معرفی و دانلود کتاب صوتی گل آفتابگردون تام

عکس جلد کتاب صوتی گل آفتابگردون تام
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گل آفتابگردون تام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گل آفتابگردون تام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گل آفتابگردون تام

کتاب صوتی گل آفتابگردون تام نوشته‌ی هیلاری رابینسون درباره‌ی تئاتر سیاری است که قرار است برای دانش‌آموزان کلاسی نمایش اجرا کنند. آن‌ها می‌خواهند با داستان خود به بچه‌ها کمک کنند تا به درک بیشتری نسبت به طلاق و جدایی برسند.

موضوع کتاب گل آفتابگردون تام (Tom's Sunflower) چیست؟

اسکای و امبر می‌خواهند برای بچه‌ها نمایش اجرا کنند، آن‌ها با خانواده‌شان یک تئاتر سیار دارند و به شهرهای مختلفی سر می‌زنند. به همین دلیل در طول یک سال تحصیلی، مدرسه‌های زیادی را عوض می‌کنند. یکی از بچه‌های کلاس که هانا نام دارد، خیلی ناراحت است چون پدر و مادرش دارند از هم طلاق می‌گیرند و... .

کتاب صوتی گل آفتابگردون تام مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود. هیلاری رابینسون (Hilary Robinson) در کتاب صوتی گل آفتابگردون تام تلاش می‌کند تا به کودکان بیاموزد که چگونه با طلاق و جدایی والدینشان کنار بیایند.

در بخشی از کتاب صوتی گل آفتابگردون تام می‌شنویم:

یک روز آقای دیویس برای ما دونه‌های گل آفتابگردون آورد تا بکاریم. جیک خیلی باغبونی و کشاورزی رو دوست داشت. اون می‌گفت خیلی مهمه که هر گل آفتابگردونِ در حال رشد، فضای مناسب خودش رو برای رشد داشته باشه. الفی فکر می‌کرد اگر گل آفتابگردونش اونقدر رشد کنه که به آسمون برسه، شاید یک غول بزرگ اون بالای ابرها باشه و الفی بتونه با بالا رفتن از گلش، پیش غوله بره. اون روز موقع ناهار، یکهو هانا شروع به گریه کرد. اون برای دسر بعد از ناهار دلش موز نمی‌خواست و دوست داشت که سیب بخوره. اون قبلاها موز رو بیشتر دوست داشت ولی ظاهرا نظرش تغییر کرده بود و این از نظر آقای دیویس کاملا قابل درک بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
گل آفتابگردون تام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گل آفتابگردون تام
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گل آفتابگردون تام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گل آفتابگردون تام

برای دریافت کتاب صوتی گل آفتابگردون تام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.