بافت. بعضی وقتا مادر آندرئا هم همراه خانم دال بود، اما بیشتر وقتش رو به چشم‌غره رفتن می‌گذروند.

- هِی پسر. اون خیلی چشم‌غره می‌ره. احتمالاً چشم‌غره رفتن توی خانواده‌ی آندرئا ارثیه.

مجبور بودیم کارای زیادی برای مراسم انجام بدیم. هیچ می‌دونستین وقتی آدم فارغ‌التحصیل می‌شه باید کلاه عجیب و غریبی روی سرش بزاره که شکل مربعه؟

هیچ‌کس هم نمی‌دونه چرا.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
فصل اول: رییس جدید انجمن اولیاومربیان یا انجمن اولیای پرحرف
6 دقیقه
فصل دوم: مادر رایان آدم عجیب‌و‌غریبی‌ست
5 دقیقه
فصل سوم: روزهای خوش گذشته
6 دقیقه
فصل چهارم: همه عاشق بُن‌بُن هستند
6 دقیقه
فصل پنجم: آمادگی برای روز بزرگ
5 دقیقه
فصل ششم: بزرگ‌ترین روز زندگی من
8 دقیقه
فصل هفتم: چرا یک مربع روی سرم گذاشته‌ام؟
4 دقیقه
فصل هشتم: وِروِر، وِروِر، وِروِر
7 دقیقه
فصل نهم: خانم دال شورَش را در می‌آورد
6 دقیقه
فصل دهم: پرتاب کردن کلاه
4 دقیقه
فصل یازدهم: از حال رفتن و کشف حقیقت
5 دقیقه
فصل دوازدهم: انتخاب اسم برای بچه‌ی خانم دیزی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16
نویسنده
مترجممحمود مزینانی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپی گام
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16

مهدی خاکی
۱۴۰۲/۸/۱۶
با سلام مجموعه کتابهای جالبیه من برای دخترام گرفتم ولی در واقع خودم بیشتر از اونا گوش میکنم. واقعاً خیلی خوبه برای مواقع بیکاری
جنت جباری
۱۴۰۳/۱/۱۸
وای چی بگم پسرم از دوست داشتن گذشته، عاشق و دیوانه‌ی جی هست خیلی دوستش داره کتاب صوتی یک جایگزین مناسب برای فاصله گرفتن بچه‌ها از تلوزیون و کامپیوتر و گوشی هست
مصطفا جلالی
۱۴۰۳/۱/۹
مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا مجموعه‌ای زیبا و جذاب که در بعضی جاها می‌تواند تا حدودی متناسب با شخصیت کودکی خود خواننده (اگر بزرگسال باشد، مثل بنده😉) باشد.
m j
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
صوت خوبی داره ولی موضوعش به دل من نچسبید، پسر ۷سالم هم خیلی خوشش نیامد. صرفا می خواسته جنبه‌ی طنز داشته باشه که به نظرم قسمت های خنده دارش هم اصلا زیاد نبود.
❤️ آرنیکا نگاری ❤️
۱۴۰۲/۹/۳
با سلام و درود خیلی کتاب طنز و خوبی بود. مخصوصا قسمت‌های آخر کتاب. من هر شب گوش می‌دم. با سپاس فراوان خدانگهدار
آترین درزی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
این قصه خیلی عالیه فقط برای موقع خوابیدن زیاد مناسب نیست چون بعضی جا‌ها صداشون رو بالا می‌برن و هیجان انگیز میشه
امین طاها زارع طبیبی
۱۴۰۲/۶/۱۸
بسیار کتاب خوب وعالی بود من تمام کتاب هایش را گوش کردم طنز و خیلی خوب بود
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب بسیار جذاب و کمدی برای بچه صدای گوینده خیلی به شخصیت اصلی داستان میاد و کتاب رو جذاب تر می‌کنه
مرتیا مرادی
۱۴۰۳/۱/۹
من عاشق این کتاب شد من این کتاب رو هر شب گوش می‌کنم حتاً با این که کتاب‌های دیگه هم دارم
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۲/۷/۳
این سری از کتاب‌های داستان عالی هستند مخصوصا برای قبل خواب بچه‌ها
Noushin Eivany
۱۴۰۲/۶/۲۹
امیدوارم بقیه‌ی جلد هاش هم تبدیل به صوتی شود😍
مبینا رضازاده
۱۴۰۲/۶/۲۴
این کتاب عالیه من هرشب با پسرم گوش میدم تا بخوابه🥰
مهرانا لیریایی
۱۴۰۲/۶/۱۶
من عاشق این کتاب شدم. این کتاب خیلی خوب و طنز بود
کتایون کریمی
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب های مدرسه پر ماجرا عالین این داستان هم یکی از بهترین‌ها بود
فاطمه معافی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
خیلی خوب بود فقط به درد اخر شب نمیخورد چون هیجانی بود و ذهن رو کنجکاو میکرد
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16

برای دریافت کتاب صوتی روز آخر مدرسه: مدرسه پرماجرا 16 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.