معرفی و دانلود کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله: داستان‌های زنان درباره‌ زنان

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله: داستان‌های زنان درباره‌ زنان

منتخبی از بهترین داستان‌های کوتاه به قلم نویسندگانی از سرتاسر جهان. اسدلله امرایی در کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله منتخبی از داستان‌های برجسته‌ترین نویسندگان زنِ جهان را ترجمه کرده و در یک مجموعه گرد هم آورده است. در این اثر تحسین‌برانگیز به داستان‌هایی کوتاه از سیلوینا اوکامپو،‌ راشل دوکروس، دوریس لسینگ،‌ جانت بیلرشو،‌ ساندرا سیسنروس و سیلوی ویل گوش می‌سپاریم.

درباره کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله:

هر انسانی بنا بر جنسیت خود، ممکن است جهان را با کیفیت و جزئیات متفاوتی تجربه کند. اسدالله امرایی در کتاب گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله به گردآوری و ترجمه‌ی داستان‌هایی از نویسندگان زن پرداخته و همانطور که خود در مقدمه‌ی کتابش بیان می‌کند، مبنای انتخابش جز جنسیت هیچ چیز دیگری نبوده است. آنچه این داستان‌ها را به یکدیگر پیوند می‌دهد، روایت نویسندگان آنان از عشق، فقدان، اندوه، شادی و سودایی است.

نویسنده‌ی زن تلاش می‌کند تا با روایتگری جایی برای خود در این جهانِ‌ مردانه بیابد؛ جایی که روایتش شنیده شود. او از این طریق بخش‌های زیادی از هستی‌‌اش را زندگی می‌کند و فرصت تجربه‌ی عمیق‌تر و بی‌نقاب‌تری از جهان را برای مخاطبان خود فراهم می‌آورد. این امر از ویژگی‌هایی‌ست که کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله را از باقی آثار متمایز می‌سازد.

دغدغه‌ی مراقبت،‌ استیصال، جنسیت و عشق از جمله مسائلی‌ست که این نویسندگان در داستان‌های شگفت‌آور خود به آن پرداخته‌اند. شاید بتوان چنین گفت که زنانگی می‌تواند فرصت مواجهه‌ی عمیق‌تری را با زندگی بدهد. فارغ از جنسیت، گوش سپردن به این کتاب می‌تواند چنین فرصتی را در اختیار شما نیز قرار دهد و همچنین، از طریق آن می‌توانید جهان را از چشمان زنان مشاهده کنید.

سیلوینا اوکامپو،‌ راشل دوکروس، دوریس لسینگ،‌ جانت بیلرشو،‌ ساندرا سیسنروس و سیلوی ویل که هر کدام از برجسته‌ترین نویسندگان زمانه‌ی خود هستند‌، در داستان‌های این کتابِ شنیدنی شما را به قلب زندگی هدایت می‌کنند؛ جایی که اندوه به اندازه‌ی شادی واقعی است. دغدغه‌ی این نویسندگان روایت درد مشترک زنان است. جایی که آن‌ها، چه در نقش معشوق و همسر و چه در مقام فرزند و یا هر مقام دیگری تلاش می‌کند تا محکم و استوار باقی بمانند و در فرهنگ مردسالار، جایی بیابند.

کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه بی‌تردید شیفته‌ی داستان‌های شنیدنی این اثر خواهند شد.

در بخشی از کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله می‌شنویم:

روزی که قول داده بودم کاترین را به دیدن دوست جوانم فلیپ ببرم که توی مدرسه‌ای در حومه‌ی شهر بود، باید ساعت یازده راه می‌افتادیم اما او ساعت نُه رسید. لباس آبی‌اش تازه بود و کفش‌های مد روزش هم همینطور. موهایش را درست کرده بود و قیافه‌اش به دخترهای سرخ و سفیدی می‌مانست که کلی از زندگی انتظار دارند.

کاترین توی خانه‌ای سفید، مشرف بر سواحل کف‌آلود و گِل‌خیز رودخانه زندگی می‌کند. کمکم کرد که آپارتمانم را تمیز کنم. با عشق و علاقه‌ای که به خانه‌های کوچک داشت معتقد بود از خانه‌های بزرگ‌تر رمانتیک‌تر است. چای خوردیم و عمدتاً درباره‌ فلیپ حرف زدیم که هرچند پانزده سال بیشتر نداشت، توی هر چیزی، از غذا گرفته تا موسیقی، سلیقه‌ای عالی داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
یادِ ایساک بابل - دوریس لسینگ
20 دقیقه
دلیله - سیلوی ویل
29 دقیقه
نهری که فریاد زن را درمی‌آورد - ساندرا سیسنروس
27 دقیقه
جایی نامناسب برای شب عید - جانت بیلرشو
12 دقیقه
کتابچه - سیلوینا اوکامپو
21 دقیقه
اسیران خدمتکار خانه - سیلوینا اوکامپو
15 دقیقه
مجاز مرسل یا انتقام شوهر - راشل دوکروس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله: داستان‌های زنان درباره‌ زنان
نویسنده، ، ، ، ،
مترجماسدالله امرایی
راویمریم رحیمی، فریبا کامران، مریم باقری، شیوا ابراهیمی، معصومه عزیز محمدی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ 29400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله

برای دریافت کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی دلیله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.