معرفی و دانلود کتاب عشق و رویا

عکس جلد کتاب عشق و رویا
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق و رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق و رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق و رویا

کتاب عشق و رویا دو داستان زیبا و ممتاز از نویسنده‌ی مطرح فرانسوی الکساندر دوما است که همواره آثارش در اعماق ذهن باقی می‌ماند و هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نمی‌شود.

الکساندر دوما (Alexandre Dumas) با رمان‌های ماجراجویانه‌ی فراوانش یکی از معروف‌ترین نویسندگان فرانسه محسوب می‌شود. بسیاری از رمان‌های وی همچون سه تفنگدار، ملکه مارگو و گردنبند ملکه، آثاری دنباله‌دار و سریالی به شمار می‌روند. او در بین نویسندگان غرب، شخصی با ذوق و هنرمند است که هنگام نگاشتن یک اثر، با مهارت هنری خاص خود مضمون‌هایی بسیار جدید به وجود می‌آورد که شما را متحیر و شگفت‌زده می‌کند.

دوما در سرآغاز داستان عشق اینگونه می‌گوید که باید اظهار داشت چطور تاریخى که مصمم به نوشتنش هستیم، به دست ما رسید. این کتاب طرحى از جنگ بین روس‌ها، نمایندگان تمدن شمال و سکنه‌ى غیور قفقاز است.

در بخشی از کتاب عشق و رویا (Love and Dream) می‌خوانیم:

من سخت حیرت کردم، چون محکوم کشته شده بود و از این پیامى که او داده بود، چنین برداشت مى‌شد که اقوام او به قصد انتقام نزد من خواهند آمد و بر سرم بلایى مى‌آورند. دو عدد طپانچه را پر کرده و جلو دستم گذاشتم. آنگاه به پیشخدمت دستور دادم که از غروب به بعد کسى را به درون خانه راه ندهد، سپس درب اتاق را محکم از داخل بسته و چفت کردم، بعد روى یک صندلى راحتى نزدیک بخارى لم داده مشغول مطالعه شدم. اما از آنچه که مى‌خواندم چیزى نمى‌فهمیدم و پیام محکوم مقتول مرتباً در گوش‌هایم طنین‌انداز بود و خوفى بى‌جهت مرا ناراحت مى‌ساخت و بدون اختیار، هر لحظه انتظار سر رسیدن آشنایان او را مى‌کشیدم که به قصد انتقام از خون بیگناهى که ریخته شده بود وارد اتاق گردیده و مرا به قتل برسانند.

صداى زنگ ساعت برخاست و من سر برداشته به آن نگاه کردم، ساعت درست شش بعدازظهر و همان ساعتى بود که مقتول براى آمدن اقوامش تعیین کرده بود. اما هیچ خبرى نشد و هر قدر گوش‌هایم را تیز کردم صدایى نشنیدم، لذا از جاى برخاسته و درب و پنجره را آزماش کردم تا مبادا باز باشند و چون از بسته بودن و استحکام آن‌ها اطمینان حاصل کردم، مجدداً به جاى اول خویش برگشته و به خود گفتم که باید باز منتظر بمانم. چون ممکن است اقوام مقتول از آگاهى من بر سوء قصدشان مطلع شده و انتظار خوابیدن مرا مى‌کشند.

در همین لحظه رشته افکارم بر اثر صداى گربه‌اى از هم گسسته شد. اما بدواً به آن صدا اعتنایى نکردم و یقین نمودم که از پشت درب مى‌آید، زیرا درب و پنجره را محکم بسته و چفت کرده بودم و امکان نداشت گربه بتواند داخل اتاق شود. ولى در همین لحظه صداى گربه رساتر و نزدیکتر شنیده شد و چون پشت سرم را نگریستم، چشمم بر گربه‌ى سیاهى افتاد که چشم‌هاى براقش را بر من دوخته بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق و رویا
نویسنده
مترجمغلامرضا اقبال السلطان
ناشر چاپیانتشارات جامی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-600-176-076-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق و رویا

سارا سهرابی
۱۳۹۸/۸/۴
البته کتابهای دوما نیاز به تعریف ندارند. من از ایجاد اپلیکیشن کتابراه تشکر میکنم و امیدوارم که بتوانم بزرگترین کتابخانه همراه را داشته باشم.
ماجده صادقی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
هر دو بخش داستان‌ها عالی بودن، گفتار تو داستانهای دوما اونقد زیبا و گیراس که بصورت عمیقی وارد داستان میکنتت...
مریم
۱۴۰۱/۷/۵
کتاب‌های الکساندر دوما واقعا عالی هستن. قسمت دوم کتاب خیلی قشنگ بودد
عارف موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۷
کتابهای الکساندر دوما اکثرا بی نظیر هستن
Pooyan P
۱۳۹۸/۸/۱۰
خیلی قشنگ نبود خیلی هم بد نبود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب عشق و رویا

برای دریافت کتاب عشق و رویا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.