معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

عکس جلد کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید اثری از هیمن سونیم، معلم و مربی بودیسم و نویسنده‌ی نام‌آشناست که او را با لقب راهب توئیتری نیز می‌شناسند. سونیم این کتاب پرفروش را در همکاری با مارک ویلیامز، استاد برجسته‌ی روان‌شناسی نوشته است. مؤلفان در این کتاب مجموعه‌ای از جملات تأثیرگذار و الهام‌بخش را درباره‌ی مسائل گوناگون از قبیل عشق و دوستی و مهربانی و... گردآوری کرده‌ و با زبانی ساده و روان به مخاطبان خود ارائه نموده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

هیمن سونیم (Haemin Sunim) و مارک ویلیامز (Mark Williams) در کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید (The Things You Can See Only When You Slow Down) با زبانی روشن و صریح، راهکارهایی را به مخاطبان پرتعداد خود ارائه کرده‌اند تا آنان را در چالش‌های گوناگونِ زندگی نظیر عشق و دوستی و مهربانی و صمیمیت و... راهنمایی کنند.

همه‌ی ما لحظاتی مملو از آشفتگی و سردرگمی را تجربه کرده‌ایم؛ هنگامی که سرمان خیلی شلوغ است، وقتی افکار ناراحت‌کننده در ذهن‌مان می‌چرخند، گیج و پریشان هستیم، آینده برای ما تاریک و متزلزل به نظر می‌رسد، از دیگران آزار دیده‌ایم و نگرانی رهایمان نمی‌کند. شاید در این لحظات اندکی آرامش ذهن آرزویی دست‌نیافتنی به نظر برسد. شما نیز ممکن است این شرایط دشواری را تجربه کرده‌ باشید. ساده نیست که در چنین وضعیتی بتوانید ذهن و روان خود را آرام کنید و اغلب به کمک دیگران نیاز خواهید داشت. یکی از منابعی که می‌توانید از آموزش‌های آن بهره ببرید، کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید است؛ کتابی که درست به همین منظور منتشر شده و توانسته با راهکارهای کاربردی و ملموسِ خود به بسیاری از افراد در کنترل سرعت زندگی و در دست گرفتن مهار رویدادهای آن یاری برساند.

هیمن سونیم در کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید راوی تجربیات زندگی خود به عنوان یک راهب و یک استاد دانشگاه بوده است. روایت او که مملو از مثال‌های عینی و تجربیات متنوع است، به مخاطب این امید و انگیزه را می‌دهد تا با شور و شوق و نشاط بیشتر در مسیر زندگی حرکت کند. دنیا به‌ سرعت در حال حرکت است اما این بدان معنا نیست که ما نیز ناگزیریم سرعت زندگی خود را با آن هماهنگ کنیم. راه و روش‌هایی که سونیم در این کتاب معرفی می‌کند، به مخاطب او کمک می‌کند تا در زندگی خود تعادل برقرار کند و در نتیجه‌ی آن تعادل، به آرامش و نیک‌بختی دست یابد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

در هشت فصل کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید به جوانب مختلف زندگی، از عشق و دوستی گرفته تا شغل و امید به آینده و آرزو و... پرداخته شده است. هیمن سونیم در این کتاب توضیح می‌دهد چگونه ذهن‌آگاهی می‌تواند در کنترل افکار ناخوشایند و احساسات مخربی از قبیل خشم و حسادت و ناامیدی افراد را یاری دهد. او با موشکافی در گذشته‌ی خود و بیان شکست‌ها و موفقیت‌هایش به عنوان یک راهب و یک استاد دانشگاه، مخاطب را راهنمایی می‌کند تا در لحظات اضطراب و افسردگی و ناامیدی، حکمت‌ها و پندهای این کتاب را به خاطر بیاورد و با به‌کارگیری دستورالعمل‌ها و مراقبه‌هایی که معرفی کرده است، به آرامش و شادکامی دست یابد.

کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید را به همت نشر جیحون و در همکاری با انتشارات آسمان نیلگون، با ترجمه‌ی شباهنگ دلشاد و خوانش دادبه دادمهر می‌شنوید.

