معرفی و دانلود کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

عکس جلد کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

جاناتان فیلدز در کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید، برای هر فردی سه ظرف متصور شده است؛ ظرف انرژی حیاتی، ظرف ارتباط و ظرف مشارکت. او به شما می‌آموزد که چگونه این سه ظرف را پر کنید و در نهایت به یک زندگی خوب و شادمانه دست یابید.

درباره کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

انسان‌ها تعاریف مختلفی از خوشبختی و زندگی خوب دارند و در تمام طول زندگی خود در جستجوی آن هستند. در حالت کلی می‌توان گفت خوشبختی، احساساتی نظیر شادی، رضایت، خرسندی و دستیابی به موفقیت‌ها را شامل می‌شود. از منظر علم روانشناسی، خوشبختی احساسی درونی است که با لذتی درونی همراه می‌باشد. این احساس کاملاً مقطعی است. ممکن است فردی که تا دیروز احساس خوشبختی می‌کرده و معتقد بوده که زندگی خوبی دارد، دیگر چنین احساسی نداشته باشد. اما چه می‌شود که برخی از افراد با وجود برخوردری از امکانت و شرایطی که شاید برای دیگری آرزو باشد، احساس خوشبختی نمی‌کنند؟ چه اتفاقی می‌افتد که عده‌ای با گذر زمان، امیال و علایق خود را به دست فراموشی می‌سپارند و خوشبختی به‌یکباره از زندگی‌شان رخت برمی‌بندد؟

همه‌ی ما در برهه‌هایی از زندگی‌مان دچار چنین احساساتی می‌شویم و دیگر شور و شوق سابق برای رسیدن به اهداف و علایقمان را نداریم و بی‌هیچ قیدوشرطی در برابر شرایط تسلیم می‌شویم. در چنین مواقعی سعی کرده‌ایم که خودمان را از این انفعال و بی‌عملی بیرون بکشیم. این کرختی و بی‌انگیزگی در افراد، جاناتان فیلدز (Jonathan Fields) را بر آن داشت که برای نگارش کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید (How to live a good)، دست به قلم شود. کتاب حاضر تحول عظیمی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

شما می‌تواید از ایده‌های مطرح‌شده در این کتاب در تمام تصمیمات خود بهره بگیرید. این ایده‌ها نتیجه‌ی سال‌ها مطالعه‌ی نویسنده و بهره‌گیری از تجربیات اساتید و متفکران بزرگی همچون لامای بودایی و پژوهشگران تئوری بنیادی و عصب‌شناسان و... می‌باشد.

فیلدز در این کتاب ایده‌ها و تجربیات چندین و چندساله‌ی خود و بسیاری افراد دیگر را با جهانیان به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند محرک آن‌ها برای حرکت به سمت خوشبختی باشد. در کتاب حاضر از چارچوب و مطالبی استفاده شده که درک و استفاده از آن بسیار ساده است. با مطالعه‌ی این کتاب درمی‌یابید که کدام بخش از زندگی شما دچار اختلال است و انرژی خود را باید در کدام بخش متمرکز کنید تا وضعیت را بهتر سازید.

تصو کنید که زندگی شما از سه ظرف تشکیل شده است: 1. ظرف انرژی حیاتی که اولین ظرف و منظور از آن وضعیت ذهنی و بدنی شما است. 2. ظرف ارتباط که به معنی ارتباطاتتان با دیگران است. 3. ظرف مشارکت یعنی نوع تأثیر و مشارکتی که شما در جهان دارید. هرچه ظرف‌های شما پرتر باشند، زندگی بهتری خواهید داشت. اوج زندگی شما زمانی است که هر سه ظرف لبریز شده باشند و خالی بودن هر یک از ظروف احساس درد و رنج را در پی خوهد داشت. جاناتان فیلدز به شما یاد می‌دهد که چگونه این ظرف‌ها را پر کنید.

