معرفی و دانلود کتاب تکامل زن

عکس جلد کتاب تکامل زن
قیمت:
۶۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکامل زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکامل زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکامل زن

شما هم در درون خود حوایی دارید! کتاب تکامل زن به قلم سارا جیکز رابرتز نوشته شده است و به تمام زنانی که حس می‌کنند حوایی در اعماق وجودشان نشسته، دائماً به سوی میوه‌ی ممنوعه وسوسه‌شان می‌کند و باعث انحراف آن‌ها از مسیر مطلوب زندگی‌شان می‌شود، راهنمایی آموزنده ارائه می‌دهد. این اثر که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز است، اسطوره‌ی آدم و حوا را از نو می‌خواند و نکات جدیدی از دل آن بیرون می‌کشد تا با کمکشان اسیر ترس‌ها و اضطراب‌ها نمانید و برای متحول کردن زندگی‌تان قدم بردارید.

درباره‌ی کتاب تکامل زن

در زندگی لحظه‌هایی هست که می‌دانید باید چه کار کنید و چه کاری درست است، اما انتخاب دیگری دارید؟ کارهایی از شما سر می‌زند که میان شما و اهدافتان فاصله می‌اندازد؟ احساس بی‌ارزشی، طردشدگی و ناامنی می‌کنید؟ باید بدانید که داستان شما همان داستان حواست. همه‌ی شما در درون خودتان حوایی دارید. پیام اصلی کتاب تکامل زن (Woman Evolve: Break Up with Your Fears and Revolutionize Your Life) نوشته‌ی سارا جیکز رابرتز (Sarah Jakes Roberts) همین است. سارا جیکز رابرتز در این کتاب از تجربیات تلخ خودش و مسیری که پشت سر گذاشته، می‌گوید، با تکیه بر آموزه‌های کتاب مقدس توصیه‌هایی ارائه می‌دهد و تمریناتی را در اختیار شما می‌گذارد که کمکتان می‌کند به حوای درونتان سلام کنید و حضورش را به رسمیت بشناسید!

معرفی و دانلود کتاب تکامل زن

مأموریت کتاب تکامل زن نجات حوا و زنانی شبیه به اوست. نویسنده زنانی را حوا می‌نامد که راهشان را در جهانی بزرگتر از خودشان گم می‌کنند؛ آنهایی که شکست خورده‌اند و به دنبال بهبود و مرهم می‌گردند و کسانی که نمی‌توانند در برابر میوه‌ی ممنوعه‌ی زندگی‌شان مقاومت کنند. اگر شما هم خودتان را حوا می‌دانید، این کتاب از شما می‌خواهد به رنج‌ها و تجربیات دشوارتان پشت نکنید و به جای انکار، نگاهی دوباره به این خاطرات تلخ بیندازید. به آسیب‌ها و زخم‌هایتان اقرار کنید و ببینید ناامیدی و شکست در کدام قسمت از زندگی، امید و آرزوهایتان را دفن کرده است. با کمک این کتاب مراقبت از خودتان را یاد می‌گیرید و بعد از هر آسیب عاطفی، به رشد کردن متعهد می‌شوید، به جای فرار تکیه می‌کنید و به درکی صحیح‌تر از تجربیات تلختان می‌رسید.

کتاب تکامل زن این پرسش را مطرح می‌کند: کدام بخش از زندگی‌تان به احساس ارزشمندی‌تان لطمه می‌زند؟ کدام بخش مثل چرخه‌ای تکرارشونده شما را در خودش نگه داشته است؟ میوه‌ی ممنوعه‌ی شما همان بخش است. این کتاب توصیه‌هایی برای بکارگیری استعدادها و برقراری انضباط و پایداری مستمر ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند بخش معیوب زندگی‌تان را تکامل ببخشید و تغییرات مفیدی در آن ایجاد کنید. برای اینکه از همان بخشِ آزاردهنده الگوی جدیدی بیرون بکشید، فرصت‌های تمرینی زیادی نیز تعبیه شده است. با استفاده از این تمرینات و تکنیک‌های مراقبه‌ای، آن پرسشی را که بیشتر از همه آزارتان می‌دهد، پیدا می‌کنید. باید بدانید که اگر به این پرسشِ ریشه‌ای نپردازید، بدون اینکه بدانید کنترل کارهای شما را در دست خواهد گرفت. پس این پرسشِ تلخ را نادیده نگیرید، پیدایش کنید و از آن برای تکامل زندگی‌تان استفاده کنید.

کتاب تکامل زن نگاهی نو به اسطوره‌ی آدم و حوا می‌اندازد. از نگاه این کتاب، اگرچه حوا به وسوسه‌ی میوه‌ی ممنوعه تسلیم شد، اما خوردن آن میوه تغییری در مقصود خداوند ایجاد نکرد. حوا مرتکب اشتباه شد، اما در ادامه جنگید تا از اشتباه بزرگش بگذرد و مسیرش را اصلاح کند. او با شجاعت و فعالانه دست به بازسازی سرنوشت انسان زد. حوا باید می‌جنگید تا جایگاه مناسبش را پیدا کند. چیدن و خوردن میوه‌ی ممنوعه تنها کاری نبود که از او سر زد، بعد از آن اشتباه، تلاش کرد مقدمات مسیر رستگاری بشر را بچیند. این همان جنبه‌ی مغفول داستان حواست. مبارزه برای رشد و تحول. تکامل نیز به همین معناست: طی کردن مسیر رشد و از حالتی ساده به حالتی پیچیده رفتن.

