معرفی و دانلود کتاب ثروت درون: نقطه شروع کامیابی

عکس جلد کتاب ثروت درون: نقطه شروع کامیابی
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ثروت درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ثروت درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ثروت درون: نقطه شروع کامیابی

کتاب ثروت درون نوشته‌ی جول اوستین که ازجمله نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است، مجموعه‌ای از راهکارها و ایده‌هایی را دربرمی‌گیرد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید نگاهتان را به زندگی تغییر داده و خود را در فراوانی و نعمت غرق کنید؛ این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا چشم‌اندازی وسیع برای خود ترسیم کنید و در مسیر حرکت به سمت این چشم‌انداز برکت و روزی را برای خود به ارمغان بیاورید.

درباره‌ی کتاب ثروت درون

هر انسان نسبت به خود، زندگی و اطرافیانش تصور و دیدگاهی دارد؛ دیدگاهی که ما نسبت به خود داریم کیفیت زندگی‌مان را شکل می‌دهد و ما را به سمت مطلوب سوق می‌دهد. اگر نگاه ما نسبت به خود نگاهی مثبت باشد و خودمان را در حال پیشرفت ببینیم به طور قطع این طرز نگاه هدایتمان خواهد کرد و اگر خود را درگیر با ذهنیت‌های منفی نگاه کنیم این تصور در زندگی ما تأثیر منفی بر جای خواهد گذاشت.

کتاب ثروت درون (The Abundance Mind-Set: Success Starts Here) نوشته‌ی جول اوستین (Joel Osteen) به ما کمک می‌کند تا دیدگاه‌های منفی را از زندگی دور کرده و خود را تنها در فراوانی و نعمت بپنداریم؛ این کتاب، راهنمایی است که باعث می‌شود تنها تفکر فراوانی را در ذهن تقویت کنیم؛ چرا که این ذهنیت به سرعت جای خود را به حقیقت قابل لمس خواهد داد و رؤیاها رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت.

با خواندن کتاب ثروت درون با استفاده از راهکارهای معنوی به سمت فراوانی، بی‌نیازی، برکت و کامیابی هدایت خواهید شد و تفکراتی را که باعث غرق شدن در فقر، رنج و محدودیت می‌شوند، از دایره‌ی ذهنتان حذف خواهند شد؛ نویسنده‌ی کتاب که خود یک روحانی و کشیش کلیسا است به ما نشان می‌دهد بر اساس تعالیم معنوی، انسان همان چیزی است که می‌اندیشد؛ پس با غلبه بر تصورات منفی و تقویت دیدگاه‌های مثبت نسبت به خود و زندگی‌مان خواهیم توانست تبدیل به فردی شویم که در نعمت و فراوانی غوطه‌ور است.

کتاب ثروت درون نوشته‌ی جول اوستین کتابی است که تفکر «خواستن نامحدود» را ترویج می‌کند؛ اگر فردی هستید که احساس می‌کنید به اندازه‌ی نیازهای خود در زندگی برخوردار نیستید یا حتی جزو آن دسته افرادی قرار دارید که گمان می‌کنید به اندازه‌ی نیاز خود در زندگی از رفاه برخوردارید، این کتاب برای شماست و خواهد گفت که خداوند برای شما یک فراوانی نامحدود مقدر کرده است؛ بر اساس این تفکر، رنج‌ها و سختی‌ها موقتی هستند و تنها باید خود را در معرض نعمت و برخورداری بیشتر قرار دهید.

این کتاب بیش از آن‌که یک مجموعه قوانین برای موفقیت باشد، کتابی است که می‌خواهد تفکر و دیدگاه شما را تغییر دهد؛ البته تغییرات یک شبه اتفاق نخواهند افتاد و شما نیاز خواهید داشت تا با ایده‌ی «تفکر فراوانی» زندگی کنید؛ اما اگر مجهز به این تفکر شده و رفته رفته نقاط تاریک را در ذهن‌تان روشن کنید، خواهید دید رؤیاهایی که شاید تحقق‌شان غیرممکن به نظر می‌رسیدند، رنگ واقعیت به خود گرفته و کامیابی و نعمت در زندگی نمایان شده‌اند.