وقت آن رسیده که پروژه‌ی زندگی خوب خودتان را شروع کنید و خویشتن را برای رسیدن به خوشبختی آماده سازید. کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید در این مسیر رهبر و راهنمای شما خواهد بود. تمرین‌های ارائه‌شده در این کتاب را به‌صورت روزانه و مداوم انجام دهید. برای پشتیبانی شما منابع متعدد دیگری در کتاب معرفی می‌شوند که می‌توانند الهام‌بخش باشند.

نکوداشت‌های کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

  • جاناتان فیلدز در این کتاب همچون یک راهنما به شما می‌آموزد که چگونه یک زندگی پرانرژی داشته باشید و برای انجام کارها مشتاق باشید و ارتباطاتتان را گسترش دهید. (گرچن روبین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • فیلدز انبوهی از نکات کاربردی و تمرینات عمیق را در اختیارتان قرار می‌دهد تا یک زندگی خوب داشته باشید. (دانیل اچ، نویسنده)
  • جاناتان فیلدز در کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید، دستورالعمل‌های ساده و علمی تأییدشده‌ای را به شما ارائه می‌دهد تا زندگی خوبی داشته باشید. (هافینگتون، نویسنده کتاب انقلاب)
  • جاناتان فیلدز لنزی ساده و در عین حال قدرتمند ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توانید به زندگی خود نگاه کنید و روزهای خود را از طریق سرزندگی، مشارکت و ارتباط طراحی کنید. (النا بروور، نویسنده)

کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افرادی توصیه می‌کنیم که به‌دنبال ایجاد تغییر و تحولاتی اساسی و سازنده در زندگی خود هستند.

در بخشی از کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید می‌خوانیم

اگر به‌تنهایی کار را شروع کنیم، شانس ما برای مقید و متعهدشدن به کار و پیگیری آن تقریباً بسیار کم است. ما در فعالیت‌ها و کارهایی که سرگرمی محسوب نمی‌شوند یا فعالیت‌هایی که به سطحی مشخص از مهارت نیاز دارند، نیاز به همراهی دیگران داریم. انجام دادن یا پیگیربودن در این فعالیت‌ها اغلب به سطح و میزانی از اراده، به‌ویژه در روزهای ابتدایی، نیاز دارد. اما نکته‌ی شگفت‌انگیز این است که درباره‌ی فعالیت‌های موردعلاقه‌مان هم این وضعیت صدق می‌کند. به این مثال توجه کنید: فرض کنید به کلاس یوگا یا کلاسی هنری که علاقه دارید می‌روید. می‌خواهید فعال‌تر باشید. به همین دلیل، سه بار در هفته را به آن اختصاص می‌دهید. بعد زندگی مجال را از شما می‌گیرد. سفری پیش می‌آید یا سرما می‌خورید یا باید کاری را سر موعدی مقرر تحویل دهید یا فامیل‌ها بر سرتان آوار می‌شو‌ند و باید کل روزهای هفته را با آن‌ها بگذرانید. برنامه‌ی منظم شما به هم می‌ریزد و با وجود علاقه‌ی زیاد، پیگیری برنامه‌ی منظم قبلی سخت می‌شود. هرچه این وقفه بیشتر طول بکشد، بیشتر احساس شرمندگی می‌کنید و می‌ترسید که به نقطه‌ی صفر برگردید و درنهایت کل ماجرا و فعالیت به فراموشی سپرده می‌شود، مثل یک خواب.

یکی از دلایلی که بسیاری از ما، با وجود میل، اراده و اطلاعات کافی، نمی‌توانیم در انجام کارهای موردعلاقه‌مان موفق باشیم، مشغله‌هایی است که جلوی ادامه‌ی کار را می‌گیرد. هیچ سحر و جادویی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد. هر چیزی که به‌دنبال رسیدنش باشیم؛ ساختن دوره‌ی شغلی خوب، داشتن رابطه‌ی خوب، سلامتی، یا زندگی خوب، مستلزم تلاشی دائمی است؛ یعنی بعد از هر بار خراب شدن کار، دوباره باید برگردید و درست کنید، چون این خرابی و اختلال، ناگزیر است و شما باید دوباره فعالیت را از سر بگیرید و برنامه‌ی روزانه‌تان را احیا کنید.