افتخارات کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

  • حضور در فهرست ده کتاب پرفروش مجله‌ی ساندی تایمز
  • فروش بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان

نکوداشت‌های کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

  • کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید توصیه‌هایی عاقلانه درباره‌ی اندیشیدن و کاستن از سرعت و شتاب زندگی در بر دارد. (Elle)
  • کتاب هیمن سونیم فلسفه‌ی بودایی باستان را برای عصر مدرن ساده کرده است. این کتاب از خردی عمیق برخوردار است که می‌تواند برای حل مشکلات روزمره به کار گرفته شود. کتاب را کنار تخت خود بگذارید تا هر شب اندکی از آن را مطالعه کنید. (Real Simple)
  • کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید آموزه‌هایی کوتاه برای تطبیق با یک زندگی پرشتاب را در بر دارد؛ نکات ساده و مبتکرانه‌ای از یک راهب ذن که خلق و خوی و شغل و روابط شما را بهبود می‌بخشد. (Daily Mail)
  • چیزی که می‌توانست به موعظه‌هایی خشک و خسته‌کننده تبدیل شود، اکنون به زیبایی یک هایکو درآمده است. (The Telegraph)
  • کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید یادآوری هیمن سونیم برای هر کسی‌ست که گرفتار شلوغی زندگی روزمره است تا اندکی مکث کند و نفسی تازه نماید. (Metro)
  • من حین خواندن کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید هم گریه کردم و هم خندیدم. سخنان هیمن سونیم عمیق اما ساده، آشنا، هنرمندانه و صمیمانه است. هر فصلِ آن بیشتر از آنکه شبیه خواندن کتابی درباره ذهن‌آگاهی باشد، مانند گفت‌وگویی با یک دوست متفکر و همدل است. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید و عمل به راهکارهای آگاهی‌دهنده و انگیزه‌بخش آن را به تمام جویندگان آرامش و خوشبختی پایدار پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید می‌شنویم

به‌عنوان یک راهب و پروفسور و استاد دانشگاه در طول هفته زندگی‌ام شکل‌ها و جهت‌های مختلفی به خود می‌گیرد. بعد از این‌که تمام هفته مشغول تحقیق و تدریس هستم، در پایان هفته باید چند ساعت رانندگی کنم تا بتوان به‌عنوان مربی معبد به وظایفم عمل کنم. زمان تعطیلی مدارس حتی سرم شلوغ‌تر هم می‌شود. باید با همان راهبان ارشد دیدار کنم و برای راهبانی که به انگلیسی صحبت نمی‌کنند، کار ترجمه را انجام بدهم. به معبدهای مختلف سر بزنم و درباره‌ی تعالیم و آیین بودا سخنرانی کنم و در این میان زمانی هم برای تمرینات مدیتیشن خودم در نظر بگیرم و مهم‌تر از همه به تحقیقات و نوشتن مقالات آکادمیک ادامه بدهم. صادقانه بگویم گاهی متعجب می‌شوم که یک راهب بودایی چنین برنامه‌ی فشرده و شلوغی داشته باشد! بعد متوجه می‌شوم که در جهان بیرونی همه‌چیز آرام است و شلوغی و گردباد در ذهن من است. جهان هرگز شکایتی نکرده است که تا چه اندازه کار بر سرش آوار شده است. وقتی که نگاه عمیق‌تری به خودم می‌اندازم که ببینم چرا تا این اندازه زندگی‌ام پرمشغله است، متوجه می‌شوم که در حقیقت از مشغول بودن لذت می‌برم. اگر واقعاً می‌خواستم استراحت کنم می‌توانستم دعوت به تدریس کمتری را قبول کنم، اما من چنین درخواست‌هایی را می‌پذیرم، زیرا از دیدار با افرادی که دانش اندک من به آن‌ها کمک می‌کند و طالب اندرزهای من هستند لذت می‌برم. دیدن شادی افراد منبع عمیق لذت زندگی من است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول: آرامش - قسمت اول
14 دقیقه
فصل اول: آرامش - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل دوم: ذهن‌آگاهی - قسمت اول
11 دقیقه
فصل دوم: ذهن‌آگاهی - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل سوم: شور و اشتیاق - قسمت اول
11 دقیقه
فصل سوم: شور و اشتیاق - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل چهارم: روابط - قسمت اول
15 دقیقه
فصل چهارم: روابط - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل پنجم: عشق - قسمت اول
9 دقیقه
فصل پنجم: عشق - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل ششم: زندگی - قسمت اول
14 دقیقه
فصل ششم: زندگی - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل هفتم: آینده - قسمت اول
13 دقیقه
فصل هفتم: آینده - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل هشتم: معنویت
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید
نویسنده،
مترجمشباهنگ دلشاد
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

برای دریافت کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.