معرفی و دانلود کتاب عشق اتمی

عکس جلد کتاب عشق اتمی
قیمت:
۵۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق اتمی

جنی فیلدز در کتاب عشق اتمی شما را به دهه‌ی 50 میلادی می‌برد؛ دورانی که جنگ‌های خاموش سیاسی حتی تا روابط عاشقانه‌ی آدم‌ها هم رسوخ پیدا کرده بودند. شخصیت اصلی این رمان فیزیکدانی باهوش و قدرتمند به نام رز است که بر سر یک دوراهی خطرناک ایستاده و باید تصمیم سرنوشت‌سازی بگیرد؛ اما آیا او می‌تواند بین احساسات قلبی، وجدان اخلاقی و حرفه‌اش راه درست را تشخیص دهد؟ گفتنی‌ست اثر حاضر افتخارات متعددی را از آن نگارنده‌اش کرده است.

درباره‌ی کتاب عشق اتمی

در قلب یک زن زیرک و مقتدر چه می‌گذرد؟... رزالیند پورتر فیزیکدان موفقی است که به این علم عشق می‌ورزد و در عین حال یک رابطه‌‌ی عاطفی با دانشمندی بریتانیایی به نام توماس ویور را تجربه می‌کند. رزالیند بعد از مدتی مجبور می‌شود علایقش را کنار بگذارد و مثل یک شهروند عادی رفتار کند تا اینکه گمانه‌زنی‌های اف بی آی درباره‌ی جاسوس بودن ویور، معشوق سابق او، آغاز می‌گردد. اف بی آی کارمند ویژه‌ی خود چارلی شیدلو را مامور می‌کند تا رز را برای جاسوسی کردن از ویور متقاعد کند.

رزالید دلتنگ کار کردن در آزمایشگاه سابقش است. او ابتدا می‌خواهد یک زندگی آرام و خالی از هیاهو داشته باشد، اما شخصیت جسور و شجاعش او را وادار به قدم گذاشتن در ماجرایی هیجان‌انگیز و در عین حال خطرناک می‌کند. ماجرایی که عشق و خیانت، توطئه و وفاداری را در هم می‌آمیزد و تنگنایی حیاتی برای او به وجود می‌آورد.

فضای داستانی این رمان به سال‌های 1950 مربوط می‌شود و از این جهت این کتاب یک عاشقانه‌ی تاریخی به حساب می‌آید که دو عنصر توطئه و علاقه را در دل خود جای داده است. حضور یک زن دانشمند در داستان که از شخصیتی قدرتمند و گاهاً سرکش برخودار است به جذابیت اثر می‌افزاید و با ورود مامورین اف بی آی و ماجراهای جاسوسی بعد از آن هیجانِ قصه به اوج خود می‌رسد.

رز و توماس مدتی‌ست که از هم جدا شده‌اند. در طی این زمان، رزالیند همواره خاطرات گذشته، تلخی‌ها و شیرینی‌های آن را را با خود مرور کرده و همچنان به توماس علاقمند است اما با آمدن مامور ویژه اف بی آی (چارلی شیدلو) احساساتی درونش به وجود می‌آید که به او را به سمت شیدلو سوق می‌دهد. به همین خاطر باید همزمان چند تصمیم مهم بگیرد: با مردی که عشق ورزیدن را به او یاد داد بماند یا به مردی که با وجود رز از گذشته‌ی تاریکش رها می‌شود کمک کند. علاوه بر این مجبور است با تدبیری هوشمندانه بین علاقه‌ی شخصی و امنیت جمعی انتخاب درستی داشته باشد.

