معرفی و دانلود کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار

عکس جلد کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار

کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار اثری است که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد منتشر شده است. در این کتاب صوتی، مفهوم مکالمات دشوار به تفصیل شرح داده شده است. با شنیدنِ این کتاب می‌آموزید چگونه با کمترین میزان تنش و ناراحتی، ارتباطی سازنده و مفید برقرار کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار

همه‌ی ما روزانه با افرادِ بسیاری وارد گفت‌ و گوهای چالش‌برانگیز می‌شویم. تفاوتی ندارد که طرف گفت‌ و گوی ما کارمندی کم‌کار، دوستی کم‌توجه، همکاری چالش‌برانگیز، یک مشتریِ پرتوقع، همسری عصبانی یا فرزندی بی‌طاقت باشد. اغلب تلاش می‌کنیم از مکالمه‌های دشوار دوری کنیم چرا که این قبیل صحبت‌ها، اضطراب، نگرانی و حتی ناامیدی را برای ما در پی خواهند داشت. با این وجود، برخی از این مکالمات، به‌ویژه در فضای کسب‌وکار، اجتناب‌ناپذیر هستند و این بر عهده‌ی ماست که مهارت‌های خودمان را افزایش دهیم تا در آرامش و هدفمند به صحبت بپردازیم. اگر قصد دارید کیفیتِ مکالمات حرفه‌ای خود را ارتقا دهید و بالاترین میزانِ بهره‌ را از آن‌ها کسب کنید، می‌توانید کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار (Difficult Conversations) که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد (Harvard Business School) تهیه و تدوین شده‌ است را به‌عنوان راهنمایی مفید و کاربردی استفاده کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار

کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار به شما کمک می‌کند چگونه از پسِ سخت‌ترین مکالمات برآیید. با استفاده از راهنمایی‌های گام‌به‌گامِ این کتاب، می‌آموزید با اضطرابِ کمتر، بالاترین بازده را از مذاکراتِ حرفه‌ایِ خود کسب کنید. پس از شنیدنِ مطالب این کتاب می‌توانید ساختارهای اساسی و چالش‌های هر گفت‌ و گویی را رمزگشایی کنید، بدون اینکه حالت تدافعی در طرفِ گفت‌ و گوی خود ایجاد کنید، دشوارترین و پیچیده‌ترین مطالب را عنوان کنید، بر سیستم عصبیِ خود متمرکز باشید و خودتان را برای هر گونه پاسخی آماده کنید و در نهایت، همواره گفت‌وگو را حول موضوع اصلی متمرکز نگه دارید.

کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار به شما یادآوری می‌کند که افراد با پیش‌زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی متفاوت، اندیشه‌های متنوع و حالات روحی غیرقابل پیش‌بینی به گفت‌وگو وارد می‌شوند. برای یک مکالمه‌ی کاری موفق، باید بتوانیم حتی آنچه را که بیان نمی‌شود، بشنویم و بهترین واکنش را نسبت به آن نشان دهیم. اگر گفت‌ و گویی دشوار را در پیش دارید، می‌توانید از راهنمایی‌هایی که در این کتاب برای شما ارائه شده است استفاده کنید. به پیشنهاد نویسندگان این کتاب، برای رسیدن به موفقیت در چنین مکالماتی لازم است علتِ اصلی اصطکاک را بیابید و سپس با حفظ ذهنیت و نگرش مثبت، تلاش کنید با همکاریِ طرف مقابل، مشکل را گره‌گشایی کرده و در نهایت برای ادامه‌ی مسیر، به توافقی دو جانبه دست پیدا کنید.

کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای

مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای (HBR's 20-Minute Manager series)، کاربردی‌ترین و بنیادی‌ترین مهارت‌های مدیریت و کسب‌وکار را در بر دارد. هر کتابی از این مجموعه، شامل راهنمایی‌های کوتاه و مفیدی است که به موضوعی خاص در مباحث مدیریتی اشاره می‌کند. با شنیدنِ این کتاب‌ها می‌توانید بر جنبه‌های اساسی این حوزه متمرکز شده و توصیه‌های مفید و مختصر اما کارآمد و جالب‌توجهی را از آن‌ها دریافت کنید. این مجموعه توسط انتشارات هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده است. از مهم‌ترین عنوان‌های منتشر شده از این مجموعه می‌توان به «تدوین طرح کسب و کار»، «کارسپاری»، «مبانی مالی»، «به انجام رساندن کارها»، «بازخورد‌ اثربخش»، «گروه‌های خلاق»، «مدیریت پروژه‌ها»، «مدیریت زمان»، «مدیرمداری»، «بررسی عملکردها»، «ارائه» و «برگزاری جلسات» اشاره کرد.

کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار، برای تمام مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند بیشترین بهره را از مکالمات کاریِ خود ببرند، مطالبی شنیدنی و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار می‌شنویم

هر یک از ما شناخت منحصربه‌فردی از حقایق داریم. نگرش ما بر اساس دیدگاه محدود و منحصربه‌فرد ما و مجموعه تجربیاتی است که کسب کرده‌ایم. اگر شغل شما مستلزم آن است که جلسات هفتگی با مشتری داشته باشید، دیدگاه شما درباره‌ی حقایق لاینفک و اصولی یک پروژه با سررسیدهایی در ارتباط است که به آن‌ها عمل شده یا با تأخیر مواجه شده‌اند. در عوض اگر هم‌تیمیِ شما مشغول توسعه‌ی محصول است، نگرش او درباره‌ی حقایق الزامی، مربوط به ویژگی‌های رضایت‌بخش یا رفع اشکالات محصول است. شاید شما از نگرش همکارتان آگاه نباشید. وقتی اطلاعات مشترکی از یکدیگر نداشته باشید، هر دو درباره‌ی اقدامات و رفتار طرف مقابل، نتیجه‌گیری و قضاوت می‌کنید. زمان‌ گذاشتن و اندیشیدن به دیدگاه‌های همکار شما، کمک می‌کند تا با آمادگی بیشتری وارد گفت‌وگویی دشوار شوید.

هیجاناتِ شما هرگز در لایه‌های خیلی زیرین نیستند. ترس، خشم، اضطراب و شرم، اغلب زیربنای گفت‌وگوهای دشوار در محیط‌های کاری‌اند. اگر احساس می‌کنید به شما حمله می‌شود یا از شما سوءاستفاده می‌شود یا فردی به دنبال مخدوش کردن اعتبارتان است، پاسخ طبیعیِ شما، مقابله‌به‌مثل، جنگ‌طلبی یا مخفی شدن است. به همین نسبت اگر شما مجبور باشید اخبار بدی مانند گزارش عملکرد ضعیف یا تأخیر در سررسید را بیان کنید، شاید کاری کنید که واکنش شدید طرف مقابل افزایش یابد. این مبارزه‌طلبی و پیش‌داوری، مانع از آن می‌شود که یک قدم به عقب برگردید و به روشی آرام به تهدید موجود پاسخ دهید اما وقتی درباره‌ی احساساتمان آگاهی داشته باشیم، می‌توانیم هیجاناتمان را مدیریت و کنترل کنیم. به همین نسبت وقتی این موضوع را در نظر می‌گیریم که احساسات طرف دیگر چطور بر نحوه‌ی پاسخگویی او تأثیر می‌گذارد، برای لحاظ کردن احساساتِ وی و پیش بردن روشی مؤثر بهتر مجهز می‌شویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
98 دقیقه
گفت‌وگوهای دشوار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار

برای دریافت کتاب صوتی گفت‌ و گوهای دشوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.