معرفی و دانلود کتاب صوتی گام‌های غول آسا

عکس جلد کتاب صوتی گام‌های غول آسا
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گام‌های غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گام‌های غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گام‌های غول آسا

آیا برای دستیابی به اهدافمان نیازمند قدرت‌هایی ماورالطبیعی هستیم؟ آنتونی رابینز، نویسنده‌ی کتاب صوتی گام‌های غول آسا باور دارد مهم‌ترین عامل نه توانایی‌های خاص، بلکه انتخاب مسیری است که ما را واقعا به مقصد رویایی برساند. او در اثر پیش‌رو آنچه را برای تغییر و موفقیت نیاز دارید به شما ارائه می‌کند تا زندگی خود را در راه درست تحقق خواسته‌هایتان قرار دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی گام‌های غول آسا

گاهی کوشش‌ها، برنامه‌ها و اعمالی که در زندگی انجام می‌دهیم در بلندمدت به نتایجی خلاف خواسته‌هایمان منجر می‌شوند. دلیل این اتفاق چیست؟ چرا با وجود رویاپردازی‌های زیاد و تلاش‌های سخت‌کوشانه،‌ به مقصدی کاملا متفاوت از آنچه آرزو داشتیم می‌رسیم؟ آنتونی رابینز در کتاب گام‌های غول آسا (Giant Steps) اشتباهات رایجی را که عموما در عملی‌سازی اهدافمان مرتکب می‌شویم توضیح می‌دهد و ضمن معرفی تله‌های مسیر، آنچه برای اتخاذ تصمیمات درست نیاز داریم در اختیارمان می‌گذارد.

همه ما برای خود آرزوهایی داریم. می‌خواهیم توانایی‌های درخشان نهفته در وجودمان و خاص بودن خود را باور کنیم، در اعماق قلبمان می‌دانیم برای تحقق کارهای بزرگی به دنیا آمدیم؛ اما برای بالفعل ساختن پتانسیل‌ها و انتخاب راهی که ما را به مقصد ایده‌آل برساند باید چه کارهایی انجام دهیم؟ آنچه واقعا رویای شماست را روشن و واضح تصور کنید. فکر می‌کنید با تغییر کدام بخش زندگی می‌توانید آن را به دست آورید؟

آنتونی رابینز، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و مربی توسعه فردی در کتاب گام‌های غول آسا می‌گوید همگی ما از قدرت ایجاد تغییر برخورداریم. ما می‌توانیم اشخاص دیگر را تحت‌تاثیر قرار دهیم و دنیا را به آنچه می‌خواهیم تبدیل کنیم. این توانایی در وجود همه‌ی ما نهادینه شده و چیزی که برای بالفعل ساختن آن نیاز داریم انتخاب روش درست برای تلاش و مبارزه است.

کتاب صوتی گام‌های غول آسا در دوازده بخش شما را برای انجام این کار راهنمایی می‌کند. نویسنده ابتدا از شما می‌خواهد آرزوی حقیقی‌تان را تصور کنید، سپس در مراحلی متصل به‌هم -که آن‌ها را می‌توان گام یا قدم نامید- تا رسیدن به مقصد نهایی همراه شما می‌آید. این اثر ارزشمند که توسط مریم تقدیسی و سعید مینویی ترجمه شده می‌تواند راهنمایی همیشگی برای رسیدن به اهدافتان باشد زیرا الگوی مطرح شده توسط آنتونی رابینز جهانی بوده و می‌توان آن را در بخش‌های مختلف زندگی به کار بست.

در پایان باید گفت انتشارات پندار تابان این اثر را به چاپ رسانده و نشر جیحون تهیه نسخه صوتی آن را برعهده داشته است.

در نکوداشت کتاب گام‌های غول آسا

  • این کتاب یک فرصت برای برنامه‌ریزی عالی در زندگی را به شما هدیه می‌دهد. (پیتر گوبر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سونی پیکچرز)

  • اکنون که می‌توانم آموزش‌های آنتونی رابینز را هر روز به کار بگیرم احساس می‌کنم یک مربی حامی دارم که همیشه برای کمک به من آماده است. (کن بلانچارد، نویسنده پرفروش)

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

حیطه‌ی اصلی فعالیت حرفه‌ای آنتونی رابینز (Anthony Robbins)، نویسنده و سخنران آمریکایی، در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت و خودیاری است. او بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه‌کتاب‌هایی‌ست که تا کنون در این حوزه نوشته است. آنتونی رابینز در حال حاضر بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره‌ی بنیاد آنتونی رابینز در آمریکا است که به افراد و سازمان‌های مختلف کمک می‌کند عملکرد خود را بهبود ببخشند و در مسیر موفقیت قدم بردارند. «365 گام به سوی موفقیت»، «ارزش‌های زندگی و رؤیای سرنوشت»، «آینده‌ی خود را بسازید» و «از واماندگی تا شکوفایی» عناوین تعدادی از آثار رابینز هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب گام‌های غول آسا می‌شنویم

برای به دست آوردن آنچه که می‌خواهید باید عامل بازدارنده‌ای را که موجب می‌شود دست به عمل نزنید پیدا کنید. به کاری فکر کنید که تا آخرین لحظه آن را انجام نداده‌اید، مثلا پرداخت مالیات. فکر نمی‌کنید که با به تاخیر انداختن آن برای اجتناب از رنج همان لحظه، بعدها درد و رنج بیشتری را متحمل می‌شوید؟ ولی در چهارده آوریل، یک روز قبل از پرداخت مالیات در آمریکا چه اتفاقی می‌افتد؟ تعلل ما ناپدید می‌شود چون آنچه را باور داریم یعنی تداعی موضوعی در ذهن ما که موجب درد یا لذت ما می‌شود سریعا تغییر می‌دهیم. ناگهان متوجه می‌شویم که عمل نکردن بسیار دردناک‌تر از عمل کردن است.