نویسنده‌ی کتاب تکامل زن می‌گوید همه‌ی شما در درونتان چشمه‌ای سرشار از استعداد و خلاقیت و ایمان دارید که بذرهای شخصیت مقدرِ شما در آن پنهان شده است. این چشمه ممکن است زیر آوار اتفاقات ناگوار دفن شود، اما هرگز خشک نمی‌شود. چشمه همیشه منتظر می‌ماند تا آوارها را بکاوید و دوباره جاری‌اش کنید. هدف اصلی کتاب پیش رو هم این است که آوارها را حفاری کنید و به لحظه‌ی جاری شدن چشمه برسید.

کتاب تکامل زن در یازده فصل به رشته‌ی تحریر درآمده. این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز است، با ترجمه‌ی ویدا کرمی به فارسی برگردانده شده و ذیل مجموعه کتاب‌های روانشناسی، به همت انتشارات نسل نواندیش تقدیم خوانندگان فارسی زبان می‌شود.

در نکوداشت کتاب تکامل زن

  • سارا جیکز رابرتز در کتاب تکامل زن نکاتی آموزنده از داستان آدم و حوا بیرون می‌کشد. او از خوانندگان می‌خواهد سوال بپرسند، علایق و احساساتشان را در تصمیماتشان دخیل کنند، بر خلاف عرف قدم بردارند و اگر به کمک نیاز داشتند، نترسند و آن را به زبان بیاورند. (Publishers Weekly)

کتاب تکامل زن برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتاب‌های موفقیت و خودسازی این کتاب را از دست ندهند!

در بخشی از کتاب تکامل زن می‌خوانیم

ابتدا من این مراقبه را انجام می‌دهم. وقتی من شروع به گفتن داستان خودم می‌کنم، به‌طور معمول از بارداری در نوجوانی‌ام آغاز می‌کنم. این همان لحظه‌ای بود که من آن را بزرگ‌ترین تغییر خود می‌دانم. اشتباه می‌کردم. وقتی هفت‌ساله بودم، پدرم که یک کشیش بود، کلیسای ما را از ویرجینیای غربی به تگزاس منتقل کرد. تفاوت‌های زیادی بین دالاس تگزاس و کارلستون ویرجینیای غربی بود، اما چیزی که بیش از بیست‌وپنج سال در ذهن من برجسته بود، اتفاقی بود که در اولین یکشنبۀ ما در دالاس روی داد. ما در ویرجینیای غربی، هر یکشنبه کنار مادرم می‌نشستیم. وقتی به دالاس نقل‌مکان کردیم، ترتیب نشستن ما تغییر کرد. والدین من روی سکوی پشت تریبون در کنار سایر کشیش‌ها می‌نشستند، درحالی‌که من و خواهروبرادرانم در کنار جمع حاضر در کلیسا می‌نشستیم. کلیسای ما در ویرجینیای غربی یک کلیسای خانوادگی بود که همه یکدیگر را می‌شناختند. اولین یکشنبۀ ما در دالاس، هزاروپانصد بازدیدکننده داشت.

من هنوز هم حس طردشدگی، تنهایی و انزوایی که بدون مادرم در اتاقی پر از جمعیت داشتم را به یاد دارم. وقتی به‌عنوان یک بزرگسال دوباره به آن لحظه نگاه می‌کنم، چیز مهمی در آن نمی‌بینم، اما فقط به این دلیل که آن لحظه را به‌وضوح به خاطر دارم، نشانه‌ای است که آن لحظه مرا بسیار تحت‌تأثیر قرار داده است.

گاهی‌اوقات به لحظه‌هایی از زندگی‌مان نگاه می‌کنیم که در مقایسه با چیزهایی که دیگران تجربه کرده‌اند، ناچیز است، اما وقتی چیزی شما را زخمی می‌کند، اهمیتی ندارد که برای دیگران نیز زخم محسوب شود یا نه. مقایسه کردن یا دست‌کم گرفتن دردمان به‌خاطر اینکه در مقایسه با دردهای دیگران اهمیتی ندارند، کار معقولی نیست. وقتی چنین کاری می‌کنیم، در معرض خطر به رسمیت نشناختن لحظه‌ای هستیم که اعتماد و هویتمان را متزلزل کرده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
یک: حوا را نجات بده
دو: بهتر بدان
سه: چشم‌هایت را خوب باز کن
چهار: جنگ بذرها
پنج: انتظار
شش: هرگز با عقل جور درنخواهد آمد
هفت: اوضاع سخت می‌شود
هشت: اهداف خداوند
نُه: دست‌به‌کار شو
ده: تنهایی انجامش نده
یازده: زن شگفت‌انگیز
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکامل زن
نویسنده
مترجمویدا کرمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-220-833-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تکامل زن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تکامل زن

برای دریافت کتاب تکامل زن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.