معرفی و دانلود کتاب صوتی گذرگاه زندگی

عکس جلد کتاب صوتی گذرگاه زندگی
قیمت:
۲۸۵۰۰ 19950 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گذرگاه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گذرگاه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گذرگاه زندگی

کتاب صوتی گذرگاه زندگی اثر سارا ام. هاپ، مجموعه‌ای از جملات قصار و زیباست که حضور گرم و آرامش بخش پروردگار را در زندگی تک تک انسان‌ها یادآوری می‌کند.

درباره کتاب صوتی گذرگاه زندگی:

سارا ام. هاپ (Sarah M. Hupp) با گردآوری اشعار مارگارت فیشبک پاورز و آیات متون مقدس در کتاب صوتی گذرگاه زندگی (Footprints: along the pathway of life)، به شما کمک می‌کند تا ردپای خداوند را در تمامی امور زندگی خود حس کنید و بدانید که پروردگار همیشه همراه شماست.

این اثر شنیدنی و آرام‌بخش می‌تواند راهنمایی مناسب برای خودسازی درونی شما باشد و هربار که درگیر مشکلات شخصی و کاری‌تان شدید، جملات قصار کتاب گذرگاه زندگی از حضور دائمی خداوند و نعمت‌هایش برایتان می‌گوید.

کتاب صوتی گذرگاه زندگی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید هر روز حس و حالی مثبت داشته باشید و با یاد خداوند کارهای روزمره‌تان را انجام دهید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی گذرگاه زندگی می‌شنویم:

خداوند خودش را به ما می‌نمایاند؛ گرمی‌ست هنگامی که سرد می‌شویم؛ یار و همدم است، هنگامی که تنها می‌شویم؛ قدرت و قوت است، هنگامی که ضعیف می‌شویم؛ آشتی و آرامش است، هنگامی که آشفته می‌شویم؛ شجاعت و شهامت است، هنگامی که هراسان می‌شویم؛ شعر و ترانه است، هنگامی که غمگین می‌شویم و قوت و غذاست، هنگامی که گرسنه می‌شویم. (باب بنسن)

پروردگار ما را به سوی راه‌های ناشناخته و رو به ترقی تشویق و هدایت می‌کند؛ هرچند که آهسته قدم برداریم؛ هرچند که در راه‌مان ضعیف و متزلزل شویم؛ هرچند که طوفان و تاریکی‌ها بارها روز را تیره و تار کند. هنگامی که ابرها کنار بروند، می‌دانیم که اوست ما را هدایت و تشویق می‌کند. (ایرن ویلی)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
گذرگاه زندگی: بخش اول
11 دقیقه
گذرگاه زندگی: بخش دوم
16 دقیقه
گذرگاه زندگی: بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گذرگاه زندگی
نویسنده
مترجمشباهنگ دلشاد
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۵۰۰ 19950 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گذرگاه زندگی

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۰
با دورود فراوان. کتابی پر از معنویت و حس خوب، یک اثر بسیار عالی که به نوبه‌ی خودش برای تسکین روح آدم حتما میشه مطالعه کردش، نویسنده‌ای که با اندیشه‌ی بسیار رها و عرفانی سعی بر این داره که به خواننده این حس رو القا بکنه که نیرویی بیکران به نام خدای بزرگ وجود داره که میشه بهش متوسل شد که همه جوره در کنارمون هست. کافیه یکم خودمون هم مهربان باشیم و اجازه بدهیم حضور پیدا کنه در زندگیمون، درکش کنیم، باورش کنیم. بسیار لذت بخشه این اثر که با انتخاب موسیقی مناسب و خوانش دلچسب دوچندان کرده‌ جذابیت این کتاب کوتاه و شنیدنی را. کار ترجمه بسیار خوب بود و توصیه می‌کنم از لین جملات پر از آرامش شما هم استفاده کنید. سپاس از تیم خوب کتابراه
فاطمه ملکی
۱۴۰۲/۷/۱۱
با تشکر از یار همیشگی، کتابراه، این کتاب به حدی به من ارامش و امید میده که بارها گوش دادم و لذت بردم، حضور و یاد خدا که بارها تکرار میشه، صدای راوی هم بر لطفش افزوده، سپاس فراوان
abbas masjedian
۱۴۰۱/۹/۲۸
با سلام... جملاتی بسسار زیبا و دلنشین با گویشی آرام بخش...... اینگونه جملات و صداها حس زنده بودن و زندگی و‌حس فرح بخشی به انسان میده چون حس با خدا بودن در درون آدمی زنده میشه
mahdi rashidzadeh
۱۴۰۰/۴/۲۶
از اون دسته کتابهایی هستش که با جملات مثبت حال آدم رو خوب میکنه خیلی دوست داشتم ممنونم
امید
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتاب آرامش دهنده‌ای بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گذرگاه زندگی

برای دریافت کتاب صوتی گذرگاه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.