چگونه می‌توانید از این موضوع برای تغییر زندگی‌تان استفاده کنید؟ در آینده به‌جای اینکه بپرسید چگونه می‌توانم از انجام این کار رنج‌آور جلوگیری کنم، بپرسید اگر این کار را الان انجام ندهم در نهایت چقدر به ضرر من تمام می‌شود؟ رنج می‌تواند دوست شما باشد به‌شرطی که از آن به‌طور موثر استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
14 دقیقه
رؤیاهای سرنوشت - قسمت اول
18 دقیقه
رؤیاهای سرنوشت - قسمت دوم
14 دقیقه
چگونه آنچه را که واقعاً می‌خواهید به دست آورید - قسمت اول
18 دقیقه
چگونه آنچه را که واقعاً می‌خواهید به دست آورید - قسمت دوم
20 دقیقه
نیروی خلق و ویرانی باورها - قسمت اول
18 دقیقه
نیروی خلق و ویرانی باورها - قسمت دوم
17 دقیقه
سؤالات، خود پاسخ‌ها هستند - قسمت اول
15 دقیقه
سؤالات، خود پاسخ‌ها هستند - قسمت دوم
16 دقیقه
روش تغییر را بیابید: علم شرطی‌سازی موفقیت - قسمت اول
13 دقیقه
روش تغییر را بیابید: علم شرطی‌سازی موفقیت - قسمت دوم
10 دقیقه
روش تغییر را بیابید: علم شرطی‌سازی موفقیت - قسمت سوم
18 دقیقه
واژه‌نامه موفقیت - قسمت اول
15 دقیقه
واژه‌نامه موفقیت - قسمت دوم
14 دقیقه
پیام عواطف و احساسات - قسمت اول
16 دقیقه
پیام عواطف و احساسات - قسمت دوم
16 دقیقه
مبارزه ذهنی و سیستم برتر - قسمت اول
17 دقیقه
مبارزه ذهنی و سیستم برتر - قسمت دوم
14 دقیقه
گسترە شخصی شما - قسمت اول
19 دقیقه
گسترە شخصی شما - قسمت دوم
14 دقیقه
کلیدهایی برای رسیدن به یک زندگی تمام عیار - قسمت اول
14 دقیقه
کلیدهایی برای رسیدن به یک زندگی تمام عیار - قسمت دوم
15 دقیقه
چگونه از پیام‌های عواطف و احساسات خود استفاده کنیم - قسمت اول
13 دقیقه
چگونه از پیام‌های عواطف و احساسات خود استفاده کنیم - قسمت دوم
11 دقیقه
موهبت نهایی، ایثار - قسمت اول
13 دقیقه
موهبت نهایی، ایثار - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گام‌های غول آسا
نویسنده
مترجممریم تقدیسی، سعید مینویی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گام‌های غول آسا

فاطمه افشار
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
سلام با اینکه تازه شروع کردم به شنیدن این کتاب.. اما در همین فصل‌های اول راهکارهای مناسب و قابل اجرایی برای رسیدن به اهداف ارائه شده.. کتابها و سمینارهای آنتونی رابینز همیشه بهترین بوده خوانش کتاب هم دلنشین و زیباست.... متشکرم کتابراه
ماهان رضائیان
۱۴۰۲/۳/۳۱
واقعا خیلی کتاب خوبی هست اما یه پیشنهاد دارم برای کسایی که نمی‌تونن
فقط با نسخه صوتی تمرکز داشته باشن
پی دی آف این کتاب هم تهیه کننده و خیلی راحت تر به نکات مهم این کتاب بپردازن.
فاطمه کریم پور
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
چقداین کتاب عالیه. انتونی رابینزهمه کتاباش عالیه. هرحرفی ازحرفاش ارزش بسیاری داره. توصیه میکنم حتماگوشش بدین. گوینده هم عالی ملموس ودلنشین بیانش میکنه. سپاسگزارم ازکتابراه ومدیرعزیز. خداقوت
مهدی محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۸
خیلی خوب کلی و اساسی و مستقیم فقط چون پر از نکته هست باید با دقت گوش کرد و نمیشود کار دیگری هنگام گوش دادن انجام داد نکته‌ها را باید یادداشت کرد
علی ابراهیمی
۱۴۰۲/۴/۲۶
با سلام و عرض احترام
کتابی پر از نکات ریز و با ارزش که یادآوری میکند تکرار نباید باعث کم ارزش شدن اهمیت هر موضوع شود
معصومه حسین پور
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتابی که باید قشنگ کلمه به کلمه‌اش رو با دقت بخونی / گام‌هایی اصولی و پرکاربرد در جهت افزایش توانمندی
فریبا فرزام فر
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
کتاب خیلی خوبیه برای تعیین هدف و ایجاد انگیزه و شناسایی موانع ذهنی در راه رسیدن به خواسته ها.
لیلا ا
۱۴۰۲/۱۱/۵
خوب بود. مفید و کاربردی
rahshad abd
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
صدای گوینده فوق العاده است.
ali irani
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
هر وقت نگفتی از فردا بزرگ‌ترین گامت هست
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گام‌های غول آسا

برای دریافت کتاب صوتی گام‌های غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.