معرفی و دانلود کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس

عکس جلد کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس

کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس نوشتۀ جینی فرنز رنسم، داستان گرگ کوچکی را به نمایش می‌گذارد که در راه جنگل با دختری به نام شنل قرمزی روبه‌رو می‌شود و او را آزار می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس (Big Red and the Little Bitty Wolf) چیست؟

در یک جنگل بزرگ و پر از درخت، بچه گرگی در کنار پدر و مادرش روزگار را سپری می‌کرد. این گرگ کوچک، هر روز صبح راه خانه تا مدرسه را پیاده می‌رفت و بعد از تعطیلی کلاس درس هم پیاده بازمی‌گشت. برای این رفت‌وآمد تنها یک مشکل خیلی بزرگ وجود داشت و آن حضور شنل قرمزی بداخلاق و بدجنس بود.

در فصل تابستان، شنل قرمزی با مادربزرگش در یک کلبه نزدیک جنگل زندگی می‌کرد و او نیز برای رفتن به مدرسه از همان مسیری می‌گذشت که گرگ کوچولو رد می‌شد. شنل قرمزی دختری با قد بلند و اخلاقی تند بود که هر بار بچه‌گرگ را می‌دید او را اذیت می‌کرد.

اذیت و آزار کودکان چه از سوی بزرگ‌سالان و چه از سوی هم‌سن‌وسالانشان امری ناراحت‌کننده و مشکل‌ساز است. از این رو مهم‌ترین چیز این است که کودک بیاموزد چگونه با فرد زورگوی مقابل خود برخورد کند و چه بگوید تا مانع آزار و اذیت‌هایش شود و اگر موفق به حل مشکلش نشد، حتماً موضوع را به پدر، مادر یا معلمش بگوید.

جینی فرنز رنسم (Jeanie Franz Ransom) در این داستان با تغییراتی به‌روز در یک داستان کلاسیک و کهن، پیش‌داوری‌های ذهنی شما را به هم می‌ریزد.

کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان به کودکان 4 تا 8 ساله می‌آموزد که چگونه در مقابل آزار و اذیت دیگران بایستند و از پدر و مادر یا مربی و معلم خود راهنمایی و کمک بخواهند.

در بخشی از کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس می‌شنویم:

اون شب، وقتی گرگ کوچولو به خونه برگشت، باز هم همه چیز رو برای پدر و مادرش توضیح داد و گفت که اون روز چه اتفاقی افتاد.

گرگ کوچولو: "امروز وقتی شنل قرمزی اذیتم کرد بهش گفتم که اصلاً دوست ندارم سر به سرم بذاره. اما بهم گوش نداد و باز مسخره‌ام کرد. اون خیلی بدجنسه."

پدرِ گرگ کوچولو که در حالِ کتاب خوندن بود، بهش گفت که از فردا، وقتی دختر بدجنس اذیتش کرد، سینه‌اش رو بده جلو و سرش رو بالا بگیره تا بزرگ‌تر بشه. این طوری اون ازش می‌ترسه و دیگه کاری باهاش نداره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویپرستو دهقان، مهرانه امروانی، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس

برای دریافت کتاب صوتی گرگ کوچولو و شنل قرمزی بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.