جوایز و افتخارات کتاب عشق اتمی

- یکی از بهترین کتاب‌های PopSugar's در ماه اوت
- یکی از رمان‌های برگزیده‌ی سایت بوکیش در سال 2020

نکوداشت‌های کتاب عشق اتمی

- فیلدز شخصیت‌های زنان گرانمایه‌ای را خلق می‌کند که در آستانه‌ی جنبش قرار دارند و تلاش می‌کنند تا جایگاه خود را در جهان به دست آورند. پنجمین رمان فیلدز که از تاریخ الهام گرفته است، داستانی عاشقانه، پر از شور و خیانت که رمزها و رازها سرشار گشته است. (Booklist)

- عشق اتمی هیجان جاسوسی و اشتیاق را در خود جای داده و پرده از زندگی خصوصی دانشمندان درگیر در پروژه منهتن و تهدید فزاینده روسیه هسته‌ای برمی‌دارد. این کتاب، رمانی با پیرنگی محکم و سرشار از فضاسازی‌های داستانی به شمار می‌آید. عشق اتمی یک کتاب هیجان‌انگیز برای دوستداران داستان‌های تاریخی است. (شانل کلیتون، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- این کتاب هر آنچه را از یک داستان‌ تاریخی انتظار داشته باشید به شما می‌دهد: جاسوسی، عشق و اقتداری زنانه. (Parade.com)

کتاب عشق اتمی مناسب چه کسانی است؟

علاقمندان به داستان‌های هیجان‌انگیز از این اثر به وجد می‌آیند و با این رمان سفری تاریخی و لذت‌بخش را تجربه خواهند کرد.

در بخشی از کتاب عشق اتمی می‌خوانیم

لوئیزا با مهربانی و محبتی که رز همیشه محتاجش بود، داروهایش را می‌داد، غذاهای موردعلاقه‌اش را درست می‌کرد، روزی ده بار بغلش می‌کرد و ساعت‌ها با او حرف می‌زد، نه فقط دربارۀ چیزهای شاد که اغلب آدم‌ها در این شرایط انجام می‌دادند، بلکه دربارۀ مسائل غمناک زندگی هم باهم حرف می‌زدند.

لوئیزا دربارۀ ترسی که رز موقع انفجار بمب‌های اتمی در ژاپن احساس کرده بود، از او می‌پرسید. دربارۀ ‌اینکه خیانت ویور چه معنایی برایش داشت، سؤال می‌کرد. دربارۀ پدرشان حرف می‌زدند و اینکه خیلی به دخترانش علاقه‌ای نداشت و تمرکزش روی خودش، کارش و شهرتش بود.

صحبت‌هایشان برای رز خیلی التیام‌بخش بود. رزالیند با شرمندگی به یاد می‌آورد که در آن زمان، حتی یک‌بار هم از لوئیزا درمورد خودش یا نیازهایش چیزی نپرسیده بود. این بی‌توجهی‌اش را به شرایط بد خودش نسبت داده بود، ولی حالا که چند سال گذشته بود، با خود می‌گفت کاش همان موقع که خیلی به هم نزدیک بودند، کمی هم او از خواهرش حمایت می‌کرد.

لوئیزا در آن شرایط سخت، حامی بسیار خوبی برایش بود. بعضی روزها احساس خشم رز را تشویق می‌کرد: «بیا جفتمون ویور و بابا و بمب رو نفرین کنیم.» و هر دو باهم جیغ می‌زدند و اسم پدرشان و بمب و ویور را با جیغ و فریاد، بر زبان می‌آوردند. کارشان مضحک، ولی فوق‌العاده بود. واهرش او را درک می‌کرد، دوستش داشت. چیزی که رز هیچ‌وقت از آن مطمئن نبود. با گذشت زمان، احساس سوگ رز کم‌کم از بین رفت. بیشتر از پنج هفته از کارش مرخصی گرفته بود و وقتی به محل کارش برگشت، از ترس اینکه دوباره ویور را ببیند و با ساخت بمب اتمی سروکار داشته باشد، بر خودش می‌لرزید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق اتمی
نویسنده
مترجممعصومه سلطان آبادی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات384
زبانفارسی
شابک978-600-461-459-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق اتمی

نرگس صیادی
۱۴۰۲/۳/۳
کتاب سرگرم کننده ایی بود هرچند شخصیت زن داستان نه تنهاشبیه یه زن دانشمند نبود بلکه از یه زن معمولی هم معمولی تر بود ولی داستان آروم و روانی داشت ولی قسمت انتهایی کتاب که نویسنده در مورد شخصیت‌های کتاب در عالم واقعیت صحبت کرده برام جالب تر بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب عشق اتمی

برای دریافت کتاب عشق اتمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.