کتاب ثروت درون نوشته‌ی جول اوستین با ترجمه‌ی ویدا کرمی از سوی انتشارات ذهن آویز منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

نکوداشت‌های کتاب ثروت درون

  • اگر به دلیل مشکلاتی که در این دنیا دارید به تشویق نیاز دارید، پس این کتابی است که باید بخوانید! (کریستوفر لوئیس کوزوریز، نویسنده)

  • کتابی کوچک با دستور کار بزرگ؛ این کتاب از کتاب مقدس استفاده عاقلانه‌ای می‌کند و ترکیبی از داستان‌های فردی و داستان‌هایی درباره‌ی افراد دیگر را شامل می‌شود. (تری والین، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز)

  • جول اوستین از طریق کتاب ثروت درون می‌تواند به شما کمک کند تا طرز فکر شکست خورده‌ی خود را تغییر دهید و یک روز به زودی، به جای داشتن یک رؤیا، رؤیا را زندگی کنید. (گودریدز)

کتاب ثروت درون برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و موفقیت کتابی خواندنی است؛ در نگاهی کلی‌تر هر فردی که قصد دارد در زندگی به رؤیاهای خود تحقق ببخشد از مخاطبان این کتاب است.

با جول اوستین بیشتر آشنا شوید

جول اسکات اوستین (متولد 1963) نویسنده، کشیش کلیسا و مبلغ تلویزیونی اهل تگزاس در ایالات متحده آمریکا است. او در کلیسای لیک وود به ترویج و تبلیغ دینی مشغول است و در تلویزیون نیز برنامه‌ای با نام لیک وود دارد. او از نویسندگان کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به حساب می‌آید و کتاب‌هایش به زبان‌های دیگر نیز ترجمه شده‌اند. جان مک کین، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا او را به عنوان نویسنده‌ی مورد علاقه و الهام‌بخش خود معرفی کرده است.

در بخشی از کتاب ثروت درون: نقطه شروع کامیابی می‌خوانیم

وقتی خداوند را در همه‌ی امور زندگی خود در اولویت قرار می‌دهید، او چیزی را در زندگیتان فعال می‌کند به‌نام فرمان خوشبختی و برکت. فرمان خوشبختی همانند یک آهن‌رباست که افراد مناسب، اتفاقات خوب، قراردادهای پرسود، ایده‌ها، منابع، قدرت و نفوذ را به شما جذب می‌کند. لازم نیست شما به دنبال این چیزها باشید و تلاش کنید با قدرت خود، چیزی را محقق کنید، تنها کاری که باید بکنید این است که خداوند را محترم شمرده و او را در جای جای زندگی خود، در اولویت قرار دهید. و بدین صورت است که افراد مناسب شما را پیدا می‌کنند و فرصت‌های طلایی سر راهتان قرار می‌گیرند. چرا؟ چون شما آهنربای جذب مهربانی‌ها و الطاف الهی شده‌اید.

ارتش موشکی دارد به نام موشک حرارت‌یاب. یک هدف خاص در کامپیوتر برنامه‌ریزی شده و به طرف آن شکلیک می‌شود. این موشک می‌تواند هزاران مایل را طی کند. هدف مورد نظر می‌تواند در حال پرواز در آسمان باشد و به‌صورت زیگ زیگ این‌طرف و آن‌طرف رفته و سعی کند تا رد گم کند. اما هیچ شانسی ندارد. موشک حرارت‌یاب هدف مورد نظر را هر جا که برود دنبال می‌کند و سرانجام، به آن اصابت کرده و مأموریتش را انجام می‌دهد.

به همین شکل، وقتی شما خداوند را در اولویت قرار می‌دهید، درست مانند آن موشک حرارت‌یاب که در پی یک هدف است، برکات و الطاف خداوند نیز در تعقیب شما بوده و خود را به شما می‌رسانند. اتفاقات غیرمنتظره‌ای روی می‌دهند؛ ناگهان بیماری‌تان بهبود می‌یابد، بدهی‌هایتان تسویه می‌شود، ارتقای شغلی می‌گیرید، کسب‌وکارتان رونق می‌گیرد، رویایی به واقعیت تبدیل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: تفکر فراوانی داشته باش
فصل دوم: خود را در حال صعود به درجات بالاتر ببین
فصل سوم: انتظارات خود را بالاتر ببر
فصل چهارم: قدرتت را پدیدار کن/کشف کن
فصل پنجم: معجزه‌ی زندگی دیگران باش
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ثروت درون: نقطه شروع کامیابی
نویسنده
مترجمویدا کرمی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-118-517-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ثروت درون

سلیمان نجفی
۱۴۰۲/۷/۳
باسلام این کتاب با نگارشی آسان و روان سعی در شناخت انسانها از قدرت درون زندگی آدمی به صحبت میپردازد و روشهایه رسیدن با این قدرت رو یادآوری میکند و در مورد اثبات چند و چون این قدرت به نقد و بررسی میپردازد کتاب مفیدی به حساب میاد که از راز بزرگ پیشرفت انسانها در صورت شناخت قدرتهایه پنهان درون خود و و در اختیار گرفتن این قدرت در زندگی به بحث نظر میپردازد برای من خیلی مفید واقع شد و انشاالله برای شما دوست خوب هم مفید به ثمر واقع بشود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ثروت درون

برای دریافت کتاب ثروت درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.