معرفی و دانلود کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس

عکس جلد کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس
قیمت:
52500 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس

مجموعه‌ای از برترین‌‌ آثار داستانی به قلم برجسته‌ترین نویسندگانِ داستان‌های کوتاه. در کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس آثاری تحسین‌برانگیز از نویسندگانی همچون آنتوان چخوف، فرانک اوکانر و جومپا لاهیری گزینش شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. مفاهیم عمیق مطرح شده در این کتابِ شنیدنی شما را مسحور خواهد کرد.

درباره کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس:

داستان کوتاه یکی از مهم‌ترین ژانرها در حوزه‌ی ادبیات است که می‌تواند لذت و البته بینشی عمیق را به مخاطبان خود منتقل کند. کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس از جمله این آثار است که منتخبی از بهترین داستان‌های کوتاه جهان را شامل می‌شود. دو داستان به نام‌های «دشمن‌ها و شرط‌بندی» اثر آنتوان چخوف، «عقده‌‌ی اُدیپ‌ من» نوشته‌ی فرانک اُکانر و «از جهنم تا بهشت» به قلم جومپا لاهیری نمونه‌ای از این آثار مشهور است.

بدون شک قصه‌های مختلف و شخصیت‌های روایت شده در این کتاب شما را مجذوب خود خواهد کرد؛ به شیوه‌ای که هنگام گوش سپردن به آن‌ها از روزها و لحظه‌ها فاصله خواهید گرفت و از غرقگی در جهان‌های خلق شده توسط این نویسندگان بزرگ لذت خواهد برد. به مدد این کتاب صوتی لذت زمان‌ها و مکان‌های دیگر را خواهید چشید. چرا که قصه‌ها گاهی تنها پناه ما برای تاب‌آوردن واقعیتِ پیچیده‌ی جهان هستند.

در این اثر، از مفاهیم عمیق انسانی همچون مهاجرت، مرگ و هنر سخن به میان می‌آید. به عنوان مثال در داستان عقده‌‌ی اُدیپ‌ من به شیوه‌ی مستقیم به نظریه‌ی رشد زیگموند فروید اشاره می‌شود. فرانک اُکانر (Frank Oconnor) در این داستان کوتاه بُرشی از زندگی لری را روایت می‌کند؛ پسربچه‌ای که به نظر می‌آید چندان از بازگشت پدرش از جنگ جهانی خوشحال نیست. همچنین جومپا لاهیری (Jhumpa Lahiri)‌ در داستان از جهنم تا بهشت به روابط انسانی، مهاجرت و کشمکش‌های خانواده‌ای بنگالی می‌پردازد. داستان دشمن‌ها با روایت مرگ پسری شش ساله‌ آغاز می‌شود و چخوف (Anton Chekhov) در اثر دیگر خود که شرط‌بندی نام دارد، به روایت شرط‌بندی وکیلی جوان با یک بانکدار می‌پردازد.

کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه علاقه‌مند هستید،‌ کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس به شما پیشنهاد می‌شود.

با آنتوان چخوف، فرانک اوکانر و جومپا لاهیری بیشتر آشنا شویم:

بیش از هر چیز دیگر فرانک اوکانر را با زندگی‌نامه‌ها و داستان‌های کوتاهی که بر جای گذاشته می‌شناسیم. در سال 2005 جایزه‌ای به افتخار این نویسنده‌ی بزرگ ایرلندی، تحت عنوان «جایزه بین‌المللی داستان کوتاه اوکانر» نام‌گذاری شد. کتاب «نوازنده شیپوری که به ایرلند خیانت کرد» از دیگر آثار اوست.

چخوف را یکی از پیشگامان داستان کوتاه در جهان می‌دانند. این نویسنده‌ی روسی در خلق قصه‌های بدون پیرنگ بسیار ماهر است و در طول عمر خود به خلق بیش از 700 اثر ادبی پرداخته است. «دوئل، دایی وانیا و سه خواهر» از جمله این آثار است.

جومپا لاهیری یکی از پرافتخارترین نویسندگان در سراسر جهان است. او موفق شده جوایز متعدی از جمله جایزه ادبی پولیتزر را از آن خود کند. از دیگر کتاب‌های این نویسنده‌ی برجسته می‌توان به «بهشت، جهنم و همین حوالی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس می‌شنویم:

پدر در تمام مدت جنگ جهانی اول در ارتش خدمت می‌کرد. یعنی تا پنج سالگی هم او را آن‌قدرها ندیده بودم که مایه‌ی نگرانی‌ام بشود. بعضی وقت‌ها شب‌ها که از خواب بیدار می‌شدم، جثه‌ی بزرگی را در لباس نظامی می‌دیدم که زیر نور شمع با دقت به من نگاه می‌کند.

گاهی صبح زود صدای بسته شدن در ورودی و کشیده شدن چکمه‌های میخ‌دارش را بر سنگ‌فرش خیابان می‌شنیدم. این‌ها چیزهایی بود که از رفت‌وآمدهای پدر متوجه می‌شدم. پدر مانند بابانوئل به شکل سحرآمیزی می‌آمد و می‌رفت. در حقیقت با این که صبح زود در رختخواب بزرگ بین او و مادرم له می‌شدم، این سر زدن‌هایش را دوست داشتم. سیگار می‌کشید که رایحه‌ی خوشایندی به او می‌بخشید و صورتش را اصلاح می‌کرد که به نظرم دلیل جاذبه‌ی عجیبش همین بود. هر بار کوله‌باری سوغاتی با خود می‌آورد. ماکت‌های تانک و چاقوهای نپالی با دسته‌هایی از جنس جعبه‌های مخصوص گلوله و کلاه‌کاسکت‌های آلمانی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
دشمن‌ها
19 دقیقه
شرط‌بندی
29 دقیقه
عقده‌ی ادیپ من
28 دقیقه
از جهنم تا بهشت - بخش اول
25 دقیقه
از جهنم تا بهشت - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس
نویسنده، ،
مترجممریم صبوری، فروزان ساعدی
راویحمیدرضا پگاه
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
52500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس

برای دریافت کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی کافه پاریس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.