فهرست مطالب کتاب

توصیف و تحسین کتاب
مقدمه
ظرف‌های زندگی خوب
چطور ظرف‌های زندگی خوب خودمان را پر کنیم؟
ظرف انرژی حیاتی
روز اول. بیدار شوید
تمرین‌های روزانه
روز دوم. کاری کنید که ورزش از رابطه‌ی جنسی جذاب‌تر باشد
تمرین روزانه
روز سوم. بخوابید تا زندگی کنید
تمرین‌های روزانه
روز چهارم. یک روز گیاه‌خواری داشته باشید
تمرین امروز
روز پنجم. چراغ قدردانی خود را روشن کنید
تمرین‌های روزانه
روز ششم. برقصید، گویاکسی شما را نمی‌بیند (چون واقعاً هم نمی‌بیند)
تمرین‌های روزانه
روز هفتم. از قدم زدن در دل ناشناخته‌ها نترسید
تمرین‌های امروز
روز هشتم. حمام جنگلی بگیرید
تمرین‌های روزانه
روز نهم. فکر خود را باز کنید
تمرین امروز
روز دهم. سرعت را کم کنید
تمرین‌های روزانه
ظرف ارتباط
روز اول. موقعیت برتر اجتماعی خود را مشخص کنید
تمرین‌های روزانه
روز دوم. آدم‌های خودتان را پیدا کنید
تمرین‌های امروز
روز سوم. شفقت را در وجودتان بکارید
تمرین‌های روزانه
روز چهارم. سرتان را بلند کنید!
تمرین‌های روزانه
روز پنجم. بمب عشق 60 دقیقه‌ای
تمرین‌های امروز
روز ششم. چهار عشق خود را پیدا کنید
تمرین‌های امروز
روز هفتم. زبان عشق شما چیست؟
تمرین‌های روزانه
روز هشتم. به منبع متصل شوید
تمرین‌های امروز
روز نهم. انرژی‌خورها را حذف کنید
تمرین‌های امروز
روز دهم. گره‌ی گفت‌وگوی خود را باز کنید
تمرین‌های امروز
ظرف مشارکت
روز اول. جرقه‌های خود را بیابید
تمرین‌های روزانه
روز دوم. بدانید چه چیزهایی مهم است
تمرین‌های روزانه
روز سوم. نقاط قوت خود را به کار بگیرید
تمرین‌های امروز
روز چهارم. قدرت شخصی خود را پیدا کنید
تمرین‌های روزانه
روز پنجم. از سر خود بیرونش کنید
تمرین‌های امروز
روز ششم. آرزو، نتیجه، موانع، برنامه‌ریزی
تمرین‌های امروز
روز هفتم. ببخشید تا بدرخشید
تمرین امروز
روز هشتم. نه دوست‌داشتنی راتمرین کنید
تمرین امروز
روز نهم. شغلتان را دوست داشته باشید
تمرین روزانه
روز دهم. قطره باشید، نه دریا
تمرین امروز
نتیجه‌گیری
دعوت خصوصی از طرف جاناتان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید
نویسنده
مترجمحسین حسینی مهر
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات284
زبانفارسی
شابک978-600-8584-71-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

رضا زمانی
۱۴۰۲/۱۱/۸
نویسنده صاحب سایت پروژه زندگی خوبه و در کتاب ایده جالبی داشت سه ظرف زندگی که باید در طول عمر پرش کنیم و نگذاریم خالی بشه پر بودن این ظروف حال خوب رو تضمین میکنه پیشنهاد میکنم حتما مطالعه بشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید

برای دریافت کتاب ظرف‌های وجودتان را پر کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.