معرفی و دانلود کتاب عشق پنهان

عکس جلد کتاب عشق پنهان
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق پنهان

زیبا مولایی در کتاب عشق پنهان ماجرای عشق پرشور نگار و پرهام را روایت می‌کند که در مدتی کوتاه عاشق هم می‌شوند و ازدواج می‌کنند. خوشبختی آن‌ها دوام چندانی نمی‌یابد و مشکلات به زندگی‌شان راه می‌یابد و نگار دچار دردسرهای بسیاری می‌شود.

نگار دختر دانشجویی است که به خاطر یک سوءتفاهم کیف پول خود را در ماشین پسری به نام پرهام جا می‌گذارد. پس از این اتفاق، پرهام تمام تلاش خود را می‌کند تا توجه نگار را به خود جلب کند. از طرف دیگر، برادر کوچک‌تر نگار که نیما نام دارد با سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند و در نهایت از دنیا می‌رود. این اتفاق ضربه‌ی بزرگی به نگار وارد می‌کند. او به پرهام نزدیک می‌شود و تصمیم به ازدواج می‌گیرند اما ... .

رمان خواندنی عشق پنهان بر اساس داستانی واقعی نوشته است؛ در حقیقت، زیبا مولایی در این رمان جذاب و احساسی تلاش می‌کند تا زندگی یکی از دوستان خود را برایتان به تصویر بکشد.

در بخشی از کتاب عشق پنهان می‌خوانیم:

بندبند استخوان‌هایم می‌لرزید و آن حرف‌های شیطانی را نمی‌توانستم از یاد ببرم. سرگشته و حیران از حرف‌های بی وجدان خاله بودم. همراهی داشتم و نمی‌توانستم در خانه بمانم پس برای این که آرامش پیدا کنم، به سوی مقصدم حرکت کردم تا خریدهایم را انجام دهم.

غافل از آن که خاله سودابه تعقیبم می‌کرد و من هیچ اطلاعی نداشتم. احساس‌کردم کسی از پشت سر هلم می‌دهد تا بر روزی زمین بیفتم بلافاصله بی‌درنگ خود را به سمت پهلو انداختم چون اگر با شکم بر زمین می‌افتادم بچه مطمئناً نابود می‌شد.

بازار شلوغ بود و ازدوحام جمعیت بسیار. با این که درد زیادی را حس می‌کردم ولی شاد بودم و به بچه ضربه‌ی وارد نشده. مشغول راه رفتن بودم، صدای خاله را شنیدم که می‌گفت:

دختر جون با این وضعیتت تو بازار شلوغ چیکار می‌کنی؟! بیا بریم خونه ما همین نزدیکی‌هاست. اون جا می‌تونی یه خورده استراحت کنی. از این که خاله مهربان و نرم‌تر شده بود، تعجب می‌کردم و از این که با اون همراه شوم، ترس و تردید داشتم. ولی با اصرارهای مکررش قبول کردم با او راهی شوم و چیزی که ذهنم را مشغول کرده بود این بود که خاله سودابه در کرج زندگی می‌کرد چطور می‌توانست اینجا هم خانه داشته باشد؟ آدم باهوش و زرنگی بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: پاسخ منفی
فصل دوم: خبر خوش
فصل سوم : خبر بد
فصل چهارم: لحظه‌ی دیدار
فصل پنجم: راز پنهان
فصل ششم: آچمز
فصل هفتم: خروج از بحران
فصل هشتم: تولد
فصل نهم: قمر در عقرب
فصل دهم: خودکشی
فصل یازده: تولد دوباره
فصل دوازده: دام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق پنهان
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-622-95754-0-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق پنهان

Zahra Seif
۱۴۰۲/۸/۱۱
با سلام داستان بسیار با سرعت و بدون توجه به جزئیات نگاشته شده و اصلا نویسنده دنبال جذب خواننده نیست.. با این حال بد نبود
Ehsan Ahady123
۱۳۹۹/۸/۲۷
خداییش خانواده پرهام زندگی رو خیلی به نگار سخت کرده بودن چه بی انصاف بودن که خوب اخرش باز پشیمون شدن همگیشون...
میترا آرانی
۱۴۰۰/۲/۷
قشنگ بودوعبرت امیز
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب عشق پنهان

برای دریافت کتاب عشق پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.